Autor Wiadomość
Czepek
PostWysłany: Sob 14:58, 04 Lut 2012    Temat postu:

nie płacisz.
Pojechałem na inną stację, nawet bardziej renomowaną i nikt nic o liczniku nie mówił.
Asteros2012
PostWysłany: Sob 13:40, 04 Lut 2012    Temat postu:

Ja mam kata z 2000r i licznik jak rowerowy przejdzie na tym przegląd? Powinien, licznik to licznik a oryginalnie taki był xd
henio12323
PostWysłany: Sob 11:09, 04 Lut 2012    Temat postu:

w necie masz o tym info nawet. 63 zł nie płacisz jak ci nie podbiją.
piotrekws
PostWysłany: Sob 10:59, 04 Lut 2012    Temat postu:

A jak to jest z oplata, za badanie i tak sie placi nawet jak nie podbija?
Czepek
PostWysłany: Sob 10:30, 04 Lut 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
zalezy u kogo sie robi przegląd. mam kumpla co miał huske WR 125 bez kierunków zajechał na przęgląd i podbił bezproblemu, to mysle i ja podjade tam to nie bedzie sie tak czepiał opon, wydechu itp. kierunki miałem ale jeden nie działał. no i sie zastanawiał chwile czy podbijac przegląd ;/ ostatecznie podbił, bo zacząłem mu mówić ze kierunki w takim moto to nieporozumienie, że na ulicy spoko, ale w terenie albo sie gubia, albo zarówki uszkadzają od wibracji itp.

czyli chyba lepiej podjechać bez kierunków Very Happy niz z niesprawnymi ;P i ja wyznaje taka zasade jak ganiam po miescie. 0 kierunków sygnalizuje reką w razie konieczności.

mi w exc za brak licznika nie podbili...
Asteros2012
PostWysłany: Sob 1:17, 04 Lut 2012    Temat postu:

Jak dla mnie trochę za małe Razz Ja stosuje zazwyczaj samochodowe bo przewody, które stosuje nie zmieściły by się w te twoje ;] Może bd robił instalacje elektryczna od podstawy to wtedy mogę zastosować takie jak ty.
hacker33
PostWysłany: Pią 23:23, 03 Lut 2012    Temat postu:

max takie jak na mojej fotce
Asteros2012
PostWysłany: Pią 23:13, 03 Lut 2012    Temat postu:

Tylko że konektorki w tych wtyczkach są najmniejsze z tych podstawowych i za grubego kabla nie podłączysz. Chyba że źle widzę ;P
hacker33
PostWysłany: Pią 22:03, 03 Lut 2012    Temat postu:

Ja u siebie montowałem takie.


Są od pojedynczych po 6-pinowe.
Zaleta - bdb wykonane i hermetyczne!
Do kupienia tutaj:
http://inelsc.pl/pl/c/Konektory_koncowki_kablowe_zlacza_samochodowe/255
henio12323
PostWysłany: Pią 21:58, 03 Lut 2012    Temat postu:

zalezy u kogo sie robi przegląd. mam kumpla co miał huske WR 125 bez kierunków zajechał na przęgląd i podbił bezproblemu, to mysle i ja podjade tam to nie bedzie sie tak czepiał opon, wydechu itp. kierunki miałem ale jeden nie działał. no i sie zastanawiał chwile czy podbijac przegląd ;/ ostatecznie podbił, bo zacząłem mu mówić ze kierunki w takim moto to nieporozumienie, że na ulicy spoko, ale w terenie albo sie gubia, albo zarówki uszkadzają od wibracji itp.

czyli chyba lepiej podjechać bez kierunków Very Happy niz z niesprawnymi ;P i ja wyznaje taka zasade jak ganiam po miescie. 0 kierunków sygnalizuje reką w razie konieczności.
piotrekws
PostWysłany: Pią 21:18, 03 Lut 2012    Temat postu:

No niby sa obowiazkowe, jest tam jakas data i jesli motor byl wyprodukowany przed nia to ok, chodzi glownie o stare motory, ale w nowszych maja byc. W praktyce wyglada to tak, ze te kierunki sa zakladane wylacznie do przegladu a pozniej wedruja na poleczke w garazu. W terenie raz dwa koncza swoj zywot migacza poczciwego Laughing
wójo
PostWysłany: Pią 21:12, 03 Lut 2012    Temat postu:

wogule kierunki sa obowiazkowe na przegladzie ?? nie ma takiej zasady ze jak juz sa to musza dzialac, ale jak nie ma ich wogule to nie ma obowiazku stosowania ich ?
piotrekws
PostWysłany: Pią 21:11, 03 Lut 2012    Temat postu:

Dzieki za foty i podpowiedzi, te konektory w czerwonej izolacji z twoich zdjec, to juz dzisiaj sobie kupilem, a dokladnie w taki sposob jak pokazujesz na zdjeciu zamierzam podlaczyc tylna wiazke wykorzystujac konektory okragle z kabla Molex, ktory nabylem dzisiaj za 5zł Laughing
Jesli ktos bedzie cos podlanczal do listwy na licznikiem i bedzie potrzebowal dopasowac konektorki to polecam taki kabelek sa tam i zlacza meskie i zenskie- wystarczy rozpolowic wtyczki.


Asteros2012
PostWysłany: Pią 19:51, 03 Lut 2012    Temat postu:

Tutaj masz parę zdjęć konektorków. Jest ich więcej i parę rozmiarów, których ja nie mam








I przykład jak do wtyczki można podłączyć bezpośrednio konektorek
piotrekws
PostWysłany: Pią 17:48, 03 Lut 2012    Temat postu:

Chwilowo exc upchany w moim mini warsztaciku, posciagane plastiki, a do tego jeszcze moj poprzedni motor tez tam stoi, nawet przejsc sie nie da nie mowiac o robieniu fotek. Ale jak tylko wyciagne go na jakies pierwsze jazdy, to dodam zdjecie. Co do przegladu to z eduro jeszcze nie bylem nigdy z innymi motocyklami wygladalo to tak, ze pan inspektor przeszedl sprawdzil oponki, swiadtla, kierunki, nr ramy i tyle bez wdawania sie w szczegoly homologacyjne poszczegolnych elementow motocykla Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group