Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Wto 17:46, 04 Lip 2017    Temat postu:

na początek max 250 4t
henio12323
PostWysłany: Wto 17:35, 04 Lip 2017    Temat postu:

i 2T to zadne rozwiązanie problemu Razz
Gadboy
PostWysłany: Wto 10:34, 04 Lip 2017    Temat postu:

VenomSnake napisał:
Czy lepiej EXC 250 2t kupić? Myślę nad tym KTM bo bardzo żywotne Razz Widziałem jak gościu wystawił KTM EXC 520 5 lat nic nie robil i chce 11k.....I jesacze niby IDEALNIE DZIAŁA


To jak nic nie robil 5 lat to kapitalny remont calego motoru nie tylko silnika trzeba zrobic Very Happy
Chyba ze stal ciagle w garazubale ibto ma zly wplyw na takie moto, wilgoc zrobi swoje w tym czasie
VenomSnake
PostWysłany: Wto 10:30, 04 Lip 2017    Temat postu:

Z góry przepraszam za nadal poruszanie tego postu ale ktoś mógłby podać linka do kilku tematów o tych silnikach RFS i ktm exc 520/525 I zmykam nie będe spamił ! Z góry dziękuje Very Happy
VenomSnake
PostWysłany: Wto 10:18, 04 Lip 2017    Temat postu:

Czy lepiej EXC 250 2t kupić? Myślę nad tym KTM bo bardzo żywotne Razz Widziałem jak gościu wystawił KTM EXC 520 5 lat nic nie robil i chce 11k.....I jesacze niby IDEALNIE DZIAŁA
henio12323
PostWysłany: Pon 18:43, 03 Lip 2017    Temat postu:

silniki rfs były montowane od poczatku czyli okolic 2000 roku do 2007 roku w modelach enduro. im nowsze tym lepsze ale róznice nie sa duze. silniki sa idiotoodporne czyli wlejesz kiepski olej to i tak polatasz. zapomnisz wyregulowac zawory - to i tak pojeździsz, ttylko to traktory, zawory dolotowe lecą szybko, juz nie kupisz praktycznie fajnej sztuki - wszystkie opinie o niezawodnosci były ale 5-7 lat temu. teraz to raczej dojeżdzone sztuki.ale jak kazde w tych roczniakch. także nic nadzwyczajnego. no i tez 500tki to tak nie bardzo polecam Very Happy
amek721
PostWysłany: Pon 15:25, 03 Lip 2017    Temat postu:

Osobiście odradzam przesiadkę z 90 na 520 z oczywistych względów...
Istnieją mniej bolesne i tańsze sposoby samobójcze Wink
krzysiek919
PostWysłany: Pon 14:31, 03 Lip 2017    Temat postu:

wszystko jest juz napisane na forum na temat tych silników i znajdziesz wszystkie odpowiedzi na swoje pytania
VenomSnake
PostWysłany: Pon 14:01, 03 Lip 2017    Temat postu: KTM EXC 520/525 CO I JAK?

Witam serdecznie !
Za rok mam zamiar zmieniać motocykl własnie na taką bestie Very Happy (KTM EXC 520/525)
(Sam śmigam Betą RR90 Razz)
I mam parę pytań:
Jakie roczniki polecacie? tak do 2007?
Które roczniki omijać oraz które mają ten SILNIK RFS? ( i opinia o tym silniku)
I pytanie co do wytrzymałości słyszałem że bardzo dobra jak się dba Smile
Czy przy mojej jezdzie w weekendy lekko - średnei jazdy ( nei jestem jakiś profesjonalsitą więc nie wykorzystam tej całej mocy jeszcze) długo będzie mi służyła taka maszyna? Oczywiście dbam o sprzęt (filtry,oleje, i zawory będą wymieniane/regulowane itd) Moja jazda nie jest jakaś zabójcza raz na jakiś czas przycisnę takiemu ogółem spokojna jazda.. Co sądzicie ? Ktoś posiada i może coś powiedzieć na ten temat Wink?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group