Autor Wiadomość
MIchał001
PostWysłany: Wto 21:54, 17 Paź 2017    Temat postu:

Ja po 4 latach z ośki (Polaris predator 500) przesiadłem się od razu na 450exc bez żadnego pojęcia o jeździe jednośladem. Na początku pewność w zakrętach i jazda w koleinach była porażką. Operowanie rolgazem przy tej mocy w terenie też sprawiało mi trochę problemu (przyzwyczajenie z quada gdzie dodaje się gaz kciukiem było łatwiejsze w terenie). Trzeba było podszkolić się w technice zajmowania odpowiednich pozycji, ćwiczenia 8 a nawet musiałem się nauczyć na nowo operować gazem i sprzęgłem stojąc. Nie jeżdżę zawodowo, ani nie myślę o startach w zawodach. Nie jeździłem żadna 250 ale nie żałuję swojego wyboru, tu gdzie mieszkam jest raczej płasko, nie ma hardkorowego terenu więc wybór 450 był wydaje mi się odpowiednim. Moim zdaniem do lasu bierz spokojnie 4t.
r2r
PostWysłany: Wto 7:55, 17 Paź 2017    Temat postu:

Może po prostu spróbuj się przejechać 125 2T oraz 250 4T i sam zobaczysz co Ci bardziej leży.
wodkazimna
PostWysłany: Wto 2:10, 17 Paź 2017    Temat postu:

2504t mam bardzo krótko ale wrażenie pozytywne. Dobrze się prowadz i w cianych winklach i przy manewrowaniu w trudnym terenie. Dobrze hamuje . Ale wg mnie na czarne to.sie nie nadaje. Dłuższą przelotka na łące już męczy. Asfaltem zrobiłem może z 3 km i porażka:)
żółf
PostWysłany: Pon 10:59, 16 Paź 2017    Temat postu:

Ja bym w zależności od rzeźby terenu w Twojej okolicy wybierał pomiędzy 125 2t, a 250 4t
wuhacz
PostWysłany: Pon 10:00, 16 Paź 2017    Temat postu:

motif napisał:
bardziej niż wzrost i wiek jest ważna waga bo jak ważysz 140kg to 250cc nie uciagnie Smile


2T nie kupuj bo hałas i smród niemiłosierny i nie ma hamowania silnikiem co się bardzo przydaje jak sie uczysz dopiero.


Naprawdę rzeczowe porady. Rolling Eyes
motif
PostWysłany: Pon 0:24, 16 Paź 2017    Temat postu:

bardziej niż wzrost i wiek jest ważna waga bo jak ważysz 140kg to 250cc nie uciagnie Smile


2T nie kupuj bo hałas i smród niemiłosierny i nie ma hamowania silnikiem co się bardzo przydaje jak sie uczysz dopiero.
henio12323
PostWysłany: Nie 18:07, 15 Paź 2017    Temat postu:

moje zdanie jest takie
nie ma co pchać sie na za duże moto, nauka bedzie szła wolniej niz na małym.

jak chodzi 2T / 4T. 2T wymaga troche więcej, przez co nauka moze nie iść tak miło jak na 4T. 2T nie hamuje silnikiem, wiec trzeba dobrze ogarniac hamulce, moto lubi wysokie obrotu - wiec trzeba kręcić. to oczyeiscie jest super jak sie szykujesz np pod zawody....

ale nie kazdemu potrzebne są zawody, i taki 4T bedzie przyjemniejszy i duzo lepszy do przelotów niz 2T.

mozesz poszukać EXC-f 250, albo 400tke, ( 250tka jak teren jest cięzki, trzeba ostro manewrowac motocyklem) 400tke jak chcesz wiecej przelotów i dalsze wypady
KristofSX
PostWysłany: Nie 17:43, 15 Paź 2017    Temat postu:

na początek do nauki seta 2t lub 240 4T, większy sprzęt Cię sponiewiera,
czy 2T czy 4T to bardziej indywidualne preferencje,
Haetham
PostWysłany: Nie 17:31, 15 Paź 2017    Temat postu:

rams napisał:
Ile masz kasy przeznaczone?


~15tys, jeżeli mniej to super, bo jeszcze strój. Jak więcej to gorzej Cool

henio12323 napisał:
Gdzoe chcesz tym latac ? Opcji jest duzo wolisz np superenduro ? Latanie na przelotach po lesie ? Wawozy/gory


Głównie po lasach.
henio12323
PostWysłany: Nie 17:15, 15 Paź 2017    Temat postu:

Gdzoe chcesz tym latac ? Opcji jest duzo wolisz np superenduro ? Latanie na przelotach po lesie ? Wawozy/gory
rams
PostWysłany: Nie 16:51, 15 Paź 2017    Temat postu:

Ile masz kasy przeznaczone?
Haetham
PostWysłany: Nie 15:21, 15 Paź 2017    Temat postu: Re: Zielonka prosi o rady :)

Czołgu napisał:
Haetham napisał:

Tereny: Lasy, czasem jakieś piaski. Lubię od czasu do czasu śmignąć po ulicy.


Na pewno nie 2T i raczej coś więcej niż 250 4t. Co najmniej 400 lub 450.
250 4T nie nadaje się na pierdzenie po piachach i ulicy.


Zapomniałem dodać, zależy mi także na rejestracji motocykla, chciałbym się zmieścić w A2
Czołgu
PostWysłany: Nie 15:15, 15 Paź 2017    Temat postu: Re: Zielonka prosi o rady :)

Haetham napisał:

Tereny: Lasy, czasem jakieś piaski. Lubię od czasu do czasu śmignąć po ulicy.


Na pewno nie 2T i raczej coś więcej niż 250 4t. Co najmniej 400 lub 450.
250 4T nie nadaje się na pierdzenie po piachach i ulicy.
Haetham
PostWysłany: Nie 14:52, 15 Paź 2017    Temat postu: Zielonka prosi o rady :)

Embarassed
Witam, od baardzo dawna przymierzam się w sumie do kupna mojego wymarzonego KTM'a. Wcześniej byłem zbyt młody, bez szans nawet na coś takiego. Na ten sezon już nie będe go kupować, natomiast chciałbym go kupić na koniec przyszłego. Mam kilka pytań...
Wiem, że 2T jest bardziej wymagający.. Mieszanka, ale co najważniejsze, częste wydatki na niego. W przypadku KTM'a jest to całkiem sporo, ale to jest taka poboczna informacja dla mnie.
Wiem też, że 4T są jakby "przeciwieństwem" 2T, ale za to są cięższe.
Trochę informacji o mnie:
Wzrost: ~~1.8m
Wiek:17l
Tereny: Lasy, czasem jakieś piaski. Lubię od czasu do czasu śmignąć po ulicy.

Który 250 EXC będzie dla mnie lepszy? 2T czy 4T? Jeśli chodzi o doświadczenie, to nie kłamiąc powiem że go nie mam, jedynie simson i quad 350 raptor, ale quady to nie moja bajka.
Za ile mniej więcej dostanę rocznik 2010 w górę? Może lepiej sprowadzić?
Dzięki za pomoc, i proszę nie przestawiajcie mnie na jakieś yamahy DT na początek Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group