Autor Wiadomość
camilof
PostWysłany: Sob 18:34, 25 Mar 2017    Temat postu:

Przym napisał:
Panowie nie ma się co brzmieniem sugerować Razz dobry wydech i dyfuzor i mamy zajebi**** koncert: https://www.youtube.com/watch?v=PCFQQ0epuHY

mimo wszystko.... https://www.youtube.com/watch?v=9_NW9bawfpk&t=135s Twisted Evil
Przym
PostWysłany: Sob 18:13, 25 Mar 2017    Temat postu:

Panowie nie ma się co brzmieniem sugerować Razz dobry wydech i dyfuzor i mamy zajebi**** koncert: https://www.youtube.com/watch?v=PCFQQ0epuHY
krzysztof_eM
PostWysłany: Sob 17:52, 25 Mar 2017    Temat postu:

A mnie bardzo ciekawi jak ma się taki stary kloc 450 rfs to nowszej 350. Prowadząc 450 mam wrażenie jakbym był kierowcą czołgu Very Happy Póki podjazdy są w miarę proste to jak przystało na 450 wdrapuje się bardzo sprawnie, gorzej jak robi się technicznie i prowadzenie tego czołgu zaczyna robić się męczące. Przesiadał się ktoś z 450 na 350 ?
camilof
PostWysłany: Sob 16:57, 25 Mar 2017    Temat postu:

szakul123 napisał:
ja miałem 530 4t teraz przesiadłem się na 300 2t i znowu chcę wrócić na duże 4t. Jak dla mnie za sam dźwięk 4t bym dał się pokroić ;p

"mam tak samo jak Ty" Very Happy samo brzmienie 4t powoduje, że chętnie bym je wybrał :d ale tak jak mówie zależy mi jeszcze na lekkości prowadzenia moto i wystarczającej mocy na dłuższy czas, bo długo nie będe zmienial moto.. czekają mnie inne wydatki. Dlatego z 4t to raczej tylko 350. 450 będzie za ciężka w teren, tak uważam... (nie miałem przyjemności jeździć) z tego co czytałem..
szakul123
PostWysłany: Sob 15:29, 25 Mar 2017    Temat postu:

ja miałem 530 4t teraz przesiadłem się na 300 2t i znowu chcę wrócić na duże 4t. Jak dla mnie za sam dźwięk 4t bym dał się pokroić ;p
r2r
PostWysłany: Sob 8:29, 25 Mar 2017    Temat postu:

Zamiast oglądać filmiki na YT spróbuj wybrać się w teren na motocyklu który Cię interesuje, sam zobaczysz co Ci bardziej leży - a to, że ktoś wymiata na 2t to nie powód, że Ty też będziesz Wink
Przede wszystkim moto ma sprawiać przyjemność i tym się kieruj przy wyborze - no chyba, że jesteś Pro Riderem i Twój Team Menager podpisze stosowny kontrakt z KTM na promowanie nowych 2T TPI Laughing

lubiebeczki napisał:
Spalanie tez nie jest problemem bo zawsze biore ze sobą SETKĘ mixola.

Ty tak na poważnie?
camilof
PostWysłany: Pon 22:36, 20 Mar 2017    Temat postu:

@lubie_beczki i taka odpowiedź mi się podoba i mnie uświadamia Very Happy bo ja śmigałem do tej pory dr 350 więc wiem coś o wadze tony czy tam dwóch hehe Smile i to samo wywnioskowałem, bo też śledzę ich yt. Zostane przy 2t, teraz tylko polowanie... Smile
donPedro
PostWysłany: Pon 22:33, 20 Mar 2017    Temat postu:

Ja ujezdzam 250 2T w terenie podobnym do tego co opisujesz, czasami wąwozy zalicze jaki i grube powalone drzewa oraz kamienie. Ogólnie smiga mi sie ok, wydech z powerpartsa podnosi dół wiec problemu nie dostrzegam przy reakcji na gaz. Ogarniam sobie sam serwis w nim bo w 2T to nic skomplikowanego. Miałem tez 4T ale gdzies 2T mnie bardzej odpowiada.
lubie_beczki
PostWysłany: Pon 22:30, 20 Mar 2017    Temat postu:

Ja miałęm 4t w suzuki drz, pomijam ze to wazylo dwie tony ale fajnie sie jezdzilo po plaskim lesie. Dzwięk gdy puszczalo sie gaz na biegu (marchewy z tlumika) cos nie do opisania. Stwierdziłem ze jest to za ciezkie i po pilowaniu na yt kex endruo czy krzeszowice zauwazylem ze wiekszosc lata tam 2t. Drzetke sprzedałem i kupilem exc 250 2t Smile
Mimo ze nie gada to jakos fajnie to nadrabia slaby tlumik przyspieszeniem tam gdzie drztka miala juz odciecie Smile Tu sie dopiero robi zabawa!
Spalanie tez nie jest problemem bo zawsze biore ze sobą SETKĘ mixola.
camilof
PostWysłany: Pon 19:54, 20 Mar 2017    Temat postu:

tak też zrobie panowie Smile dzieki za wszystkie rady!
KristofSX
PostWysłany: Pon 12:45, 20 Mar 2017    Temat postu:

moto to 20% - 80% to skill,
bierz to co Ci bardziej leży i treninguj Smile
te300
PostWysłany: Pon 11:45, 20 Mar 2017    Temat postu:

kupuj, próbuj, jeździj 4t czy 2t sam musisz zdecydować, nawet najbardziej doświadczeni się wahają, a profesjonaliści sprzęty dobierają w zależności od imprezy
janexc200
PostWysłany: Pon 10:07, 20 Mar 2017    Temat postu:

Te mity o ogromnym spalaniu w 2t mam wrażenie że się wzięły z dawnych czasów gdy ludzie brali dojechane crossowki 250 ze zbiornikiem 7l i nie potrafili wyregulować gaźnika. W praktyce mało kto ma tyle kondycji i czasu żeby skopcic zbiornik 11-13 l w ustawionym 250-300 2t podczas jednego wyjazdu o ile nie ma za wiele piachu, przelotów po płaskim z odkreconym gazem.
camilof
PostWysłany: Nie 23:09, 19 Mar 2017    Temat postu:

no dokładnie u mnie pół na pół generalnie dojazd lasem na podjazdy, przeprawki etc. myslalem grubo nad 2t tak jak pisze MiSzorSX, teraz w sumie nie wiem Very Happy rozważam opcję 250 2t a 350 4t.
MiSzorSX
PostWysłany: Nie 16:33, 19 Mar 2017    Temat postu:

Ja u ciebie postawił bym na 2t. Lżejszy niżej środek cięzkości z cięzkim enduro lepiej da sobie rade. Jak dla mnie 4t bardziej nadaja sie na tor ale to kazdy ma inne poglądy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group