Autor Wiadomość
niewiadow
PostWysłany: Wto 19:22, 18 Lip 2017    Temat postu:

Ale to kosz wewnętrzny + tulejka jest do wymiany, a to 2 odrębne czesci ...kosz zewnętrzny + tulejka ma sens ale taka opcja, dziwna jest.

Zaraz wrzuce filmik na yt jak kosz pracuje

Tarcze mam 1.6mm, a przekładki 0.9mm, dobre jeszcze ?

https://www.youtube.com/watch?v=pmj6AEeaEok&feature=youtu.be
henio12323
PostWysłany: Wto 18:57, 18 Lip 2017    Temat postu:

tuylejka jest oddzielna i nie jest wprasowana. obniza to tarcie bo tu i tu masz film olejowy i wszystko pracuje na "poduszce"
niestety tulejka droga 169 zł detalicznie ;/

kosz do wymiany za duze wyząbkowanie.
sprzedają w komplecie bo pewnie taki mają zestaw - nikt nie załozy raczej kosza na starej tulejce, pozatym ciekawe cyz to nie jest jakoś dokładniej obrabiane chociaz wątpie w to.
niewiadow
PostWysłany: Wto 18:49, 18 Lip 2017    Temat postu: Luz kosza sprzegłowego

Chciałbym zapytac czy w exc 520 2000r tak ma wyglądać tulejka kosza zewnętrznego ? i moze miec takie luzy ? (w czasie jazdy sprzęgło zanika)
Czy wogóle ta miedziana tulejka nie powinna byc wprasowana na stałe z koszem zewnętrznym ? bo takto są 2 powierzchnie tarcia ,czyli bez sensu.

http://pokazywarka.pl/50n1pr/


P.S czemu w oem sprzedawany jest kosz wewnętrzny z ta miedzianą tlejką razem za 500 zł niecałe ? dlaczego akurat razem ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group