Autor Wiadomość
seba9003
PostWysłany: Sob 9:20, 08 Kwi 2017    Temat postu:

Też nie polecam digitech , tak samo że trzy razy przewijAli i lipa lepiej kupi kupić używkę na olx lub alegro
Nixdo
PostWysłany: Sob 6:30, 08 Kwi 2017    Temat postu:

hej ja przewijalem swoj stator w DIGITECH za 350 zl ale nie polecam tej firmy poprawiaja juz 5 raz i zero kontaktu temat dokladniej opisze jak go w koncu odzyskam
marc3l
PostWysłany: Pią 21:54, 07 Kwi 2017    Temat postu:

Stator jest przyczyną. Ktoś zna temat przewijania/regeneracji czy lepiej kupić nowy ?
marc3l
PostWysłany: Wto 15:41, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Ma ktoś stator pożyczyć ?
henio12323
PostWysłany: Pon 9:10, 03 Kwi 2017    Temat postu:

jak sie za lekko dokręci magneto to tak sie moze stać.

w sumie doshyc ciezko zdiagnozować problem, moze na zywo jakies testy by cos pomogły. a tak to ciezko na cos konkretniej trafić....

widziałem przypadki z magnetami luźnymi, czasem chodziło ok, zwykle na wolnych a po dodaniu gazu włąsnei zaczeło strzelac i prychać. ( zmieniał sie zapłon ) a u ciebie tak jakby cos odcinało Very Happy
marc3l
PostWysłany: Pon 9:03, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Dlaczego miałoby ściąć klina ? Zdejmowałem lewy dekiel i wszystko wyglądało prawidłowo.
henio12323
PostWysłany: Pon 8:03, 03 Kwi 2017    Temat postu:

są tez firmy którymwysyłasz moduł stator cewki itp itd..... i oni to sprawdzają. ciekawe czy jest szansa że scieło klina na zapłonie Very Happy bo czasem podobnie to sie moze objawiac
seba9003
PostWysłany: Pon 7:54, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Już nie pamiętam to było w 2015 roku , jak masz możliwość przełożyć z innego to przekładają najwyżej koledze uszczelkę odkupisz
marc3l
PostWysłany: Pon 7:33, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Iskra tez była taka słaba ?
seba9003
PostWysłany: Pon 7:18, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Ja dokładnie to samo przerobiałem z 10 razy gaźnik rozbierałem i zawory regulowałem fajkę zmieniłem i kabel i wkoncu to był ten nieszczęsny stator
marc3l
PostWysłany: Pon 7:05, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Kręciłem na wszystkie sposoby ta śrubką. Pozbierałem cały gaźnik chyba z 5 razy. Kombinowałem z poziomem pływaka, podnosiłem opuszczałem iglice i bez zmian. Jedyne czego nie sprawdziłem to masa. Może iskra jest za słaba żeby spalić większą ilość paliwa.
seba9003
PostWysłany: Pon 7:03, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Ja też mierzyłem i niby było dobrze , potem zawiozłem do Będzina digitech i stwierdził że stator przewinoł i dalej to samo .oddałem mu z powrotem i mówi że niemożliwe musi działac , wkoncu się wkur... i tu od kogoś z forum kupiłem w fajnych pieniadzach i po zamontowaniu działa elegancko!!! A gościu się z tym pier... ze 3 miechy
henio12323
PostWysłany: Pon 6:58, 03 Kwi 2017    Temat postu:

nie bardzo. jak tam jest ok to stator mozna powiedziec że jest ok.

a rozbierałeś gaźnik czy tylko srubkąkręciłeś ?
major000
PostWysłany: Pon 6:54, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Dla mnie to typowy objaw gaźnikowy. Pokręć dolną śrubą(pod spodem gaźnika) od składu mieszanki i zobacz czy będzie poprawa.
marc3l
PostWysłany: Pon 6:46, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Jak stopniowo gaz odkręcam to wkręca się na obroty bez problemu.
Mierzyłem stator wg serwisówki i wygląda w porządku. Między black/red - red/white miałem ok 13 ohm. Można to jeszcze jakoś sprawdzić ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group