Autor Wiadomość
husa66
PostWysłany: Czw 21:58, 11 Sty 2018    Temat postu:

Kacik hula, kolega kupił i jest zadowolony.
Teraz nie żałuje, że nie zrobiłem żadnego druciarstwa.
Wszystko zmienione na nowe i hula.
Pczester
PostWysłany: Czw 17:12, 11 Sty 2018    Temat postu:

Jak czytam ten wątek to mi szkoda niektórych.... Zmieniać same pierścienie.... (tylko w serwisie dostępne i to cena za komplet taka sama jak za nowy tłok vertex/wosner) a pamiętajcie że tłok poza wymiarem też jest obciążony i poddany dużym przeciążeniom. WYMIENIA SIE NA NOWY I KONIEC! Podobnie rozrząd, bez względu na wygląda, mija przebieg i do wymiany, a takie druciarstwo jak zakuwanie go (bo nie trzeba uszczelek i mniej roboty to już bez komentarza). Uszczelki oryginalne + Nm jak w książce i mamy gwarancję dalszej bezawaryjnej jazdy. Sprzedałem ostatnio exc r 450'380 mth (3 tłoki wymienione, korba, i wszystkie łożyska w silniku, oraz zawory) i silnik dalej chodzi jak nowy. Takie oszczędności to KŁOPOTY i żadna oszczędność.
nujorczesky
PostWysłany: Czw 11:28, 11 Sty 2018    Temat postu:

Minęło trochę czasu od Twojego serwisu i mam w związku z tym pytanie - czy przeturlałeś już jakieś mth i jak fura się sprawuje?
husa66
PostWysłany: Wto 20:54, 27 Cze 2017    Temat postu:

Właśnie skonczyłem składać. Poszedł nowy tłok vertex. Rozrząd prox i uszczelki athena. Komarek odpalony. Działa radośc bezcenna.
pawciak12
PostWysłany: Śro 15:40, 21 Cze 2017    Temat postu:

za bardzo przejmujesz sie opinia innych Very Happy
husa66
PostWysłany: Śro 15:02, 21 Cze 2017    Temat postu:

przemyślałem sprawę i zrobię jak należy dołożę i kupie nowy tłok.
mam wycenę wstępnie za tłok łańcuch uszczelki 1100zł.
Samo to że przy odsprzedaży nikt mi nie powie że zrobiłem kaszane i złożyłem na starych częściach.
henio12323
PostWysłany: Wto 18:59, 20 Cze 2017    Temat postu:

nie takie nie zadne bo pewnie z 150-200 zł takie pierscienie... to juz pare złotych zaraz i bedzie nowy tłok. ja bym pomierzył pierscienie
co do łancuszków - róznic jako tako nie ma, róznia sie jedynie cena/firma czasem zalezy od opakowania Very Happy np iwis w paczce ktma kosztuje sporo drozej
amek721
PostWysłany: Wto 17:23, 20 Cze 2017    Temat postu:

husa66 napisał:
Jedynie uszczelke pod glowicę zamówie nową.

Nie wiedziałem, że to takie nieoczywiste Very Happy
pierścienie to bym zmienił obowiązkowo, żadne pieniądze
husa66
PostWysłany: Wto 16:14, 20 Cze 2017    Temat postu:

No i to bedzie chyba najrosądniejsze rozwiązanie. Jedynie uszczelke pod glowicę zamówie nową. Chyba że ma ktoś do sprzedania uszczelkę.
major000
PostWysłany: Wto 16:05, 20 Cze 2017    Temat postu:

Bo jak się dba to takie przebiegi żaden problem zrobić, przy amatorskiej jeździe oczywiście. Najtańsza opcja to składaj wszystko z powrotem łącznie z łańcuchem rozrządu bo on też nie wymaga wymiany. Po 100 godzinach znowu inspekcja.
husa66
PostWysłany: Wto 15:46, 20 Cze 2017    Temat postu:

Tłok orginał tak mi sie zdaje ale niema na nim wybite zadnej nazwy tylko numery. Pierscienie teź w normie kompeesyjny 0.2 na zamku a olejowy 0.4 to połowa co dopuszcza serwisówka. Ale mam dylemat bo sie okazuje że weypie kafla a nic nie zrobione heheh. I ktos powie że 300 mth to już gruz silnik. A ru wszystko jak ksiązka pisze.
major000
PostWysłany: Wto 15:27, 20 Cze 2017    Temat postu:

Tłok jest oryginalny czy zamiennik? Jeśli oryginał to możesz go zostawić i zmienić same pierścienie bo one napewno nie trzymają już wymiaru. Jak długo ten tłok wytrzyma w tej pojemności to już loteria, wszystko zależy od stylu jazdy, oleju, filtra powietrza itd. Tłoki w 4t dzisiaj się praktycznie nie wycierają, za to potrafią pękać ze względu na zmęczenie materiału.
Łańcuch spokojnie kupuj z zamiennika.
husa66
PostWysłany: Wto 12:10, 20 Cze 2017    Temat postu:

Panowie jedziemy z tym tematem.
Mam tłok i cylinder z pomiarów.
I tak: Tłok zero wytarcia wymiar jak na tłoku 87.96.
Cylinder 0,01 zużycia u to tylko w tych miejscach gdzie tłok ma płaszcze.
No i teraz co tu robić.
Założyć z powrotem ten tłok i kupić nowe pierścienie.
Kupić zamiennik co w sumie nie wiem po co.
Ograniczyć się do wymiany tylko łańcuszka rozrządu, gdzie myślę że pewnie też jest w super stanie.
Niech sie wypowiedzą mądre głowy.
I czym sie róźni łańcuch z alegro za 250 did a łańcuch did za 400 z serwisu.
henio12323
PostWysłany: Wto 5:45, 20 Cze 2017    Temat postu:

jak masz łancuch zakuty fabrycznie to jak go rozkujesz to trzpien traci pasowanie, a ponowne rozklepywanie go jest troche ryzykowne. wiec jak jest opcja wsadzic cały to jest to najlepsza opcja.

z kolei sa konstrukcje np ktm na RFS gdzie nie da sie przełozyc całego i trzeba zakuwac - wtedy dostajesz specjalna zapinke, i sovbie zakuwasz, da sie rowerowym, ale nawet urzadzeniem od ktma mozna cos schrzanic Very Happy a łancuch tak mocny jak najsłabsze ogniwo Razz

chodzi ogólnie o to ,ze do pełnego łancuszka nie ma zwykle spinek wiec tu jest problem
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Wto 0:09, 20 Cze 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:


jak chodzi o rozkuwanie - to niektóre motocykle konstrukcjyjnie nie maja mozliwosci przełozyc łancuch w całosci. dlatego stosuje sie zakuwki, ty jak rozepniesz to juz tracisz pasowanie trzpieni w łancuszku, i nie bedziesz miał skąd wziac ogniwa, tylko pewnie zakujesz na stare - i przez to moze spaśc zywotnosc, i pewnosc łancucha rozrzadu


W innym temacie piszesz że rowerowym rozkuwaczem w tym modelu można spokojnie to zrobić a tu piszesz że może spaść żywotność i pewność łańcucha. To Jak to w końcu jest?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group