Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Śro 21:32, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
dioda napisał: | 2012r byl pierwszy rok na wtrysku dla 450 EXC czy 2011r? |
tak 2012 pierwszy wypust wtrysku w exckach, 2011 jeszcze FCR |
|
|
dioda |
Wysłany: Śro 21:16, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
2012r byl pierwszy rok na wtrysku dla 450 EXC czy 2011r? |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 22:12, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
exc 450 2012. |
|
|
dioda |
Wysłany: Wto 19:17, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
jakim teraz modelem KTMa jeździsz Wójo? |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Śro 0:04, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
Jak to mówią ,,jest początek musi być i koniec"
Oby z tym basta nie za długo |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 18:01, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
basta na jakis czas |
|
|
jachus0 |
Wysłany: Wto 16:41, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
I co teraz ? |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 14:56, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
i to juz jest koniec
Sprzedany. |
|
|
Czepek |
Wysłany: Śro 21:46, 21 Maj 2014 Temat postu: |
|
szacun bo widac kazda Twoja przeróbka jest zrobiona z głową a nie na tonie sylikonu.
pozdro |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Śro 19:29, 21 Maj 2014 Temat postu: |
|
wójo koniecznie musisz się zatrudnić w KTM lampa spoko |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 17:17, 21 Maj 2014 Temat postu: |
|
mały up
Plany na nocne wyjazdy zmusiły mnie do wykombinowania sobie jakiejś lampki dzięki której można będzie sie przemieszczać w miare sprawnie po zachodzie słonca.
Nie chciałem za bardzo montowac dodatkowych lampek które można urwac, kombinowac z dodatkowymi kablami albo wozic je w placaku i przed zachodem słonca dopiero je montowac. Lampa miała byc zawsze ready to race
Moduły z diodami led wykorzystałem z gotowej lampy (która niestety tania nie była ;/) ale miałem mało czasu na kombinacje zeby od podstaw zbudować samemu elektronike.
obudowę wspawałem z blachy aluminiowej połączonej z radiatorem, żeby zachowac odpowiednie chłodzenie. W sumie mam 40 wat na diodach cree xl-m.
Moduły ustawiłem pod rożnym kontem żeby zachować swiatła długie i krótkie (przy swiatłach krótkich świeca 2 diody z szerokokątnymi kolimatorami a na swiatłach długich dodatkowo swieca 2 diody z kolimatorami skupiającymi.
cały srodek został zalany żywicą żeby zabezpieczyć elektronikę przed wibracjami i wilgocią.
Jako klosz zastosowałem ''szkło'' z oryginalnej lampy.
lampa może byc zasilana napięciem zmiennym ale ja dodatkowo zrobiłem mostek prostowniczy poniewaz na napięciu zmiennym był problem z rozdzieleniem swiateł długie/krótkie.
Testy w boju przeszła pomyślnie, ma za sobą juz sporo godzin pracy w ciężkich warunkach i jak naradzie nie odmawia posłuszeństwa |
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 19:03, 07 Mar 2014 Temat postu: |
|
wpadł mi w rece dekiel sprzegła z sxs-a, nie dosc ze dostep do sprzęgła bedzie łatwiejszy to sam dekiel jest solidniejszy od standardowego
|
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 22:57, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
no tak, jednym zaworem dopuszczam sprezone powietrze a drugim wyciegam robiąc próżnie agregatem.
Uzadzenie wydaje sie proste ale zeby wszystko prawidłowo dzialało trzeba dobrze pokombinowac. |
|
|
hacker33 |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 22:26, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
robiłem opcje z wężykiem od góry i wprowadzonym na dno ale nie zdaje to egzaminu, trzeba przy przyłączu które się wkręca w amorek zrobić trójnik i dodatkowy przewód żeby powietrze miało którędy ociekać.
Opcja z jednym przewodem wkręconym w dno jest prostsza i skuteczniejsza.
Do tego nie podłącza sie żadnej butli z azotem, azot to oddzielna operacja, o ile przednie cartridge można napompować zwykłym powietrzem przy pomocy specjalnej pompki albo przystawki do sprężarki o tyle z tylnym amorkiem to nie przejdzie. |
|
|