Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 9:11, 16 Cze 2017    Temat postu:

Mati masz racje nie ogarnalem iczywiscie ze fabrycznie idzie dot. Trzeba sprawdzic co jest naoisane na pikrywce
MatiEXC
PostWysłany: Czw 23:12, 15 Cze 2017    Temat postu:

A nie czasem w tym roczniku juz jest dot 4 w sprzęgle ?
henio12323
PostWysłany: Czw 19:04, 15 Cze 2017    Temat postu:

kristofsx.com - tu znajdziesz serwisówki u kolegi forumowego, tak chodzi o XYZ w duzym skrócie - na skreconym sprzegle przykładasz cos płaskiego do tej spręzyny np suwmiarke płaska krawędzia, spręzyna w spoczynku powinna byc jak najbardziej płaska. - nie powinna byc wypukła ani wklęsła. najlepiej ustawic fabrycznie dla samego działania sprzegła, ale róznie ludzie sobie kombinuja dla własnych preferencji.

ja zalewałem u siebie ipone box xtreme ( przy okazji jak chcesz to mam 2 litry tego oleju na handel zostało mi po moto ) bardzo fajny jest tez motorex 10W30 ale jak widze to dobry jest jak ktos ma dobre sprzegło, bo szybciej na tym łapie uslizg jak juz sprzegło jest podjechane
sebisster
PostWysłany: Czw 19:01, 15 Cze 2017    Temat postu:

To który olej byś mi polecił?
Nie regulowałem, chodzi o to położenie XYZ?
Znajdę te informacje w Manualu? Nie mam dostępu do książki serwisowej, tylko ta podstawowa ze strony KTM...
henio12323
PostWysłany: Czw 18:57, 15 Cze 2017    Temat postu:

opcje są takie
1) zapowietrzony układ sprzęgła - i sie nie rozsprzegla do konca, mozesz zalac lhm, dobrze odpowietrz i zobacz czy sie nie poprawi

2) moze olej kleić tarcze - transoil to nie jest jakis wybitny olej, ale wiem że na nim to powinno chodzic w miare poprawnie, a na pewno nie powinno byc tragedii

3) tarcze niewiele mają do klejenia - chybaze by byly jakies popekane - problemem mogą byc i bardzo czesto są przekładki, jak sa powichrowane i przypalone to spręzynują klejac ciagle sprzęgło - najlepiej je wrzucic na stół traserski, w ostatecznosci jakas szybe, ponaciskac z kazdej strony - jak wstaje to znaczy ze krzywa. jak dociskasz i lezy to znaczy ze jest raczej ok

4) kolejna rzecza jest kosz - jak jest wyząbkowany ( wewnętrzny lub zewnętrzny ) czyli czy przekładki lub tarcze nie powgryzały sie w kosz - płaszczyzny przylegania tarcz/przekładek powinny byc gładkie na koszach, jak sa wżery wybitem to po wcisneciu sprzegła pakiet sie nie rozchodzi - bo siedzi sobie w rowkach i sie nie rozsprzegla ktm nie miał problemow z koszami zwłaszcza ciezko było by zarznąc 2014 wiec raczej ta opcje odrzucam

5) u ciebie jest sprzęgło DDS w którym sie ustawia spręzyne talerzową - regulowałes ją wg. ksiazki serwisowej ?
sebisster
PostWysłany: Czw 18:52, 15 Cze 2017    Temat postu: KTM EXC 300 - sprzęgło 'ciągnie'

Hej mam taki problem w KTM EXC 300 2014 - sprzęgło ciągnie od samego dołu praktycznie. Tzn. jeśli ścisnę na tyle że dotyka kierownicy to nie ciągnie aż tak bardzo, nieco wyżej zaczyna ciągnąć i motor gaśnie ( regulacja na klamce max.), kosz sprzęgłowy był rozbierany, sprawdzane tarcze, niby wszystko ok.
Myślicie, że to może być wina oleju ? Wydaje się dość gęsty, nie wiem czy taki jest ok. Teraz jest MOTUL TRANSOIL EXPERT SAE 10W40.
Może zalać motorexa lub jakiś inny?
A może zmienić olej na nowy w wysprzęgliku, mogę zalać LHM??
Proszę o porady, dziękuję.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group