Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 5:36, 16 Wrz 2017    Temat postu:

szukaj - chociaz ja nigdy w zyciu nie widziałem, plastiki fluo to dosyc "nowa ": technologia podejrzewam że mieli by słaby zbyt do starszych motocykli takie robić wiec pewnie takich nie bedzie
GaLaZ
PostWysłany: Pią 23:15, 15 Wrz 2017    Temat postu:

dobre pytanie Wink ale w tym temacie moga ludzie nie zauwazyc Twojego pytania Wink załóż nowy temat Wink
Sidu_pl
PostWysłany: Pią 8:51, 15 Wrz 2017    Temat postu:

czy dostane plastiki fluo do ktm exc 250 z 2008? szukam i są tylko do 2017+ no ale może ktoś widział
GaLaZ
PostWysłany: Czw 21:06, 14 Wrz 2017    Temat postu:

o kurde rzeczywiscie nic skomplikowanego Smile przyda sie tylko ktos do wsparcia mnie przy pomiarach Smile dzieki !
motif
PostWysłany: Czw 13:35, 14 Wrz 2017    Temat postu:

GaLaZ napisał:
pytanko co do saga, czy najlepiej stawic sie w salonie w pelnym rynsztunku zeby mi go ustawili ? czy jestem to w stanie ustawic sam w garazu ?


youtube Ci wszystko powie, patrz przy koncu filmu.
Prosta procedura, sam to zrobisz.

https://www.youtube.com/watch?v=Z_vG0g5yJts
henio12323
PostWysłany: Czw 6:10, 14 Wrz 2017    Temat postu:

polecam poczytac instrukcje obsługi wszystko jest opisane - że trzeba byc w pełnym stroju,

jak wiesz co trzeba zrobic to nie widze problemu, w zasadzie to tylko miarka jest potrzebna, kluczyk 4mm ampulowy, i cos zeby kręcic spręzyna ( nawet czesto rekami idzie ) moze jeszcze samemu byc troche upierdliwe zeby siedziec i mierzyc wiec przydała by ci sie druga osoba która ci ponotuje wyniki przy mierzeniu
GaLaZ
PostWysłany: Śro 23:31, 13 Wrz 2017    Temat postu:

pytanko co do saga, czy najlepiej stawic sie w salonie w pelnym rynsztunku zeby mi go ustawili ? czy jestem to w stanie ustawic sam w garazu ?
motif
PostWysłany: Śro 17:32, 13 Wrz 2017    Temat postu:

GaLaZ napisał:
kurde, to znów mam lekki mętlik w głowie Very Happy z drugiej strony szkoda zeby mi grzebali od razu przy nowym moto Neutral jakie w ogóle mogą być konsekwencje braku takiej zmiany ?

co do wagi to też już tak planuję chyba z 1,5 roku Very Happy


przy amatorskiej jeździe po lesie, szczególnie na początku sztywniejsze sprężyny tylko będą przeszkadzać bo będziesz czuł każdą dziurę.
Generalnie jak jest za miękko to będziesz dobijał zawieszenie na większych
wertepach, przy wiekszych prędkościach. Wtedy prowadzenie będzię szwankować i robi się niebezpiecznie. Tak miałem w swojej starej crf250l.

Jak dotąd po 30 godzinach na nowym ktm 500 exc 2017 ku ździwieniu
mojemu to zawieszenie progresywne jest fantastyczne. Ustawiłem tylko SAG
i moto lata jak po sznurku.
GaLaZ
PostWysłany: Śro 15:29, 13 Wrz 2017    Temat postu:

kurde, to znów mam lekki mętlik w głowie Very Happy z drugiej strony szkoda zeby mi grzebali od razu przy nowym moto Neutral jakie w ogóle mogą być konsekwencje braku takiej zmiany ?

co do wagi to też już tak planuję chyba z 1,5 roku Very Happy
motif
PostWysłany: Śro 15:25, 13 Wrz 2017    Temat postu:

GaLaZ napisał:
to, to wyjeżdża z fabryki 21.09, w Warszawie powinien być w ciągu kilku dni. I teraz mam rozkminę, bo wymieniam od razu sprężyny ze względu na moją wagę. Seryjne to podobno do ok ~85kg więc stoję przed wyborem ~95kg czy do ~105kg. Aktualnie bez zadnego stroju wazę 102kg. Które brać ? zakładam zrzucenie wagi i nie wiem czy biorąc 105kg za chwilę nie będę się przesiadał na 95kg ? to takie rozważania. Jak ktoś może mi do łba wbić jakieś konkretne podejście to poprosze.


kolejny prawdopodobnie zbędny wydatek. Nowe modele ktm exc od 2017 mają zawieszenie PDS czyli progresywne, bardzo dobre zresztą. Ja waże 107 kg nago i fabryczne zawieszenie mojej 500 tki exc jest super takie jak jest a nie jeżdże po szuterku tylko po dziurach jakie największe znajdę, plus skoki itp. Na wiosne rajdzik też się szykuje. Moja rada jest taka, nic nie robic przy moto, pojeździć i zobaczyć jak jest, tym bardziej że masz zamiar schudnąć. Swoją drogą ja tez mam taki zamiar od 2 lat Wink
GaLaZ
PostWysłany: Śro 11:31, 13 Wrz 2017    Temat postu:

to w moim przypadku wygląda na to, że muszę wziąć te ~105kg Smile

dzięki
KristofSX
PostWysłany: Śro 11:27, 13 Wrz 2017    Temat postu:

sprężyny bierze się pod wagę kierowcy razem z osprzętem, czyli + ok 8-10kg więcej (same buty to ok 5kg, kask ok 1kg)
ja z osprzętem ważę 98-100kg, sprężyny mam 85-95kg i jest dobrze.
GaLaZ
PostWysłany: Śro 11:06, 13 Wrz 2017    Temat postu:

Dziękuję za opinie.

Na razie zamówiłem: zbroję, buty, koszulkę i spodnie. Następne zamówienie dopiero w przyszłym miesiącu jak trochę pieniędzy wpadnie Wink ortezy również planuję kupić, tylko przez nadmiar pracy niestety nie miałem czasu poczytać o tych proponowanych przez Was.

Do tego czeka mnie jeszcze zakup plecaka.

No i poza tym cały czas szukam jakiejś leciwej t4ki vw Smile za tydizen w weekend dopiero jadę coś oglądać...

Co do moto, to wyjeżdża z fabryki 21.09, w Warszawie powinien być w ciągu kilku dni. I teraz mam rozkminę, bo wymieniam od razu sprężyny ze względu na moją wagę. Seryjne to podobno do ok ~85kg więc stoję przed wyborem ~95kg czy do ~105kg. Aktualnie bez zadnego stroju wazę 102kg. Które brać ? zakładam zrzucenie wagi i nie wiem czy biorąc 105kg za chwilę nie będę się przesiadał na 95kg ? to takie rozważania. Jak ktoś może mi do łba wbić jakieś konkretne podejście to poprosze.
golem
PostWysłany: Pon 1:54, 11 Wrz 2017    Temat postu:

orteza uratowala mi ostatnio kolano bo uslizg dupy na klodzie malej a podeszwa zablokowala sie o jakies wystajace korzen albo kamien i wykrzywiloby noge w bok o 90 stopni a tak oparlo sie na ortezie i kolano cale
henio12323
PostWysłany: Pią 20:21, 08 Wrz 2017    Temat postu:

tylko trzeba dodać że zawodnicy maja codzienne treningi Very Happy np bardzo wazne jest rozciąganie, takie super rozciągniete więzadła są mega trudne do uszkodzenia w dodatku rozbudowane mięsnie wszystkoi trzymają to mogą sobie pozwolic na jazde bez ochraniaczy Very Happy

ortezy są własnie dla amatorów. i jeszcze raz pisze - one nie zapobiegną w 100% urazom, ale często je drastycznie minimalizują

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group