Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Śro 9:13, 26 Kwi 2017    Temat postu:

Wg mnie wygląda okej, sprawdź czy masz na pewno dobrą świece, ta ma podejrzanie krótki skok gwintu.
To że dużo pali to norma, nie spodziewaj się niczego innego od 300 w 2t
zbyster
PostWysłany: Śro 8:13, 26 Kwi 2017    Temat postu:

czyli taka? http://ogar200.pl/img/gaznik/image003.jpg
amek721
PostWysłany: Sob 11:47, 15 Kwi 2017    Temat postu:

kawa z mlekiem/jasny brąz
zbyster
PostWysłany: Sob 10:33, 15 Kwi 2017    Temat postu:

A jaki kolor świeca powinna mieć?
Kajtek DBL
PostWysłany: Pią 5:43, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Startowa 40
Główna 172
Śruba od składu na 1 i 3/4 albo 2 obroty
Iglica na sam dół NOZ J
okrutniak
PostWysłany: Czw 22:31, 13 Kwi 2017    Temat postu:

No jeszcze musisz sprawdzić iglice. A jaki masz kolor świecy?
zbyster
PostWysłany: Wto 13:30, 11 Kwi 2017    Temat postu:

Dyguzor: GOLDEN SERIES FMF 80 CALIF FATTY
Aktulanie mam dyszę główną 170. Zmienić na 160?

PS. Bo jeszcze nie dodałem że motor bardzo dużo pali
henio12323
PostWysłany: Wto 18:08, 04 Kwi 2017    Temat postu:

spręzynki zaworu sie ustawia wymieniajac je. odkręcasz mocowanie w silniku 2 srubki, i pod nimi masz spręzynke.

ale one nie wiem czy maja aż taki wpływ na dół. ogólnie twarda zielona długo trzyma do momentu otwarcia zaworu - teoretycznie zamkniecie przesłony poprawia dół. bardziej bym powiedział że spręzynki nei regulują dołu a góre obrotową - czerwona miekka spręzynka sprawia ze zawór sie szybciej i gwałtowniej otwiera - i rwie ręce z łokci Very Happy

masz tuleje - to na pewno zamula moto, do tego nie ma co ukrywać to juz praktycznie zabytek, wiec dołu jak w nowej 300cie nie mozesz sie spodziewac. stare motocykle były tak strojone że szły obrotami i były bardziej narwane
zbyster
PostWysłany: Wto 15:28, 04 Kwi 2017    Temat postu:

aha ok dzieki, a te sprężynki montuje sie do napinacza. Czy ustawiać go metodą prób i błedów?
okrutniak
PostWysłany: Wto 10:47, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Hey,
Jak to zawsze "słaby dół" zależy kto czego się spodziewa. Jeśli się przesiadłeś z 4t to może to być bardziej odczuwalne.

Bierz pod uwagę że masz tuleje oraz rocznik. W nowszych modelach dół już jest przyzwoity i różnica między Twoim a nowszym katem będzie bardzo duża.

Ja zacząłbym od:
- gaźnika, sprawdź jakie masz ustawienia i porównaj z tymi z serwisówki(chodź gaźnik może być już mocno zużyty i trzeba będzie tu metodą prób i błędów).
- kolor świecy(poszukaj wątku na forum)
- jaki dokładnie masz dyfek? Chodzi mi o model, bo może Fatty robić gorę a nie dół.
- co do zaworu to tu też musisz pod siebie podregulować(zerknij tu )
- http://madeinenduro.com/stuff/mods/sprezynki-mocy-exc-250_300/ i

Na każdej z powyższej uwagi możesz coś ugrać i zyskać trochę dołu. Może się narażę na komentarze ale ja się trzymam zasady że 2t jest od tego aby go trzymać na obrotach.
zbyster
PostWysłany: Wto 10:18, 04 Kwi 2017    Temat postu: exc 300 rok 1999 słaby dół

Wtiam mam exc 300 na tuleji, tuleja zakładana u Woryny. Motor przejechał już około 10mth i wg. mnie ma słaby dół, wolno się wkręca oraz dużo pali.

Jak wyregulować zawór wydechowy?Lub co ew. zrobić/zmienić aby było lepiej?
Ew na jaką sprężynkę wymienić?-tą w zaworze wydechowym,oraz jak się to robi? (nie miałem wcześniej doczynienia z 2T i chciałbym się czegoś nauczyć).

Ps. Dyfuzor FMF, Końcowy tłumik orginał KTM.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group