Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 17:57, 12 Wrz 2017    Temat postu:

grubosc nicasilu jest pewnie taka sama - chociaż tez jest rózna ( juz niezaleznie od selekcji ) po prostu tak im wyszłow fabryce - mierza dobierają tłok i tyle.

i tak fabryczne cylindry są na luźnym pasowaniu, wiec praktycznie kazdy cylinder jakbys sam sobie zmierzył ( mówie o nowym w nowym motocyklu) to bys dał wiekszy tłok. ktm wypuszcza luxne pasowanie, bo nie wiadomo czy moto bedzie miał zawodnik czy amator, zawodnik jak zrobic za ciasno to zarznie sprzeta.

takze nie ma sie czym martwić ze jest od razu selekcja B bo nicasilu moze byc grubiej niz przy selekcji A Razz tylko ze bedziesz wsadzał tłoki wyzszych selekcji..
niewiadow
PostWysłany: Pon 20:21, 11 Wrz 2017    Temat postu:

Dlaczego tak wychodziły, różnice w grubości wykonania nicasilu w fabryce ?

Warto brać z cylindrem Athena ,stan świetny co widać na zdj ,koleś mówił ,że nie zalano oleju i zatarł sie
https://zapodaj.net/images/90cbf4cf8f8cb.jpg
MiSzorSX
PostWysłany: Pon 19:43, 11 Wrz 2017    Temat postu:

Wychodziły i za A jak i z B
niewiadow
PostWysłany: Pon 18:15, 11 Wrz 2017    Temat postu: sxf 350 2012 Selekcje tłoków

Panowie jak to jest ,fabryka sxf 350 z 2012 roku wypuszczała na tłoku z selekcją B ? Dzwoniłem niedawno do pierwszego właściciela o tak mi mówił, jak to jest w końcu ? Proszę podpowiedźcie

zapytam jeszcze, czy wysprzeglanie zaraz po wcisnięciu jest odpowiednie,nie powinno być przy połowie wcisniecia ,ino zaraz po muśnięciu klamki ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group