Autor Wiadomość
mariantofana
PostWysłany: Czw 17:18, 05 Sty 2012    Temat postu:

majstertorzu
64KM to ma LC4 660:) według danych producenta 640 powinien mieć 50KM.
bully
PostWysłany: Czw 15:04, 05 Sty 2012    Temat postu:

A jakbyś potrzebował lc4 620 bez gaźnika z kaprysami to zapraszam:
http://allegro.pl/ktm-lc4-600-620-na-keihin-fcr-mx-zarejestrowany-i2031894147.html
majstertorzu
PostWysłany: Czw 14:08, 05 Sty 2012    Temat postu:

tak dokładnie ten, tak może dla co niektórych zanudzam ale do tej pory same japonce i w okolicy tez nikt nie ma KTM'a wiec nie miałem okazji poznać tej marki jednak strasznie mnie ciągnie do tej marki naczytałem sie własnie o tym zadziornym charakterze co mi osobiście by odpowiadało
a co do tamtego ktm 640 z 2003r czy wychodziły w wersji 64km jak koles podaje w ogłoszeniu
mariantofana
PostWysłany: Czw 13:22, 05 Sty 2012    Temat postu:

http://otomoto.pl/ktm-lc-4-sc-M3001771.html ten?
Ponieważ zamierzam kopic znowu LC4 na bieżąco przeglądam allegro i dzwonie do wystawiających.
rozmawiałem z tym gościem przez telefon i twierdzi że jest ok, że w większości czasu stoi i nikt nim nie jeździ a sprzedaje bo zakłada firmę i potrzebuje kasy. ze zdjęć wygląda na użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, wydaje się kompletny.
poza tym, że nie ma rozrusznika co wpływa na różnice związane z prawa strona obudowy silnika i układem elektrycznym nie ma większych różnic. Pojemność mniejsza bo 609ccm (640 ma 625ccm). Fajny motór, lżejszy od 640 i z nieco bardziej terenowym zacięciem. Ma gaźnik Dell'Orto PHM40 słynący z kaprysów oraz z tego, że nadaje LC4 bardziej zadziornego charakteru i w tym przypadku moc jest oddawana agresywniej niz w 640 z gaźnikiem Mikuni BST40.
majstertorzu
PostWysłany: Czw 12:32, 05 Sty 2012    Temat postu:

z racji iz "mariantofana" wspomniał ze to napewno nie jest 2003rok powoli odpuszczam sobie tego 640 i znalazłem kilka podobnych ofert czy mozecie powiedziec cos na temat lc4620 sc jakies typowe wady ? czy eksploatacja jest droższa niz w 640? (niestety linku nie moge wkleić jest na oto moto za 6500)
i czy moze ktos miał styczność z husabergiem ? bo to chyba juz tez koncern KTM?
majstertorzu
PostWysłany: Czw 12:18, 05 Sty 2012    Temat postu:

patrzałem też na tego 525 ale ponad 500km w jedna strone ..Smile
a co do samego sx525 to czy on nie ma skrzyni 4biegowej ?
szczerze to wolałbym cos mniej wyżyłowanego by tez mocno nie ingerowac w naprawy a moto ma służyć do jazdy po lesie i szutrach wiec raczej przydała by sie skrzynia 5 albo 6 ale już nie wymyślam Smile dlatego myslę ze lc4 byłby najlepszy do takiego użytkowania i w miare tanim w eksploatacji
MajkiWroc
PostWysłany: Czw 7:44, 05 Sty 2012    Temat postu:

To już prędzej polecał bym ci 525 napewno dużo bardziej poręczny od LC4 a i moc sporo większa Smile Np coś takiego http://otomoto.pl/ktm-sx-525-okazja-zam-exc-520-450-M2997428.html
Rysiek24
PostWysłany: Czw 5:05, 05 Sty 2012    Temat postu:

jezdzilem WR 426 i moje LC4 bylo mocniejsze ze o momencie nie wspomne , ale prowadzenie na + dla WR , w 640 musial bys zmienic gaznik aby cieszyc sie pelnia mocy , ogolnie 620 jest lzejsza ale palona tylko na kopke ( nie liczac wersji EGS-E).
mariantofana
PostWysłany: Śro 23:35, 04 Sty 2012    Temat postu:

nie jest 2003 na 100%
rama jest z przed 2002roku
silnik z lat 98-99
przedni zawias z lat 97-99
majstertorzu
PostWysłany: Śro 23:04, 04 Sty 2012    Temat postu:

tak mowa o tym z okolic gorzowa wlkp
to mowisz ze to nie jest 03 ?
ja własciwie nie miałem stycznosci z ktm wiec nie znam sie zbytnio
mariantofana
PostWysłany: Śro 21:46, 04 Sty 2012    Temat postu:

jak by nie było pisz umowę, w której będzie marka, model i numer ramy i dokładne dane kolesia w jej treści powinno być że oświadcza że moto jest jego własnością i wolne jest od wad prawnych i że przenosi jego własność na Ciebie (tak jak normalna umowa).
a tak nawiasem... mówisz o tym kacie?
http://otomoto.pl/ktm-lc-ktm-lc4-640-2003stan-igla-M3005624.htm
to nie jest wersja 2003 na bank:) nawet rama na to nie wskazuje. Silnik z lat 98-99 (z reszta można rocznik silnika odczytać z jego numeru, który się znajduje pod zębatką zdawczą)
majstertorzu
PostWysłany: Śro 21:12, 04 Sty 2012    Temat postu: LC4 640 2003 bez papierów warto pomcy

witam znalazłem lc4 640 z 2003r
problem z tym ze moto bez prawa rejestracji koleś twierdzi ze okazyjnie kupił w holandi bez papierów w komisie gdzie kupował auto i che sprzedac po kosztach silnik ocenia na igłe
mam pytanie jak sie sprawuje taki LC4 miałem juz tt 600 i niedawno pozbyłem sie wr426 moto byłby uzywany w weekendy na wypady delikatne nie jezdze zawodowo z tym ze powiem szczerze w tt600 odczuwałem brak mocy w wr juz było bdb
czy ktos orientuje sie czy mozna kupic tam motor bez prawa do rejestracji i czy spisac jakas umowe z kolesiem jesli tak to jaką ? bo boje sie ze jak bede wracał z moto na przyczepce w razie kontroli moze policja sie do tego doczepic czy raczej nie powinna ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group