Autor Wiadomość
kordiks
PostWysłany: Nie 19:25, 14 Maj 2017    Temat postu:

Jak to przerobić na jedna komorę?Jak przerobie na jedną komorę to mam lać silnikowy 10w50?
henio12323
PostWysłany: Nie 19:10, 14 Maj 2017    Temat postu:

czy nie slychac lancuszka rozrzoadu. sam bez doswiadczenia i tak tego nie wyczaisz... ogolnie to wadliwe sa napinacze - potrafia pasc czasem w nieoczekiwanej chwili, i dlugo sie napinaja po rozruchu, (slychac grzechotanie przez kilka sekund ) opcja albo zmieniac regularnie - nie kosztuje majatku bo niecale 200 zl. albo kupic dirttricks - zamiennik ktory ma inny system dzialania.
druga rzecz to potrafi pasc uszczelniacz na wale i jeden olej sie przelewa do drugiego

rozwiazaniem jest albo przerrobienie ukladu na jedna komore, albo stosowanie oryginalnych uszczelniacze i wklejanie ich na klej i problemu nie ma.

reszta jest ok
kordiks
PostWysłany: Nie 18:42, 14 Maj 2017    Temat postu:

Ok, dzięki.
Jak wiadomo każdy motocykl ma jakieś wady. Na co zwrócić uwagę podczas kupna EXC 400 z silnikiem XC4?
henio12323
PostWysłany: Nie 18:33, 14 Maj 2017    Temat postu:

hehe jak sie przyjzysz blizej to zobaczysz ze sa inne pikrywy inne kartery..... z 400 2007 do 2009 w silniku podpasuje moze kilka srubek Very Happy to calkowicie inne jednostki.
kordiks
PostWysłany: Nie 18:26, 14 Maj 2017    Temat postu:

Jak patrzę na google to widzę różnicę w kształcie pokrywy pompy płynu chłodniczego. Mam rację? I w innym miejscu jest okienko do sprawdzania poziomu oleju.
Tomokat
PostWysłany: Nie 18:16, 14 Maj 2017    Temat postu:

Różnica olbrzymia w wyglądzie. Najlepiej wpiss sobie w google exc 400 2007 a pozniej exc 400 2009 i zobaczysz:) Albo najlepiej wrzuc zdjecie tego kata co go masz kupic.
kordiks
PostWysłany: Nie 18:07, 14 Maj 2017    Temat postu:

Czyli nie ma takiego modelu EXC 400 , który wyprodukowano w 2008? Jak rozpoznać RFS od XC4 z wyglądu?
Tomokat
PostWysłany: Nie 17:54, 14 Maj 2017    Temat postu:

RFS 400 był do 2007 roku. W 2008 roku nie było żadnej 400-setki. Dopiero od 2009 z silnikiem XC4. Była roczna luka w tej pojemności z tego co mi wiadomo.
kordiks
PostWysłany: Nie 17:30, 14 Maj 2017    Temat postu:

Rozumiem że exc 400 od 2009 Ma XC4.W takim razie poniżej 2009 exc 400 Ma RFS?
KristofSX
PostWysłany: Nie 17:11, 14 Maj 2017    Temat postu:

jeśli jest to na 100% rocznik 2008 to może być 450 albo 530
silnik XC4
ten model KTM z tym silnikiem,zaieszeniem i ramą szedł w rocznikach od 2008 do 2011, a 400 od 2009 do 2011
kordiks
PostWysłany: Nie 17:03, 14 Maj 2017    Temat postu:

Dobra bo już mi się pomieszało wszystko Smile Sprawa wygląda tak, że chcę kupić KTM EXC 400 z 2008 roku. Jaki tam jest silnik?
KristofSX
PostWysłany: Nie 16:44, 14 Maj 2017    Temat postu:

przemes napisał:
Wydaje mi się że 400 exc XC4 były od 2009 r...jeśli się mylę proszę mnie poprawićSmile

dobrze mówisz, 400 w tej ramie i silniku idzie od 2009,

link do manuala tutaj:
https://drive.google.com/file/d/0B7VQ1R8fUjcidWsyTzVlMFMxTDQ/view
przemes
PostWysłany: Nie 16:25, 14 Maj 2017    Temat postu:

Wydaje mi się że 400 exc XC4 były od 2009 r...jeśli się mylę proszę mnie poprawićSmile
kordiks
PostWysłany: Nie 16:13, 14 Maj 2017    Temat postu:

Dzięki
Znalazłem książkę serwisową, ale w niej jest napisane że dla KTM EXC 2009. Ona też będzie dla EXC 2008 czy muszę innej szukać? Jeśli tak to chętnie przyjmę link Smile
Jakie są wady silnika XC4?
KristofSX
PostWysłany: Nie 15:58, 14 Maj 2017    Temat postu:

hej,
tak, każd EXC możej zarejestrować, o ile masz odpowiednie kwity,
oznaczenie silnka to XC4, ma on kilka niedociągnięć, ale nic takiego co nie było by do ogarnięcia,
każdy KTM ma regulowane zawieszenie,
opony 21'' przód - szerokośc 90/90/ 90/100 - zaelży co założysz, 18'' tył, a szerokość - od 100/80 do 140/80

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group