Autor Wiadomość
Przym
PostWysłany: Śro 20:46, 02 Wrz 2015    Temat postu:

Poszedł na honowanie, nowy tłok i jazda.
żółf
PostWysłany: Śro 8:48, 02 Wrz 2015    Temat postu:

Przym napisał:
A z tego coś będzie?:
http://oi59.tinypic.com/16j1007.jpg


Wygląda na mocno życiem zmęczony, ale oddałbym do pomiaru, bo może jeszcze na ostatnią selekcję się nada, a szkoda w środku sezonu czekać na regenerację cylindra.
Przym
PostWysłany: Śro 7:53, 02 Wrz 2015    Temat postu:

A z tego coś będzie?:
http://oi59.tinypic.com/16j1007.jpg
barek253
PostWysłany: Sob 19:22, 25 Lut 2012    Temat postu:

nie ma
jedynie do ktm 2012 ale to ogólne info
Fafcio_2004
PostWysłany: Sob 19:19, 25 Lut 2012    Temat postu:

macie może serwisówkę w PL Wink ?
henio12323
PostWysłany: Sob 16:35, 25 Lut 2012    Temat postu:

dokładnie, serwisówka wszystko ładnie opisuje Very Happy

nie da sie powiedziec ile tłoków, bo to jest tak że jak wylatasz długo na 1 tłoczku - tłok moze nie strzelic, moze moto palic i zachowywac sie idealnie. ale luz moze byc powiekszony co spowoduje szybsze zuzywanie powłoki, i robi sie jajo. dlatego czasem taniej jest wymienic częsciej tłok Razz niz katować jeden tłok długo
barek253
PostWysłany: Sob 13:58, 25 Lut 2012    Temat postu:

widze że posłaeś tam gdzie ja

cylinder powinien wytrzymac tyle ile normany niby dla czego nie

tłoka wymieniasz co 40-60mth amatorskiej jazdy patrz w serwis tam masz napisane wszystko co ile robic kontrole i tak robisz wtedy mierzysz cylek jak gra jeździsz dalej nie to wymieniasz tłok
Fafcio_2004
PostWysłany: Sob 13:52, 25 Lut 2012    Temat postu:

Orientacyjnie...po takiej regeneracji ile zmian tłoka powinien wytrzymać cylinder? dodam że jeżdze amatorsko(nie powiem że nie bede rył bo często mi sie zdarzy) ale jeśli chodzi o chamskie rżnięcie silnika calymi dniami to raczej nie wchodzi w gre Smile

i co ile motogodzin zmiana tłoka? jedni mowią że 20,drudzy że 30 a jeszcze inni że 40 ...
Fafcio_2004
PostWysłany: Sob 13:45, 25 Lut 2012    Temat postu:

Znalazłem kolesia na allegro wlasnie tego co oglasza sie z wysyłkami do Anglii Langcourt,w poniedziałek wysyłam mu cylinder i od razu dobierze mi nowy tłok WOSSNERA Wink koszty są ale przynajmniej bede miał pewność że nie wyrzucam pieniędzy w błoto. w sumie mnie wyjdzie 900 regeneracja z przesylką + 350 cylinder.Łącznie 1250 + doliczyc nowe uszczelki i oringi + łożysko na korbowodzie = ok 1400 zł Wink boli kieszeń ale no ale liczyłem sie z tym przed zakupem Wink
henio12323
PostWysłany: Czw 18:35, 23 Lut 2012    Temat postu:

800 zł za uzywany cylinder - bez sens. dorzucasz 100 zł i masz nowy pewny nicasil i smigasz lata na nim. ten za 500 jest żeliwny - wiec tak jak pisałem wczesniej lipa z oddawaniem ciepła itp
Fafcio_2004
PostWysłany: Czw 18:16, 23 Lut 2012    Temat postu:

Co myslicie o tym? http://allegro.pl/cylinder-ktm-sx-exc-125-i2114258003.html

oraz o tym ?

http://allegro.pl/cylinder-glowica-ktm-sx-gs-exc-125-wroclaw-i2115317017.html
maciek
PostWysłany: Czw 18:14, 23 Lut 2012    Temat postu:

zobacz tu http://motor-tech.pl/
henio12323
PostWysłany: Czw 18:11, 23 Lut 2012    Temat postu:

pisałem wyzej - czytaj ze zrozumieniem...

tuleja nie zdaje egzaminu. moto bardzo łątwo sie przegrzewa w przypadku zbyt ciasnego spasowania moto przez kilka 1 baków moze sie przytrzeć Razz trzeba wiec stosowac albo dłuzsze docieranie, albo wieksze luzy montazowe, wrzystko to obniża moc i sprawność silnika. w dodatku tuleja duzo słabiej odprowadza ciepło. wiec standardowe chłodzenie moze w ekstremalnych warunkach nie poradzic sobie co moze doprowadzic do zagotowania silnika ;P jedynym słowem lipa

jak juz masz nicasil to go zregeneruj, jak pisałem za 1000 zł mam sprawdzony belgijski nicasil. znajomy zawodnik na tym śmiga. jest jeszcze dobry zakład w Anglii w Langcourt, oraz w Holandii - ceny podobne, na allegro gość sie ogłasza z nicasilem z langcourt za 850 zł + przesyłki w polsce, wiec jakies 900 zł. kolkega forumowy Barek ostatnio tam wysyłał Razz odradzam Czechy bo podobno ostatnio sporo reklamacji mieli Razz a cena pewnie podobna
Fafcio_2004
PostWysłany: Czw 18:05, 23 Lut 2012    Temat postu:

Przyznam że troche się podlamałem widząc ceny nowych cylindrów.To teraz powiedzcie mi gdzie mam oddać cylider na nowy nicasil ? a jesli chodzi o tulejowanie cylindra ? zda to egzamin ? gdzieś wyczytałem że tą różnice czuć właśnie na wysokich obrotach,a ja mając KTM 125 SX nie chce żeby mnie kolegą wydymał WFM-ką 125 Smile w sumie juz wolę wybulić trochę kasy ale mieć wszystko tak jak być powinno,tylko pytam z ciekawosci o tą tuleje Smile
barek253
PostWysłany: Czw 17:45, 23 Lut 2012    Temat postu:

noooo nicasilu już nie ma także jakiś lipny ten mechanik był
już tu nic nie włożysz
nowa powłoka albo cylinder

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group