Autor Wiadomość
Manfredo
PostWysłany: Pią 15:59, 08 Wrz 2017    Temat postu:

Ten dolny pierścień jest z tą sprężyną w środku i jest grubszy od górnego.
henio12323
PostWysłany: Pią 11:16, 08 Wrz 2017    Temat postu:

a to nie sa pomieszane ze z napisem powinien byc gównym pierscieniem ? i tak kazda kropka czy napis jest do góry skierowana
Manfredo
PostWysłany: Czw 22:00, 07 Wrz 2017    Temat postu:

Jeszcze jedno pytanie, po wymontowaniu cylindra i tłoka ściągnąłem pierścienie żeby zmierzyć luz w cylindrze i oczywiście zapomniałem sobie zaznaczyć gdzie była góra a gdzie dół. Na dolnym pierścieniu pisze ETOP czyli myśle że ten napis powinien być skierowany w góre? Na górnym pierścieniu nie ma żadnego napisu tylko z jednej strony od wewnątrz jest krawędź trochę sfrezowana. Jak to zamontować?
henio12323
PostWysłany: Czw 19:18, 07 Wrz 2017    Temat postu:

słabo widac tą korbe i oznaczenia aler wygląda na oryginał
Manfredo
PostWysłany: Czw 18:54, 07 Wrz 2017    Temat postu:

[img]https://imageshack.com/i/pmuFxfPaj[/img]
[img]https://imageshack.com/i/pnKTXXiBj[/img]
[img]https://imageshack.com/i/poPLyOzjj[/img]
Manfredo
PostWysłany: Czw 18:52, 07 Wrz 2017    Temat postu:

Mi też jest dziwne, że wydmuchało uszczelkę ale po zdemontowaniu widać wyraźnie gdzie przepuszczała. W następnym poście prześle zdjęcia korby i uszczelki, bo dopiero po 3 poście można przesyłać.
henio12323
PostWysłany: Śro 21:15, 06 Wrz 2017    Temat postu:

zrób fotke korby i wrzuc to sie oceni,

dziwne ze w ogóle wydmuchało uszczelke, szczerze nigdy czegos takiego nie widziałem

elko to oryginalny tłok a to czy pierwszy to sie nigdy nie dowiesz tak na prawde Razz bo na 1 montaż mogła isc druga selekcja nawet

podeslij mi na PW numer VIN sprawdze w ktmie czy nie ma w jakis sposób udokumentowanej przeszłosci
Manfredo
PostWysłany: Śro 20:28, 06 Wrz 2017    Temat postu: 250 EXC-F 2008 kilka pytań

Witam,

posiadam Ktm-a 250 exc-f z 2007 roku (model 2008), gdy go kupiłem miał najechane 36 motogodzin. Wyglądał dobrze zero jakichkolwiek luzów, felgi nic nie porysowane i ogólnie stan bardzo dobry silnik cichutko pracował itd. Jednak ciężko mi uwierzyć w ten przebieg przez to, że motocykl ma 10 lat.
Ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowicą więc ściągnąłem głowicę i przy okazji cylinder.

Teraz mam kilka pytań:
-jakie oznaczenie ma oryginalny korbowód u mnie z jednej strony pisze 07. a z drugiej 547,
-tak samo z tłokiem od dołu jest wybite Elko 76-18-P, z góry 38b.

Chciałbym się po prostu dowiedzieć czy jest to pierwszy tłok i korbowód żeby mieć jakieś pojęcie o tym czy przebieg się zgadza.

Za pomoc z góry dziękuję.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group