Autor Wiadomość
ossol
PostWysłany: Czw 23:31, 08 Mar 2012    Temat postu:

Problem rozwiązany:) Wymieniłem impulsator i motorek pali!! Impulsator musi mieć oporność około 100 omów. Dzięki wielkie wójo gdyby nie Ty to naprawa na pewno dużo dłużej by trwała. Pozdrawiam
ossol
PostWysłany: Nie 19:41, 04 Mar 2012    Temat postu:

I zauważyłem, że otulina na kablu przy samym impulsatorze jest przerwana(sam kabel jest ok). Czy może to mieć jakiś wpływ?
wójo
PostWysłany: Nie 19:40, 04 Mar 2012    Temat postu:

nie ma znaczenia czy zalany olejem czy nie, jak lapie napiecia w granicach 5v to stator dobry wiec zmieniaj impulsator i w droge.
ossol
PostWysłany: Nie 19:36, 04 Mar 2012    Temat postu:

Pomyliłem się z tym statorem, miałem ustawiony miernik na prąd stały. Po przełączeniu na prąd zmienny miernik pokazuje 5.7-5.8V. Może jest tak jak mówisz, że to słaby miernik. A czy nie ma też znaczenia czy silnik jest zalany olejem czy nie??
wójo
PostWysłany: Nie 19:04, 04 Mar 2012    Temat postu:

juz nie pamietam jakie opornosci powinien miec stator i tej informacji nie ma w manualu.
co do napiec to zalezy jakie miernik uzywasz i bez specjalnej przystawki nie wyjda ci takie napiecia jak w manualu. wystarczy ze zwykły multimetr ustawisz na napiecie zmienne dalej podlaczasz go do wyjsc statora tak jak w manualu i kopiesz. Jak pokaza sie jakies wartosci to prawdopodobnie stator dobry ale nie na 100% pozatym zadko sam stator sie psuje.
ossol
PostWysłany: Nie 15:51, 04 Mar 2012    Temat postu:

No też mi się tak wydaje, że impulsator padł bo nie ma żadnej oporności. Ale jest jeszcze jeden problem. Robię pomiary na kablach od statora i nie wytwarza on w ogóle napięcia. Robię wszystko zgodnie z manualem. Wykręciłem stator i nie widzę na nim żadnych niepokojących rzeczy. Czy to możliwe żeby jednocześnie impulsator i stator nawaliły??
wójo
PostWysłany: Sob 20:16, 03 Mar 2012    Temat postu:

karamobol tyle ze ty chyba masz motoplat.
u mnie problem juz dawno rozwiazany i winny byl impulsator, odrazu go wyeliminowalem bo nie mial zadnego oporu a powinien mic około 100 Ohm.
Dodam ze prubowalem włozyc impulsator z innego moto bo akurat mialem pod reka z tym ze mial poprnosc w granicach 150Ohm ale sie nie sprawdzil.
dodatkowo uwaga na opisy w aukcjach w przypadku nowych impulsatorów do lc4 640, w niektórych opisach jest szeroka gama ktm do których on pasuje a to bzdura poniewaz w lc 4 nie pasuje impulsator np z 520 exc.
batsopot
PostWysłany: Sob 20:07, 03 Mar 2012    Temat postu:

powaznie mozna sprawdzic kable z cewek inpulsatora dokładnie oporność
jakie niewiem w tym modelu
batsopot
PostWysłany: Sob 20:05, 03 Mar 2012    Temat postu:

ja wiem co jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!




















jest popsuty Smile
Karambol
PostWysłany: Sob 18:39, 03 Mar 2012    Temat postu:

Ja miałem identyczne objawy jak mi sie od koła magnesowego zaczęły magnesy odklejać.
wójo
PostWysłany: Wto 17:49, 28 Lut 2012    Temat postu:

ale sam impulsator czy stator bo to dwie różne rzeczy
Gość
PostWysłany: Wto 14:54, 28 Lut 2012    Temat postu:

raczej to na bank impulsator, miałem podobnie, raz byłą iskra motor odpalił i gasł po chwili, potem to już wlg. nie jechał, i wina był impulsator/stator
wójo
PostWysłany: Pon 22:10, 27 Lut 2012    Temat postu:

zciagalem ja pare lat temu wiec nie pamietam z kad ale w dziale serwisówki i manuale moze cos znajdziesz ewentualnie w google wpisz hasło lc4 engine manual pdf
ossol
PostWysłany: Pon 21:45, 27 Lut 2012    Temat postu:

A mógłbyś podesłać(lub link) mi tą serwisówkę bo nie mogę znaleść w necie takiej obszernej. Mój emeil ossol2@wp.pl. Będę wdzięczny.
Gość
PostWysłany: Pon 21:42, 27 Lut 2012    Temat postu:

A mógłbyś podesłać(lub link) mi tą serwisówkę bo nie mogę znaleść w necie takiej obszernej. Mój emeil ossol2@wp.pl. Będę wdzięczny.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group