Autor Wiadomość
fafekalien
PostWysłany: Wto 8:16, 04 Kwi 2017    Temat postu:

http://www.gearingcommander.com/
Tutaj masz fajną stronkę z przełożeniami, mniej więcej się to pokrywa z prawdą, więc gdybyś potrzebował zmienić prędkość swojego motocykla to polecam. Pamiętaj, że wzrost prędkości spowodowany jest spadkiem przyśpieszenia Smile
major000
PostWysłany: Pon 21:06, 03 Kwi 2017    Temat postu:

CzarekGwiazda napisał:
Łańcuch jest w połowie naciagu
Naciąg to tylko jedno z wielu rzeczy, na podstawie których można ocenić jego stan. Markowe drogie łańcuchy praktycznie wogóle się nie rozciągają.
Ile godzin ma zrobione ten łańuch i jaki to model?
CzarekGwiazda
PostWysłany: Pon 21:03, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Łańcuch jest w połowie naciagu
major000
PostWysłany: Pon 20:51, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Zgodnie ze sztuką wymieniasz łańcuch z zębatkami bo tak jak mówisz stary łańcuch szybciej zużyje nową zębatkę. Jesli łańcuch nie ma sporego przebiegu to możesz założyć nową zębatkę, wszystko zależy w jakim jest stanie.
CzarekGwiazda
PostWysłany: Pon 20:25, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Ponieważ łańcuch jest już ułożony i wyrobiony do tego przełożenia i po zmianie zębatki może je ściąć,ale tylko tak słyszałem i dlatego sie dopytuje
henio12323
PostWysłany: Pon 19:36, 03 Kwi 2017    Temat postu:

nie czemu miała by sie sciąć ?
CzarekGwiazda
PostWysłany: Pon 18:04, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Ale nie chodzi mi o naciąg,tylko czy nie zetnie się zebatka tylna??
pawciak12
PostWysłany: Pon 17:27, 03 Kwi 2017    Temat postu:

CzarekGwiazda napisał:
Mam jeszcze jedno pytanko czy jak napęd jest w połowie naciagu i zmienię zębatke z przodu z 12 na 13 to napęd się szybciej skonczy ??


Wrecz przeciwnie. Zyskasz wiecej regulacji.
CzarekGwiazda
PostWysłany: Pon 14:12, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanko czy jak napęd jest w połowie naciagu i zmienię zębatke z przodu z 12 na 13 to napęd się szybciej skonczy ??
Janek
PostWysłany: Pon 19:30, 27 Mar 2017    Temat postu:

Moim zdaniem exc 250f się nie nadaje na przeloty, sam w moim mam przyłożenie 13/50 lub zmieniam na 52, jeżeli na twoim przyłożeniu jedziesz 90 to ja mam strach jechać ledwo co 80
Tomokat
PostWysłany: Pon 12:29, 27 Mar 2017    Temat postu:

Mniejszym kosztem mozesz sprobowac zmienic tylko przód na 13.
henio12323
PostWysłany: Pon 12:22, 27 Mar 2017    Temat postu:

Nie ma szans ze taki silnik tyle wypluje

Wsadz 12/48 wiecej nie ma co kombinowac
CzarekGwiazda
PostWysłany: Pon 11:42, 27 Mar 2017    Temat postu: Ktm exc-f 250 przelozenie

Witam,mam w ktm exc-f 250 przelozenie 12/52 i jego prędkość max to 130 a przelotowa około 90,jakie przełożenie wystarczy aby prędkość przelotowa była 100-110 a prędkość max 140 lub wiecej ??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group