Autor Wiadomość
EXC2502T
PostWysłany: Pon 13:12, 25 Wrz 2017    Temat postu:

a przerywa Ci moto na max obrotach camilof? czy wszystko chodzi idealnie, kreci sie super itp. i nagle zaczyna przerywać i świeca kaput?
camilof
PostWysłany: Sob 3:49, 23 Wrz 2017    Temat postu:

myślałem jeszcze, że może za dużo oleju leje ale robie mieszaankę 1:55, zmniejszałem ale dalej to samo. A regulacja gaźnika to chyba większa szkoła jazdy niby nic tam nie ma a dobrze wyregulować jak dla mnie graniczy z cudem.
henio12323
PostWysłany: Pią 17:56, 22 Wrz 2017    Temat postu:

innej opcji nie ma Very Happy
camilof
PostWysłany: Pią 17:53, 22 Wrz 2017    Temat postu:

Odgrzeje kotlety. Sprawa się rozwiązała? Mam dokładnie to samo ostatnio na dwóch nowych świecach BR7ES (katalogowa) straciła mi się iskra. Dodatkowo mocno zalana. Motocykl pali od strzała, zimny i bez ssania. Więc z tego co piszecie będzie najwidoczniej źle wyregulowany gaźnik...
Gość
PostWysłany: Pią 17:51, 22 Wrz 2017    Temat postu:

Odgrzeje kotlety. Sprawa się rozwiązała? Mam dokładnie to samo ostatnio na dwóch nowych świecach BR7ES (katalogowa) straciła mi się iskra. Dodatkowo mocno zalana. Motocykl pali od strzała, zimny i bez ssania. Więc z tego co piszecie będzie najwidoczniej źle wyregulowany gaźnik...
bmxre
PostWysłany: Wto 4:38, 11 Kwi 2017    Temat postu: A

Mi w 250 padaly swiece jak mialem za bogata mieszanke
rejdzik
PostWysłany: Wto 0:26, 11 Kwi 2017    Temat postu:

Dobrze wyregulowany silnik , na zimno, powinien mieć problemy z odpaleniem jeżeli nie włączysz ssania.
EXC2502T
PostWysłany: Nie 19:30, 12 Mar 2017    Temat postu:

Jeśli tylko coś sie poprawi od razu napisze co było przyczyną i jakie ustawienia są obecnie Wink dziękuję za wszystkie informacje Smile
henio12323
PostWysłany: Nie 19:13, 12 Mar 2017    Temat postu:

to prawda regulacja to nie taka prosta sprawa - chyba że wiesz jak działa gaxnik, co za co odpowaida, plus troche doswiadczenia i najlepiej pudło dysz i iglic to zabawy Very Happy i mozna wystroic swietnie
EXC2502T
PostWysłany: Nie 19:10, 12 Mar 2017    Temat postu:

Mam jeszcze 156 główną.
Jeśłi moto stoi noc, przyjdę do niego, odpale go i zanim sie rozgrzeje to tak jest przy odkręceniu manetki, potem już nie, ale nie próbowałem aby zrobic tak np po 30 min jazdy by zpstawic na wolnych go z minute i mocno przygazować, tego nie patrzyłem. Z tego co piszesz to iglica wychodzi na to że jest okej. Regulacja na prawde wymaga cierpliwości i spalonych swiec jak widze po sobie Razz
henio12323
PostWysłany: Nie 19:05, 12 Mar 2017    Temat postu:

lepiej po prostu zmierz - i dla pewnosci potem podmien, zawsze lepiej jest wiedziec co sie robi.

no własnie musisz ustawic skłąd mieszanki.
wszystko za to odpowiada - poziom paliwa, rodzaj iglicy, wysokosc iglicy, rozmiary dysz..... tylko rózne elementy odpowaidają za ustawienie składy w róznych zakresach. np na wolnych obrotach jak podaje za duzo paliwa. to dysza głowna nie ma zadnego znaczenia. z kolei na wysokich obrotach, dysza wolna nie ma znaczenia, tylko ta główna. dlatego trzeba by określić na jakich obrotach zalewa - normalnie to słychac podczas pracy silnika, tzn ktos kto to ogarnia słysz jak silnik pracuje na niskich - czy go zalewa - w sumie mozesz to sprawdzic odpalasz chodzi z minute - jak dajesz gazu, a moto sie jakby dusiło a z wydechu lecą kłeby dymu to znaczy że go zalewa. jak pomału przechodzisz przez srednie obroty i silnik nie równo pracuje tylko tak jakby "skacze" po obrotach, to znaczy że moze byc cos nie tak z iglica - ale wystarczy że jest zuzyta (wytarta) i tez moze róznie działać.
dziwne że przy tej dyszy ma bogato nadal bo 160 ze 180 to i tak spory przeskok fajnie jakbys maił mozliwosc jeszcze mniejszą wrzucic i zobaczyc co sie stanie
EXC2502T
PostWysłany: Nie 18:58, 12 Mar 2017    Temat postu:

Jutro założe starą fajke i przewód (sprawne). CO do komory no to w takim razie jest okej, nic nie leci, jak przechyle dosyc motor to leci a wiec wszystko okej z tym w takim razie. A mówiąc "nie podlewa do komory spalania - podaje po prostu za duzo paliwa." - jak usunąć usterkę? co i jak ustawić?
henio12323
PostWysłany: Nie 18:48, 12 Mar 2017    Temat postu:

nie podlewa do komory spalania - podaje po prostu za duzo paliwa.

teoretycznie moze byc to też kwestia elektryki, ale nie cewki - sprawdź w sumie oporność samej fajki. ona musi miec odpowiedni opór.


co do komory pływakowej - ona tez ma wpływ na skład mieszanki, ale jakby było cos nie tak - za wysoko, to by leciało odpływami na postoju, ewentualnie po lekkim przechyleniu.
EXC2502T
PostWysłany: Nie 18:42, 12 Mar 2017    Temat postu:

Niby 180 z książki wynika, iglica na środkowym rowku. Jakbym tak miał to wgl by zalało tak mi się wydaje.
Podlewa za dużo paliwa- chodzi o poziom paliwa/zamykanie zaworka w komorze pływakowej? Sory ale przez to wszysko nie mam siły do motorka już. Pogoda piękna a on pali świece jak kurde trawke Bob Marley ;/

Wina cewki chyba odpada co?
henio12323
PostWysłany: Nie 18:27, 12 Mar 2017    Temat postu:

tak bogato zestrojony - czyli gaźnik podlewa za duzo paliwa

jaka dysze głowną przewiduje producent na aktualne warunki ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group