Autor Wiadomość
kristofpro
PostWysłany: Sob 22:26, 04 Mar 2017    Temat postu:

Z tego co się dowiedziałem 137 stopni
intruz1400
PostWysłany: Sob 20:24, 04 Mar 2017    Temat postu:

wymiana płynu na ''lepszy'' czyli co? od jakiej temp. ten płyn się gotuje?
kristofpro
PostWysłany: Sob 18:29, 04 Mar 2017    Temat postu:

Właśnie wróciłem z weekendowego upalania i powiem że trzecia wymiana płynu na lepszy wyeliminowała problem gotowania, jednak wysoka temperatura wrzenia robi robotę.
Sprawdzałem też korek mam 1.4 a kumpel w 250sx 2t też ma 1,4
henio12323
PostWysłany: Pią 22:54, 03 Mar 2017    Temat postu:

korki mozna wymienic ( na korki jest opis zawsze pod jakim cisnieniem sie otwiera)

ja zawsze polecałem i zalecałem wrzucac z SXa korek 1.8 ( zamiast fabrycznego 1.2)

ALE

wyczaiłem jedną sprawe - im wieksze cisnienie w układzie, tym wargi uszczelniaczy są bardziej " dociskane" do wałka - przez "duzy" korek mogą szybciej padac wałki rozrządu - a jak wiadomo, w tak leciwym sprzecie praktycznie juz sie nie da znaleźć wałka w idealnym stanie.
kristofpro
PostWysłany: Pią 21:38, 03 Mar 2017    Temat postu:

krzysztof_eM napisał:
Z drugiej strony 3min to dosyć szybko żeby zagotować płyn. U mnie to od odpalenia minie z 8-10min i wywali płyn. Może nie masz tego korka 1.4 tylko ten słabszy ?

Nie miałem pojęcia że mogą być różne korki słabszy mocniejszy ale korek wykluczam bo wcześniej był dobry. Dziś znowu wymieniłem płyn według manualna i dalej to samo ale już podejrzewam że to wina płynu. Zmienię trzeci raz ale na innym płynie (lepszym)
krzysztof_eM
PostWysłany: Pią 9:22, 03 Mar 2017    Temat postu:

Z drugiej strony 3min to dosyć szybko żeby zagotować płyn. U mnie to od odpalenia minie z 8-10min i wywali płyn. Może nie masz tego korka 1.4 tylko ten słabszy ?
henio12323
PostWysłany: Pią 8:15, 03 Mar 2017    Temat postu:

puknij lekko w te "korki" ze srubami ampulowymi to skasujesz luz osiowy

a co do grzania skoro chłodnice ciepłe to nie masz sie czym niepokoić
kristofpro
PostWysłany: Pią 7:28, 03 Mar 2017    Temat postu:

Elektroda świecy wzorcowa kawa z mlekiem tylko obwódka trochę czarna, chłodnice obie ciepłe.
W takim razie co trzeba zrobić żeby zlikwidować ten luz osiowy??????

Kuźwa silnik chodził jak igła, po zmianie oleju na dole wali (chyba korba) na górze też masakra. jakby sprzedawca wlał jakiegoś doktora albo coś...
henio12323
PostWysłany: Pią 2:00, 03 Mar 2017    Temat postu:

Jak masz luz osiowy to wymiana tych elementow nie pomoze

Sprawdz kolor swiecy jak ciemnai obie chlodnice cieple to wszystko jest ok
kristofpro
PostWysłany: Czw 22:44, 02 Mar 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
zajrzyj do serwisówki, tam jest procedura ustawienia opisana.

co do grzania - jak sie grzeją chłodnice to norma, to duze 4T musi sie grzać

chyba że np gaxnik ubogo ustawiony to bedzie miał tendencje do przegrzewania i szybszego grzania

ale normalnie kilka minut to norma że bedzie gotrący

Henio nie zrozumiałeś mnie, wiem jak się ustawia. tylko nie wiem co trzeba wymienić kiedy jest za duży luz osiowy na dźwigienkach. Z fotki w pierwszym poście numer 13 czy 30?

Że normalnie jest gorący to wiem, przy ostrym upalaniu na podjeździe lub błocie nie miał problemu z temperaturą a po wymianie płynu dosłownie się zagotował
henio12323
PostWysłany: Czw 22:25, 02 Mar 2017    Temat postu:

zajrzyj do serwisówki, tam jest procedura ustawienia opisana.

co do grzania - jak sie grzeją chłodnice to norma, to duze 4T musi sie grzać

chyba że np gaxnik ubogo ustawiony to bedzie miał tendencje do przegrzewania i szybszego grzania

ale normalnie kilka minut to norma że bedzie gotrący
kristofpro
PostWysłany: Czw 21:48, 02 Mar 2017    Temat postu:

ewertas napisał:
Według serwisówki dźwigienki mogą mieć luz osiowy 0,02 - 0,10 mm.
Silnik się grzeje, a chłodnice są gorące? Pompa wody działa prawidłowo? Masz termostat, jeśli tak to jest sprawny? Gaźnik ustawiony prawidłowo?

Luz osiowy wydaje mi się dużo większy, wtedy co się wymienia 13 czy 30 żeby było ok?

Moto w ten sam dzień chodziło bez zarzutów, nawet pyrkał sobie z 20 minut w ciepłym garażu zanim się przebrałem i było ok.
ewertas
PostWysłany: Czw 21:41, 02 Mar 2017    Temat postu:

Według serwisówki dźwigienki mogą mieć luz osiowy 0,02 - 0,10 mm.
Silnik się grzeje, a chłodnice są gorące? Pompa wody działa prawidłowo? Masz termostat, jeśli tak to jest sprawny? Gaźnik ustawiony prawidłowo?
kristofpro
PostWysłany: Czw 21:23, 02 Mar 2017    Temat postu: RFS 450 Dźwigienki zaworowe

Witam
Czy w gmp dźwigienki mają prawo mieć luz na boki lewo prawo?
W dodatku wymieniłem płyn chłodzący i po trzech minutach się grzeję. Oczywiście odpowietrzałem układ chyba ze trzy razy śrubką w głowicy po prawej oraz tą w prawej chłodnicy, zlałem dla pewności dużo płynu ale było zero bąbelków czy powietrza a dalej się gotuje ktoś ma na to pomysł?

jeśli coś się posypało to co to jest?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group