Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 20:06, 22 Sie 2017    Temat postu:

jak chcesz te czesci pisz na PW powinienem miec takie od ręki, moge ci wysłać poczta to cie kilka groszy wyniesie a bedziesz miał po ludzku poskładany sprzet
ewertas
PostWysłany: Wto 19:06, 22 Sie 2017    Temat postu:

W serwisie KTM
MiSzorSX
PostWysłany: Wto 16:23, 22 Sie 2017    Temat postu:

Ośki wyglądają całkiem dobrze ale te ósemki są w kiepskim stanie i są praktycznie okrągłe. Gdzie można to kupić po takiej cenie ? Very Happy
amek721
PostWysłany: Pon 19:16, 21 Sie 2017    Temat postu:

Te zabezpieczenia to zmora 125/200.
Jeżeli łeb ośki, ktora wchodzi w cylinder(pod klucz 8 ) jest jeszcze ok to wymień same zabezpieczenia. Koszt chyba po 5zł.
Jednak wątpię żeby te oski były ok, ich koszt to po ponad 100/szt.
Zabezpieczają one klapę zaworu wydechowego, żeby nie ocierał o kanał wydechowy, a tym samym nie przycinał się.
henio12323
PostWysłany: Pon 17:56, 21 Sie 2017    Temat postu:

napisz jeszcze raz tak żeby sie dało zrozumieć
MiSzorSX
PostWysłany: Pon 17:50, 21 Sie 2017    Temat postu:

No wczoraj rozebrane dzisiaj się wziąłem za robotę wszystko rozłożone i wyczyszczone. Tylko nie ściągnąłem cylindra ale tam dużo rzeczy nie jest. Tylko te śruby na których się trzyma zawór one mają te kontry te ósemki a ja jestem mam zjechali nie trzymają mi śrub. Czy to olać czy kupić?
henio12323
PostWysłany: Śro 20:46, 16 Sie 2017    Temat postu:

sprawdź w ksiazkach serwisowych, i na rozstrzałach częsci jak powinien byc poskładany zawór - zrób wszystko wg ksiązek i nie bedzie problemu
MiSzorSX
PostWysłany: Śro 10:44, 16 Sie 2017    Temat postu:

Nikt nie zna odpowiedzi ? Może jakiejś części mi brakuje możę ktoś miał podobne objawy ?
MiSzorSX
PostWysłany: Pon 17:22, 14 Sie 2017    Temat postu:

Odpowiadało mi bo i tak ciągle jeździłem na najwyższych i lubię tą agresywność. Filtr czyściutki gaźnik wyregulowany dzisiaj (nie tylko śrubką). Silnika nazwy nie znam roczniki 03 exc. Z nagaru przeczyściłem ale nie wiem czy mam tuleje czy nicasil. Za niedługo robię remont to się okaże. Czyli ta dziwna dziura będzie raczej spowodowana zacinaniem się zaworu ?
Fourier
PostWysłany: Pon 17:10, 14 Sie 2017    Temat postu:

Nie napisałeś jaki silnik. W 125 czasami jest tak że mechanizm chodzi dobrze natomiast sam zawór ze wzgledu na nagar albo tuleje nie chodzi w pełnym zakresie (przycina się) albo w ogóle się nie rusza.
amek721
PostWysłany: Pon 16:20, 14 Sie 2017    Temat postu:

Ten trzpień powinien być w rowkach.
Podstawą niskich obrotów jest dobrze złożony zawór wydechowy,czysty filtr powietrza i porządnie wyregulowany gaźnik (nie tylko śrubka)

Cytat:
Jeździłem motorkiem na ciągle otwartym zaworze bo tak mi odpowiadało

Padłem Very Happy
MiSzorSX
PostWysłany: Pon 16:02, 14 Sie 2017    Temat postu: Zawór Wydechowy

Mam lekki problem. Jeździłem motorkiem na ciągle otwartym zaworze bo tak mi odpowiadało. Ale Teraz zaczyna mi to troszkę doskwierać. Ustawiłem niedawno podkowę z gwiazdkami dobrze. Na każdy obrót regulacją podkowa reaguje ale jak mam całkiem otwarty zawó to rezo jest mocne ale tym bardziej wykręcam rezo znika aż w połowie kręci się mysle do max 6k. Dołu też wtedy nie ma ale jak będe nadal wykręcał to dół zyskuje mocy a reszty nie ma praktycznie. Czym może być spowodowana ta "dziura" w mocy ? Nie da sie chociaż troszke ustawić dolnych obrotów bo rezo drastycznie traci. Podkłądki pod regulacją są

I pod podkładkami jest taki bolec wygląda jakby powinien być w tym wyrzłobieniu być może to jest powód ? Siedzi mocno nie dałem rady go wepchać

Jakieś pomysły ?
Otwarty zawór do połowy jak widać nie otwiera się całkowicie.
https://www.youtube.com/watch?v=UFbtA_X1ayM&feature=youtu.be
Otwarty całkowicie i otwiera się do końca.
https://www.youtube.com/watch?v=SHHw77tZTGs&feature=youtu.be

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group