Autor Wiadomość
barek253
PostWysłany: Wto 15:11, 03 Sty 2012    Temat postu:

możesz włożyć korek do DOTA 4 to guma troche spęcznieje
bully
PostWysłany: Wto 12:26, 03 Sty 2012    Temat postu:

nalej może tyle ile powinno być czyli 1cm nad żeberkami. Dwa zobacz uszczelkę na korku czy nie ma dziur, jak to nie pomoże to rozbieraj pompe wody czy nie ma łopatek powyrywanych.
rozumie że te 15-20 min to jazdy a nie postoju? na postoju RFS gotuje się juz po 5 min czasami to normalne.
Jerzu
PostWysłany: Pon 22:49, 02 Sty 2012    Temat postu:

on nie kopci z wydechu, tylko leje się na wydech z wężyka odpowietrzającego chłodnice
wójo
PostWysłany: Pon 20:32, 02 Sty 2012    Temat postu:

to normalka jak zalejesz na fula bo tam nie ma zbiorniczka wyrównawczego i poprostu wyrzuci ile trzeba a puzniej bedzie ok ale po dluzszej jezdzie jak sie mocno nagrzeje sprawdz czy poziom plynu znajduje sie delikatnie nad zeberkami w chlodnicy.
Tylko nie otwieraj korka na cieplym moto bo plyn wykipi i cale sprawdzanie na nic.
muniek90
PostWysłany: Pon 20:07, 02 Sty 2012    Temat postu:

Kopicić? Jeżeli kopci, tak jak by para szła z wydechu to uszczelka głowicy do wymiany. Biały dym. Po zalaniu na full w moim lc4 też leci płyn, a potem się normuje i nie ubywa go wiele, może wcale...co wyjazd dolewam bo mi to nie przeszkadza.
Jerzu
PostWysłany: Pon 18:42, 02 Sty 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
w ktmie, płynu powinno byc ok 1 cm nad żeberkami jak lejesz pod korek to ma prawo nieco uciec. a jezeli ucieka ciagle to mozesz miec zły korek - on puszcza dopiero od 1.1 bara, jak guma jest wyrobiona to moze puszczac szybciej. o ile jeszcze nie poszła uszczelka pod głowicą

Uszczelki są nowe, a po całym dniu nie mam pojęcia ile płynu ubędzie, bo zaraz jak zaczyna kopcić to go odstawiam. A zalane mam do szyjki chłodnicy, może nieco niżej
henio12323
PostWysłany: Pon 18:37, 02 Sty 2012    Temat postu:

w ktmie, płynu powinno byc ok 1 cm nad żeberkami jak lejesz pod korek to ma prawo nieco uciec. a jezeli ucieka ciagle to mozesz miec zły korek - on puszcza dopiero od 1.1 bara, jak guma jest wyrobiona to moze puszczac szybciej. o ile jeszcze nie poszła uszczelka pod głowicą
KristofSX
PostWysłany: Pon 17:21, 02 Sty 2012    Temat postu:

a jak dużo płynu ubywa po całym dniu jazdy?
Jerzu
PostWysłany: Pon 16:48, 02 Sty 2012    Temat postu: Problem chłodzenie

Witam, od krótkiego czasu jestem posiadaczem KTM SX 525 z 2003 roku.
Mianowicie mam drobny problem z chłodnica, otóż po jakimś czasie, mniej więcej 15-20min zaczyna mi kapać płyn z odpowietrznika chłodnicy.
Czym może to być spowodowane, proszę o pomoc. (płynu w chłodnicy jest zalane do "szyjki" wlewu).

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group