Autor |
Wiadomość |
tpirat |
Wysłany: Czw 12:00, 24 Sie 2017 Temat postu: |
|
OK, aby temat nie został bez rozwiązania opisze jak sobie poradziłem z problemem
Kolega wytoczył mi wybijak o średnicy idealnej do ośki lecz z gwintem jak śruba kontrująca.
Wkręciłem 2cm. gwintu lekkie stuknięcie młotkiem i ośka wyjechała . Łożyska całe, ośka cała, posmarowane i złożone . |
|
|
Gadboy |
Wysłany: Czw 12:08, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
noto masakra haha nie masz farta z ta oska moze spryskuj ja jakims wd40 co pare minut i moze pusci. 3mam kciuki |
|
|
tpirat |
Wysłany: Czw 11:29, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
Gadboy napisał: | Wsadz w oske dlugi pret jak odkrecisz srube, zaprze sie o trzymak z prawej strony oski i wybijesz
W srodku jest ta zaslepka tak jak pisales na 10 ale sam u siebie wywalalem ja bo m8alem na sm rolki po bokach wiec nie zmieni to nic. Obejrzyj potem lozyska bo normalnie to bez problemu wychodzi , moze sa do wymiany
Z oslona tarczybto nie wiem jak masz zamocowane ale normalnie 4 sroby w lagach na dole i glowna od oski i wyciagasz , prawdopodobnie oslona w wchodzi zamiast tulejki |
Pręt kiepski pomysł, wybiłem trzymak z ośki pozostaje tylko dorobić śrubę i wkręcić w ośkę. Tyle dobrego, że ciśnienia nie mam bo oryginalna opona sixdays wygląda jak nowa .
Tyle, że koła SM leżą i chcę je dopasować. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 14:39, 28 Cze 2017 Temat postu: |
|
tak, mocowanie osłony jest w dystansie koła, zdejmujesz jak juz koło masz na zewnątrz. |
|
|
Gadboy |
Wysłany: Śro 14:31, 28 Cze 2017 Temat postu: |
|
Wsadz w oske dlugi pret jak odkrecisz srube, zaprze sie o trzymak z prawej strony oski i wybijesz
W srodku jest ta zaslepka tak jak pisales na 10 ale sam u siebie wywalalem ja bo m8alem na sm rolki po bokach wiec nie zmieni to nic. Obejrzyj potem lozyska bo normalnie to bez problemu wychodzi , moze sa do wymiany
Z oslona tarczybto nie wiem jak masz zamocowane ale normalnie 4 sroby w lagach na dole i glowna od oski i wyciagasz , prawdopodobnie oslona w wchodzi zamiast tulejki |
|
|
tpirat |
Wysłany: Śro 13:58, 28 Cze 2017 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | tulejka czyli ośka?
pewnie zapiekła się na dystansach koła i kręci się razem z nimi, spryskaj odrdzewiaczem i wybij, ta nakrętka to tylko zaślepka ośki. |
tak tulejka to ośka
ok rozumiem, że bić od strony nakrętki tylko ona ma krótki gwint i pewnie można go uszkodzić, myślę aby przejść się z nakrętką do ślusarza aby dorobił śrubę a gwintem ok 3cm który wkręcę w ośkę. Mniej więcej tyle ośka jest gwintowana w środku.
Co o tym myślisz?
Dla pewności: nie muszę kombinować z rozkręcaniem osłony tarczy hamulcowej? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 13:08, 28 Cze 2017 Temat postu: |
|
tulejka czyli ośka?
pewnie zapiekła się na dystansach koła i kręci się razem z nimi, spryskaj odrdzewiaczem i wybij, ta nakrętka to tylko zaślepka ośki. |
|
|
tpirat |
Wysłany: Śro 10:41, 28 Cze 2017 Temat postu: KTM 350 EXC -F 2016 six days Przednie koło |
|
Witam
Pacjent jak w temacie.
Przednie koło nigdy nie ściągane i nadszedł czas przymiarki koła SM.
Mocowanie koła Szybkozłącze z dźwignią.
Wszystkie śruby rozkręcone i tuleja nie chce wyjść.
Pytanie jak wybić tuleję i na czym mogła się zaklinować ?
Po rozkręceniu dźwignia swobodnie kręci się prawo lewo, jednak nie można tulejki wyjąć.
Jeszcze jedno, w środku jest plastikowa nakrętka na kluczyk 10 (w sworzniu, tulejce koła) ktoś wie jakie jest jej przeznaczenie? |
|
|