Autor Wiadomość
wieniek
PostWysłany: Nie 19:03, 07 Sty 2018    Temat postu:

Pierwsze jazdy wykonane,narazie asfaltowo,jest dobrze.
dakarowy
PostWysłany: Czw 19:06, 28 Gru 2017    Temat postu:

wójo napisał:
650tka od bmw ma silnik od rotaxa i tyle w niej bemki co w aprili pegaso...

Wcześniejsze modele tak, późniejsze to Loncin, tak czy tak - masz rację Razz
Ja pisałem również o 8setce a to już dwucylindrowiec, mało awaryjny, oszczędny, osiąga spore przebiegi, mimo że to też Loncin, jednak uważam że świetne BMW Razz
...nieważne... KTM is the best - ok, zgoda, niech tak będzie... teraz też poza BMW F800GS mam KTMa, więc powinienem już niedługo mówić tak samo jak Wy Very Happy

A poważniej...
P.S. Wieniek
"Ktm posłuży bardziej do latania po krzakach,ale dojazdy rzędu 2-3 tyś km też wchodzą w rachubę ,stąd moje obawy,będe miał porównanie"

Nie myślałeś o Husqvarnie 701, czy za lekki, ale z drugiej strony bardzo wszechstronny wydawać by się mogło, z tym że stosunkowo drogi? Wink
wieniek
PostWysłany: Czw 18:51, 28 Gru 2017    Temat postu:

Henio pisze;
to jeszcze potestuj kiedys ktma , zobaczymy czy sie zdanie nie zmieni

i mówiłem tu własnie głownie o pojemnosciach 1000 w góre czyli bmw boxery, ktmy adventure duże.

650tka to inna klasa sprzętów troche
_________________
Tak ,to racja,idę właśnie w tym kierunku.Chcę spróbować czegoś innego,dotychczas głównie boksery bmw,gs -który jest w moim posiadaniu cały czas,tegoroczny trip wokół morza czarnego ,10 tyś km.Ktm posłuży bardziej do latania po krzakach,ale dojazdy rzędu 2-3 tyś km też wchodzą w rachubę ,stąd moje obawy,będe miał porównanie,nie omieszkam wam tego opisać.
e46
PostWysłany: Śro 11:31, 27 Gru 2017    Temat postu:

Henio zapewne pisze o nowszych modelach GSów >2013r (takiego posiadam) i tam może faktycznie być kłopot bo zamienili sprzęgło na mokre. Co do kardana to też różnie bywa - czytałem gdzieś że ważne jest smarowidło przy składaniu dyfra, może dlatego do Henia trafiały do roboty.

Co do samego moto, to przejechałem się 1190 i niestety nie oferował tyle co BMW
wójo
PostWysłany: Wto 21:47, 26 Gru 2017    Temat postu:

650tka od bmw ma silnik od rotaxa i tyle w niej bemki co w aprili pegaso. sam jestem ciekawy porównania nowego adv do afriki a najciekawsza wydaje sie wersia afriki w automacie Smile
henio12323
PostWysłany: Wto 19:26, 26 Gru 2017    Temat postu:

to jeszcze potestuj kiedys ktma Very Happy zobaczymy czy sie zdanie nie zmieni

i mówiłem tu własnie głownie o pojemnosciach 1000 w góre czyli bmw boxery, ktmy adventure duże.

650tka to inna klasa sprzętów troche
dakarowy
PostWysłany: Wto 19:08, 26 Gru 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
serwisuje sporo tych bmw, 60 tysiecy do wymiany sprzegło, i pół dyfra Very Happy standardowo prawie niezaleznie od przeznaczenia motocykla, w sezonie chyba z 7 takich bmw na takie naprawy poszło, to najmniej trwałe elementy i potrafią zawieść w sumie nie wiadomo kiedy.

przejedź sie bmw i ktmem - mówie o w miare swieżych modelach zobaczysz róznice w prowadzeniu
ktm przy wiekszych prędkosciach znacznie stabilniejszy, jedzie sie zawsze jak po sznurku, zwłaszcza w nowych wypasionych wersjach


Nie chce mi się za wiele rozpisywać... jak widzę piszesz o bokserach.. zapewne w przeważającej większości zakupionych od handlarzy z włoch z przebiegiem 30 tyś + Wink
Fakt dyfry tam mogą sie skończyć już przy 50 tyś km...
a ja w zamyśle mam również jedno i dwucylindrowe.. znam z autopsji kilka modeli które skutecznie przez kilka lat tłukłem i pozwolę się z Tobą diametralnie nie zgodzić ;P
m.in. ze dwa lata miałem f650gs w wersji Dakar, 4 lata jako drugi motocykl miałem g650X challenge, obecnie posiadam już drugą f800gs (tym razem mogłem kupić fabrycznie nową), jako drugi motocykl na wyjazdy "po świecie"... więc coś na ich temat już wiem Wink
... i niestety pod względem ergonomii, wytrzymałości, bezawaryjności, niskiego spalania .. żaden KTM im nie dorównuje, piszę o motocyklach z faktycznym przebiegiem, a nie z historią napisaną przez handlarza.

Tak wyszło, że w swoim życiu przerabiałem już prawie wszystkie marki najbardziej popularnych motocykli, poza bmw i ktm miałem i suzuki i kawasaki i yamahę, i muszę przyznać że motocykli bmw miałem najwięcej, mimo, że nie miałem jeszcze na własność boksera, przez co mogę nie zostać zakwalifikowany do prawdziwego beemiarza Very Happy

Podsumowując, obecnie posiadam pierwszego KTMa i oczywiście jest on zupełnie innym motocyklem w stosunku do prędzej ujeżdżanych, wynika to przede wszystkim z jego konkretnego typu i przeznaczenia, niemniej jednak za wcześnie jeszcze abym wystawił mu już dzisiaj jednoznaczną opinię, na razie nakulałem 10 mth więc co ja tam wiem... Very Happy no... to tyle z mojej strony jako użytkownika Smile
leniwy.sikorek
PostWysłany: Wto 10:36, 26 Gru 2017    Temat postu:

wieniek napisał:
Witam wszystkich,właśnie stałem się posiadaczem nowego1090 r adv,ciekaw jestem waszych porad i opini

Gratulacje! A co do porad i opinii to ciężko na razie, też szukam i krucho. Myślę, że ile serca w moto włożysz tyle Tobie odda - jest nowy to wiesz co masz.
henio12323
PostWysłany: Pią 22:48, 22 Gru 2017    Temat postu:

no to może po prostu do nas trafiają tylko takie Very Happy

widze w róznym stanie, i stare modele i te nowsze, ogólnie wiem że 200 tysiecy spoko zrobią, ale nie na jednym dyfrze Very Happy

reszta silnika pancerna, jak to w samochodach Very Happy
wieniek
PostWysłany: Pią 22:47, 22 Gru 2017    Temat postu:

Nie zgodzę się Henio z tą opinią.Prawidłowo użytkowany i serwisowany bmw odwdzięczy się długotrwałością i bezawaryjnością.Przebiegi rzędu 200 tyś.nie są niczym specyficznym.Tylko z padliną są problemy,nie rozsiewaj plotek ,nawet jeżeli naprawiałeś jakieś marne wykończone sztukasy.
henio12323
PostWysłany: Pią 22:27, 22 Gru 2017    Temat postu:

serwisuje sporo tych bmw, 60 tysiecy do wymiany sprzegło, i pół dyfra Very Happy standardowo prawie niezaleznie od przeznaczenia motocykla, w sezonie chyba z 7 takich bmw na takie naprawy poszło, to najmniej trwałe elementy i potrafią zawieść w sumie nie wiadomo kiedy.

przejedź sie bmw i ktmem - mówie o w miare swieżych modelach zobaczysz róznice w prowadzeniu
ktm przy wiekszych prędkosciach znacznie stabilniejszy, jedzie sie zawsze jak po sznurku, zwłaszcza w nowych wypasionych wersjach
dakarowy
PostWysłany: Pią 16:22, 22 Gru 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
...
bmw sie sypią mechanicznie, i prowadzą gorzej
....

Yyyy... skąd taka opinia henio...?
Rozumiem, że nigdy nie miałeś i nie jeździłeś... Very Happy
P.S. Kolega niedawno zakupił 1190R, piękny motocykl, ale on to trochę taki fanatyk jest, więc raczej nic rzetelnego nie napisze Very Happy
wieniek
PostWysłany: Czw 17:50, 21 Gru 2017    Temat postu:

Witam wszystkich,właśnie stałem się posiadaczem nowego1090 r adv,ciekaw jestem waszych porad i opini
motif
PostWysłany: Pon 18:27, 09 Paź 2017    Temat postu:

raion80 napisał:



taka afra to mi się śni


no nie da sie ukryć africa o wiele ładniejsza, ta wersja odchudzona rally co ma wejść na rynek jest obiecująca. Najgorsze że w japończykach zawieszenie jest zawsze za miękkie.

raion80
PostWysłany: Pią 18:01, 22 Wrz 2017    Temat postu:

ktm super się prezentuję lżejszy mocniejszy lepsza zawięcha ale nadal mam wrażenie że jednak z czasem honda będzie zyskiwać jak na awaryjności i spadku z cenny nowego motocykla i zwolenników ale pojeździsz trochę ktm jak ci się nie spodoba to sobie zmienisz





taka afra to mi się śni

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group