Autor Wiadomość
babel
PostWysłany: Czw 7:15, 27 Sty 2022    Temat postu:

Nie wiem jak w KTM - ale kumpel kupił kiedyś Yamahe 450, gdzie ktoś "przekręcił " rozrusznik i był to problem.
Może w serwisówce jest cos opisane
henio12323
PostWysłany: Śro 20:54, 26 Sty 2022    Temat postu:

w zaden Very Happy tam sa niby jakies kreski ale mozna chyba o 180 stopni obrócic, poszukaj sladów współpracy... zabrudzenia czy cos.
Enroth
PostWysłany: Śro 20:36, 26 Sty 2022    Temat postu:

Panowie, z rozpędu rozkreciłem rozrusznik nie robiąc na nim znaków. Znalazłem informacje, że podobno przekręcenie obudowy z magnesami względem reszty może wpłynąć na jego prace. W jaki sposób mogę znaleźć pierwotne położenie?
donPedro
PostWysłany: Pon 20:40, 03 Lut 2020    Temat postu:

odezwij sie do mnie na priv
henio12323
PostWysłany: Pon 12:20, 03 Lut 2020    Temat postu:

sprawdź reszte elementow, bendiks i przeniesienie napedu = przekłądna kątowa
greha
PostWysłany: Pon 12:08, 03 Lut 2020    Temat postu:

Witam posiadam ktm exc 300 six day z 2011r włożony jest nowy rozrusznik i nowe aku litowo jonowy. Niestety nie idzie odpalić go rozrusznikiem coś zgrzyta.ktos może przerabiał coś takiego?
toldi43
PostWysłany: Śro 14:52, 07 Lis 2018    Temat postu:

Witam, odświeżę trochę temat. Jak się sprawują te rozruszniki 410W? Very Happy
Przym
PostWysłany: Śro 22:57, 18 Lip 2018    Temat postu:

Kolega ma jakiś czas ten:
https://allegro.pl/nowy-rozrusznik-ktm-motocykle-250xc-300xc-i7424325188.html?reco_id=5a324137-8ad5-11e8-bf72-246e96321a90&ars_rule_id=201
na razie działa bez problemów.
henio12323
PostWysłany: Śro 21:11, 18 Lip 2018    Temat postu:

brałbym pewnie ten arrowhead - cena praktycznie pół OEM wiec nawet jak padnie troche szybciej niz oem to dwa pewnie wytrzymaja dłuzej ;P

regeneracje takich rozruszników nie bardzo wchodzą w gre - a jak nawet znajdziesz speca który sie by podjał zabawy z tym to nie ma zadnej gwarancji ze dłuzej podziała
cinQ
PostWysłany: Śro 20:31, 18 Lip 2018    Temat postu:

Panowie mam ten sam problem, moj rozrusznik umarl na AMEN. Tulejki nowe, luzy skasowane, szczotki nowki, bendix w porzadku, zeby wrecz idelane a on nie kreci. Teraz sie zastanawiam co dalej robic, czy pakowac sie w ori co wiaze sie z duuuuzymi kosztami, jakas regeneraja? tylko gdzie iu kogo? czy zamiennik, najtanszy z allegro 410W bo i tak padnie, arrowhead 410W na ebay jest za troszke ponad 400zl do wziecia czy moze jescze cos innego? co poradzicie? przepraszam za brak PL znakow ale pisze z zagranicznego komputera:P
Platinum
PostWysłany: Sob 9:51, 12 Sie 2017    Temat postu:

Ten od Olka mozna smialo polecac.
Za 400zl z groszem super alternatywa dla OEM.
te300
PostWysłany: Pią 16:32, 11 Sie 2017    Temat postu:

http://sklep.olekmotocykle.pl/arrowhead-rozrusznik-ktm-exc-200-13-14-exc-250-11-15-exc-300-08-15-freeride-250r-14-15-55140001100,647033.html
410W Wink
przemes
PostWysłany: Pią 14:26, 11 Sie 2017    Temat postu:

Masz na myśli sam silnik elektryczny?. Daj linka....
sebisster
PostWysłany: Pią 11:53, 11 Sie 2017    Temat postu:

Hej, ja sprowadziłem z ameryki rozrusznik, nie oryginalny ale kosztował połowę ceny. Mocniejszy jak oryginał, jak narazie chodzi jak złoto - 20mth.
przemes
PostWysłany: Wto 12:08, 01 Sie 2017    Temat postu:

U mnie dało się nim krecic w rękach w kierunku w którym powinien się blokować.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group