Autor |
Wiadomość |
Tomjag |
Wysłany: Wto 5:59, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
Na forum międzynarodowym przeczytałem o samoistnym remapingu Duka. Wystarczy tylko pozstawić go z zapalonym silnikiem i czekać 15 minut. W tymże czasie motocykl sam dostosowuje Ecu do optymalnej mapy biorąc pod uwagę czynniki zewnętrzne. Czy to prawda? Nie mam pojęcia, choć zarzekają się użytkownicy, że to pomaga. Jest tam parę aspektów, które tzreba spełnić w trakcie powyższej czynności, ale jest to do ogarnięcia. Ja osobiście tego nie próbowałem.
http://www.ktmduke390forum.com/forum/issues-troubleshooting/15385-15-minute-idle-ecu-reset-engine-running-problems.html
Jak ktoś angielskiego nie zna, to włączyć translatora nawet tłumaczy. |
|
|
kacisonfire |
Wysłany: Śro 14:35, 10 Maj 2017 Temat postu: |
|
Wydaje mi sie, ze skutkuje to troche spadkiem mocy, dlatego zamowilem w ktmie uszczelkę powinna pasować, a jak nie to dam tego uszczelniacza troche i mocno skrecę. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 14:16, 10 Maj 2017 Temat postu: |
|
Ciezko powiedziec najleoiej wheliminuj nieszczelnosc uszczelka albo pasta do uszczelniania wydechoe |
|
|
kacisonfire |
Wysłany: Śro 12:32, 10 Maj 2017 Temat postu: |
|
Przejadę sie od ASO poproasze o wgranie i zobaczę co bedzie, jak cos to wroci sie do starego trybu i tyle. Druga sprawa, jak jest łączenie kolektora z koncowka wydechu, zaciska sie to taką metalową obejmą, dokrecilem, ale wychodzi minimalnie powietrze, czy dać pod to uszczelkę ? zampowilem taka w ktm, powinna pasować ? A i czy to powoduje spadek mocy minimalny ? jak jest nieszczelne ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:39, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
zalezy, generalnie jak ze zdławionego fabrycznego wydechu wrzuci sie wolny wylot, mapa sama sobie ogarnie jak ma dawkować, teoretycznie powinno wszystko hulać. ale wtedy to ma tylko wpływ na dzwiek i ewentualnei wygląd. jak chcesz dołozyc osiagi, dobra mapa moze wykrzesać troche wiecej na takim wydechu |
|
|
Tomjag |
Wysłany: Wto 19:25, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
Rozmawiałem w czeskim serwisie na ten temat. Co prawda dotyczyło to 390-tki. Podobno tłumiki akcesoryjne Ixill-a nie wymagają remapingu ECU.
Myślę. że korzystając z mapy Akrpa, to możesz więcej stracić niż zyskać. Ja bym nie szedł tą drogą. |
|
|
kacisonfire |
Wysłany: Nie 23:18, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
Co dokładnie ? Jak to wpłynie na silnik? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 22:59, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
Na pewno cos zmieni |
|
|
kacisonfire |
Wysłany: Nie 21:43, 07 Maj 2017 Temat postu: Wydech ktm duke 125 ixil wgranie mapy od |
|
Witam, może ktoś orientuje się czy wgranie mapy od akropa pod ixil coś zmieni ? |
|
|