Autor Wiadomość
babel
PostWysłany: Wto 10:11, 30 Maj 2017    Temat postu:

Jak oryginał uszcelka tobędzie OK - ale mogłoby byc lepiej - np dali by tam tulejkę ustalającą
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/co-moglo-byc-lepiej-wymyslone,7902.html

Jak u siebie wymieniałem uszczelkę to w tym miejscu poprzedni własciciel/fabryka - ją lekko przykleił do karteru aby sie nie przysuneła

A jak składam to dorobiłem sobie takie śrubki bez łbów i wkrecam w otwory śrub dekla w celu lepszego ustawienia uszczelki i chciałem powiększyć troche ten otwór ale tego nie zrobiłem i jest OK - i nic się nie przesuwa - ale pewnie panikowałem .
Generlanie oryginal uszczelka powinno być OK
henio12323
PostWysłany: Wto 5:48, 30 Maj 2017    Temat postu:

nie ma
warn
PostWysłany: Pon 22:24, 29 Maj 2017    Temat postu:

Ale po złożeniu jest jakiś sposób by sprawdzić drożność?
henio12323
PostWysłany: Pon 5:48, 29 Maj 2017    Temat postu:

Tak osratnio widzialem przypadek ze ktos wkleil dysze na klej i zalepilo otwor padla korba Very Happy

Najlepiej przedmuchac mozna sprezonym powietrzem a uszczell
Ki stosowac oryginalne i nie bedzie problemu
warn
PostWysłany: Nie 23:52, 28 Maj 2017    Temat postu: Smarowanie korby w 525 03r

Jak wiadomo przez prawy dekiel w 525 idzie kanał smarowania olejem. I teraz gdyby jakoś kiepsko siadła uszczelka dekla to ten kanałek jako że jest mały utraci drożność, ma ktoś jakiś sposób na sprawdzenie drożności?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group