Autor Wiadomość
Kajtek DBL
PostWysłany: Sob 5:24, 27 Maj 2017    Temat postu:

Też robiłem samemu Smile wyszło tak.

borys1717
PostWysłany: Sob 0:55, 27 Maj 2017    Temat postu:

Siema. Dzis ulepiłem własna osłonę/płytę silnika. Jak ktoś jest chętny na wymiary to pisać. Wygląda profesjonalnie. Koszta to kolo 40zl za blachę alu 3mm i spawanie 60. Dodatkowo swoja praca na wycieciu elementow i wygieciu. Ja pracowalem nad wygieciem/dopasowaniem 4h i nie mialem żadnej zginarki tylko posłużyłem sie płotem:) pozdro
Kajtek DBL
PostWysłany: Pon 21:56, 27 Mar 2017    Temat postu:

Spinka się szybko zużywa bo tylna prowadnica jest za wąska.
piodeb88
PostWysłany: Pon 18:42, 27 Mar 2017    Temat postu:

DID VX2 to dobry wybór a VT2 jeszcze lepszy. Łańcuchy z wyższej półki. Ja jeżdżę na spince, chłopaki u mnie tez i odpukać nic się nie dzieje. Co jakiś czas zmienię ja jak gorzej wyglada. Tak 2-3 spinki na łańcuch. Zakuwka teoretycznie pewniejsza ale spinka praktyczna.
DjLeonn
PostWysłany: Pon 15:20, 27 Mar 2017    Temat postu:

borys1717 napisał:
Dzieki wszystkim za wypowiedzi i sugestie;) a co do łancuchów to jakiej firmy polecacie i z jakim rodzajem zapiecia? Bo z tego co wyczytalem to spinki srednio bo sie rozpinaja..


Bierz DIDa vt2 albo vx2 i zakuwkę Smile
borys1717
PostWysłany: Pon 14:21, 27 Mar 2017    Temat postu:

Dzieki wszystkim za wypowiedzi i sugestie;) a co do łancuchów to jakiej firmy polecacie i z jakim rodzajem zapiecia? Bo z tego co wyczytalem to spinki srednio bo sie rozpinaja..
piodeb88
PostWysłany: Pon 8:28, 27 Mar 2017    Temat postu:

Kolega z forum Rams tez może powiedzieć na ten temat. Ja po rozmowie z nim odpuscilem ta osłonę jak opowiedział swoje doświadczenia i skutki ze zerwaniem łańcucha. No niestety zdarzają się różne przypadki.
henio12323
PostWysłany: Pon 7:23, 27 Mar 2017    Temat postu:

dlatego najlepiej stosowac zakuwki Very Happy
major000
PostWysłany: Pon 7:21, 27 Mar 2017    Temat postu:

Łańcuch może się zerwać nawet kiedy jest nowy, wystarczy, że rozepnie się zapinka. Sam miałem taki przypadek na jesień.

Tak wygląda sytuacja z osłoną, moto kolegi:

piodeb88
PostWysłany: Pon 6:46, 27 Mar 2017    Temat postu:

Dokładnie, na napędzie nie ma co oszczedzac. Trzeba dbać i wymieniać na czas. Ja znowu widziałem takich co mieli szczęście, łańcuch pękł a rozwaliło tylko wysprzeglika (nie miał osłony wysprzeglika) Kartery ocalały. Nie ma co wiazac tej osłony z łańcuchem. Pilnować stanu i jakości napędu a osłona to już wedle uznania.
henio12323
PostWysłany: Nie 21:44, 26 Mar 2017    Temat postu:

bez osłony też potrafi wyrwać wysprzęglik ze srubami Very Happy wiec ciezko przewidzieć uszkodzenie

generalnie jak sie stosuje markowe napędy to ryzyko uszkodzenia łancucha jest na prawde niskie
major000
PostWysłany: Nie 21:35, 26 Mar 2017    Temat postu:

Potwierdzam, na własne oczy widziałem jak zrywający łańcuch wyrywał wysprzęglik z kawałkiem karteru. Także z tymi osłonami trzeba uważać.
borys1717
PostWysłany: Nie 21:19, 26 Mar 2017    Temat postu:

Właśnie tez dużo czytałem ze od zerwania łańcucha może więcej wyrwać. Rózne przypadki sa. Ale Zakupie ta osłonę wysprzeglika bo jednak coś może osłonic;) szkoda ze nie podrzuciles linka bo ta szukajka jakaś dziwna.. I dzięki wielkie za szybkie odpowiedzi:) Teraz i tak pauzuje z jazda bo ręka trzasła to myślałem ze przez tan czas stworze ta płytę. a gdzie najlepiej kupić oslone wysprzeglika?
piodeb88
PostWysłany: Nie 21:04, 26 Mar 2017    Temat postu:

Czytałem już trochę na tył forum o osłonach wysprzeglika to zdania są podzielone. Na pewno to nie jest osłona która chroni przed uszkodzeniami spowodowane zerwaniami łańcucha. Od kamieni, uderzeń gałęzi, jak moto się kładzie na bok to owszem, aby nie uszkodzić wysprzeglika. Już się wypowadali tutaj użytkownicy którym pękł łańcuch i osłona zrobiła jeszcze większe spustoszenie bo konkretnie została wyrwana ze śrubami z karteru mocno go uszkadzając
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 20:50, 26 Mar 2017    Temat postu:

Osłona wysprzęglika obowiązkowo musi być.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group