Autor Wiadomość
614mati614
PostWysłany: Pon 17:38, 15 Sty 2018    Temat postu:

Po długim przestoju wziąłem się za moto. Wymieniłem stator i ładowania dalej nie było, co się okazało winowajca był nowy akumulator. !! Nowa varta !!
Wsadziłem stary i ladowanie wróciło. Jak ktoś będzie miał problem z ładowaniem to proszę tez uwagę zwrócić na akumulator. Ja to zignorowałem ponieważ byłem przekonany ze jest ok bo był nowy kilkudniowy.
614mati614
PostWysłany: Pon 21:44, 30 Paź 2017    Temat postu:

Jutro zobaczę bo to było bez włączonej lampy. Ale będzie tak samo. Jak podnoszę obroty to od razu spada ladowanie do 13v
donPedro
PostWysłany: Pon 20:00, 30 Paź 2017    Temat postu:

Zobacz jakie masz ladowanie na wysokich obrotach z wlaczonym reflektorem
614mati614
PostWysłany: Pon 18:51, 30 Paź 2017    Temat postu:

Tak wsadziłem drugi od kolegi sprawdzony dobry i było to samo.
rams
PostWysłany: Pon 18:34, 30 Paź 2017    Temat postu:

Sprawdzałeś regulator napięcia?
614mati614
PostWysłany: Pon 18:27, 30 Paź 2017    Temat postu:

Panowie zerknijcie na to.. nic z moto nie robiłem i ladowanie wróciło ale.. zobaczcie sami https://youtu.be/grHDjBw50FI
e46
PostWysłany: Pon 18:14, 30 Paź 2017    Temat postu:

614mati614 napisał:
Ja zamawiam nowy. A swój dokładnie pomierze jeszcze raz i będzie można gdzieś wrzucić na forum jakie ma wartości, a jest uszkodzony.


Jak zaniosłem swój do przewinięcia, to Panowie podłączyli pod generator (na korbkę) i sprawdzili na przebicie. Pewnie na zasadzie wysokiego napięcia. Wniosek - da sie go dodatkowo sprawdzić.
614mati614
PostWysłany: Pon 11:34, 30 Paź 2017    Temat postu:

Ja zamawiam nowy. A swój dokładnie pomierze jeszcze raz i będzie można gdzieś wrzucić na forum jakie ma wartości, a jest uszkodzony.
bully
PostWysłany: Pon 10:55, 30 Paź 2017    Temat postu:

Bedzie piszczec ludzie ! Ma byc przejsxie od masy do pierwszego kabla, dalej do drugiego kabla. Cewki sa grubego druta i 35W to jest mala rezystancja druta. Moze byc przebicie wczedniej gdzies ale tego nie wychwycisz multimetrem.Moze byc przebicie miedzy zwojami ale tego tez nie sprawdzisz multimetrem. Zdejmiesz dekiel to zobaczysz czy cos widac niepokojacego. Masz miec niecaly om miedzy masa a zoltym i bialym. Oraz pomiedzy nimi bardzo małą wartość. Oczywiście z resztą motocykla. Jesli czegos brakuje to winny jest stator. Jak wszystko ok to podmien regulator.
donPedro
PostWysłany: Pon 9:59, 30 Paź 2017    Temat postu:

Tutaj masz stator Tail Tech ale i tak w Twoim nie powinno piszczec jak dotykasz masy.
614mati614
PostWysłany: Pon 9:53, 30 Paź 2017    Temat postu:

Jak ma być tak jak tutaj jest to mam problem bo tak nie jest ;/ u mnie piszczy jak dotykam masy ;/
Gadboy
PostWysłany: Pon 9:19, 30 Paź 2017    Temat postu:

Znalazlem takiego.goscia i uwazam ze tez.tak powinno siensprawdzic
https://youtu.be/f8MmrXsEpjQ
614mati614
PostWysłany: Pon 8:18, 30 Paź 2017    Temat postu:

Ale powiem Ci ze cewki te co dają na światła i ladowanie maja połączenie z masa statora. Tak jak kolega wyżej pisał. Jest od masy wypuszczony taki bolec i do niego przylutowane normalnie kable z uzwojenia. Właśnie przyglądałem się temu.
Gadboy
PostWysłany: Nie 21:49, 29 Paź 2017    Temat postu:

Nie ma innego sposobu na sprawdzenie jak tylko miernikiem czy nie przebija z masa.
Jesli nie jestes pewien to wymontuj i daj do ogledzin komus kto przewija silniki i rozruszniki
Mysle ze koszt nie wiekszy niz 30 zl.a moze i mniej bo wszystko
jest na wiezchu bez rozbierania. Daj znac czy mialem racje Smile
614mati614
PostWysłany: Nie 19:59, 29 Paź 2017    Temat postu:

Panowie zna ktoś jeszcze jakiś sposób na sprawdzenie statora ? Wszystko jak w serwisowce oporności itp. A ładowania nie ma. Kable sprawdzone, przejścia są. Wszystkie kostki czyste potraktowane preparatem. Jutro muszę dać znać odnoście zamówienia statora a nie chce na darmo kupić.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group