Autor Wiadomość
te300
PostWysłany: Wto 21:49, 04 Lip 2017    Temat postu:

XPlor w serii działa przyzwoicie lecz jest raczej do wolnej powiedziałbym rekreacyjnej jazdy; ale można z tego zrobić naprawdę dobrze działający teleskop
KristofSX
PostWysłany: Wto 21:35, 04 Lip 2017    Temat postu:

jak masz dobrze zrobionego cc to ja bym nie szedł w XPlora,
rams
PostWysłany: Wto 21:10, 04 Lip 2017    Temat postu:

Aktualnie mam dwukomorówkę. Chodzi mi bardziej jak wygląda przesiadka z CC na XPLROA.
KristofSX
PostWysłany: Wto 21:06, 04 Lip 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
hmm duzo nie latałem dwukomorówką zrobioną pod enduro, a w sumie xplora tez nie katowałem jako tako, ale ten xplor to na prawde fajny zawias - popytaj firm tuningowych ewentualnie, kiedys ktos ( chyba kurowski ? ) wrzucił na fejsa że ma patent na kiepskie działanie xplora - spytałem sie co tam niedomaga - to odpisał żebym sobie potestował taki zawias to sie dowiem ;P czyli malo konkretnie ale moze ktos juz cos patentował. tak czy siak chodzi fajnie i dosyc progresywnie jak na jednokomorówke, i swietnie wybiera małe nierównosci. wiec do hard enduro mysle ze jest na prawde fajny, gorzej pewnie bedzie na szybkich przelotowkach - czyli standardowo bedzie pewnie zbyt tapczanowaty itp.

dwukomorówka jak tez nie patrzeć ma wiekszy potencjał i pole do popisu wiec mozna lepiej zgrać

co innego tylny amor - ale jak widze u ciebie to do huski i tak inna sprawa


dwukomorowy jest ok 2cm dłuższy od xplora, trzeba o tym pamiętać robiąc swap,
ziomek ma CC po settingu u sancheza i będzie go testował zamiast standardowego XPLora w husce FE 2017,

xplor jest fajny na teren bardziej extreme, im szybciej jedziesz tym nurkowanie przodu zaczyna coraz bardziej przeszkadzać. do tego z wysokim tyłem na pds moto traci balans (np szybkie długie whoopsy),
ale z XPLora można zrobić zawias naprawdę dobry i dla amatora i szybkiego szofera, czy CC lepsze? napewno, tak jak pisze henio - dużo większe pole do regulacji i settingu,
henio12323
PostWysłany: Wto 19:27, 04 Lip 2017    Temat postu:

hmm duzo nie latałem dwukomorówką zrobioną pod enduro, a w sumie xplora tez nie katowałem jako tako, ale ten xplor to na prawde fajny zawias - popytaj firm tuningowych ewentualnie, kiedys ktos ( chyba kurowski ? ) wrzucił na fejsa że ma patent na kiepskie działanie xplora - spytałem sie co tam niedomaga - to odpisał żebym sobie potestował taki zawias to sie dowiem ;P czyli malo konkretnie ale moze ktos juz cos patentował. tak czy siak chodzi fajnie i dosyc progresywnie jak na jednokomorówke, i swietnie wybiera małe nierównosci. wiec do hard enduro mysle ze jest na prawde fajny, gorzej pewnie bedzie na szybkich przelotowkach - czyli standardowo bedzie pewnie zbyt tapczanowaty itp.

dwukomorówka jak tez nie patrzeć ma wiekszy potencjał i pole do popisu wiec mozna lepiej zgrać


co innego tylny amor - ale jak widze u ciebie to do huski i tak inna sprawa
rams
PostWysłany: Wto 18:31, 04 Lip 2017    Temat postu: WP4860 CC dwukomorówka VS WP XPLOR

Mam pytanie na temat porównania pracy tych amortyzatorów. Wiem, że XPLOR bazuje na otwartej kąpieli olejowej czyli popularnie zwaną jednokomorówką. Czy ma ktoś z Was doświadczenie na temat przesiadki z dwukomorówki na tego XPLOR'a?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group