Autor Wiadomość
moalord
PostWysłany: Nie 19:35, 29 Paź 2017    Temat postu:

Na dniach będę wymieniał na nowe, temu pytam Wink Obecne ma lekkie ząbkowanie przy skrecie - luzow nie ma - ale u mnie musi być fabryka Smile
Pczester
PostWysłany: Nie 18:24, 29 Paź 2017    Temat postu:

moalord napisał:
A jeżeli uznam ze jest za lekko, to atakować smiało mocniej ?


Jeśli zrobisz to w granicach rozsądku, i masz dobre łożyska (nie czuć takiego ząbkowania przy obrocie kierownicą, tylko jest płynny ruch, to owszem, można odciągnąć mocniej. Część zawodników wręcz woli tak jeździć, jest to taka imitacja "amortyzatoru skrętu".
henio12323
PostWysłany: Nie 18:24, 29 Paź 2017    Temat postu:

Czasem serwisowki zalecaja dokrecic mocniej i zluzowac potem. Niektorzy sobie trz nieco mocniej dokrecaja wyedy robi sie tak jakby Amor skrętu. Qle nie ma co przesadzac bo lozyska beda padac szybko. Ja lubie mieć lekko skrecone - ale oczywiscie bez luzu
amek721
PostWysłany: Nie 17:25, 29 Paź 2017    Temat postu:

nie polecałbym. To jest łożysko stożkowe, wymaga odpowiedniego luzu, właśnie momentem dokręcenia tej śruby ustawiasz luz.
moalord
PostWysłany: Nie 16:36, 29 Paź 2017    Temat postu:

A jeżeli uznam ze jest za lekko, to atakować smiało mocniej ?
henio12323
PostWysłany: Nie 12:33, 29 Paź 2017    Temat postu:

Dokladnie tak
Pczester
PostWysłany: Nie 11:37, 29 Paź 2017    Temat postu:

No właśnie te 12Nm to jest odpowiednia siła, później tylko zabezpieczenie śruba w półce.
moalord
PostWysłany: Nie 9:40, 29 Paź 2017    Temat postu: Regulacja docisku glowki ramy KTM 350 SXF/EXC

Czesc

Orientuje się ktoś, jak zrobić odpowiedni docisk glowki ramy przy wymianie lozysk ?

Wg. schematu nie ma sruby dociskowej - ta górna (nr.36) jest tylko wg. serwisowki na 12Nm dokrecana - wiec raczej nie odpowiada za docisk

Robil ktoś ?

https://ktmsklep.pl/schemat/25699/przod-amortyzatory-polki-zawieszenia#schemes_controls

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group