Autor Wiadomość
marcinoo7
PostWysłany: Sob 10:56, 15 Cze 2019    Temat postu:

Ciekawostką jest też w tym zestawie że 2 pierwsze przekładki za nr.10 mają po 1.3mm A nie jak serwisówka pokazuje że wszystkie powinny być po 1.4 (nr.9)🤔🤔🤔
KristofSX
PostWysłany: Czw 13:51, 25 Maj 2017    Temat postu:

sebisster napisał:
Ma ktoś może serwisówkę do ktm exc300 '14?

ktoś ma Wink
napisz na priv
sebisster
PostWysłany: Czw 11:45, 25 Maj 2017    Temat postu:

Ma ktoś może serwisówkę do ktm exc300 '14?
barek253
PostWysłany: Śro 12:07, 01 Mar 2017    Temat postu:

grubosc wg opisu ta sama
w jednej po grubosci masz jeszcze dopiske 2002
nie pamietam dokladnie
ale zalezy co wgl ty potrzebujesz i chcesz zrobic
Platinum
PostWysłany: Śro 10:15, 01 Mar 2017    Temat postu:

barek253 napisał:
od kosza masz 10
kiedys widzialem filmik ze probowali poprawic docisk i dawali dwie grubsze 1,4mm bo tam latala cala zewnetrzna czesc ale nawet i to nie pomagalo


A orientujesz się może czym różni się przekładka numer 8 od 10?
barek253
PostWysłany: Śro 8:04, 01 Mar 2017    Temat postu:

od kosza masz 10
kiedys widzialem filmik ze probowali poprawic docisk i dawali dwie grubsze 1,4mm bo tam latala cala zewnetrzna czesc ale nawet i to nie pomagalo
Platinum
PostWysłany: Śro 1:23, 01 Mar 2017    Temat postu:

Kto z Was wie, czym się różni przekładka sprzęgła DDS o numerze OEM INTERMEDIATE DISC 1MM 2002 część: 59032010100 od przekładki: INTERMEDIATE DISC 1MM część: 78932010000.

Na schemacie części KTM jedna ma numer 8, a druga 10.
Wg Was i tego schematu części, który numer przekładki jest od strony dekla sprzęgła, a który nr od kosza sprzęgłowego?

Pacjent: KTM EXC 250 2t 2016r.



http://i67.tinypic.com/1zvq1lh.jpg
henio12323
PostWysłany: Pon 6:44, 20 Lut 2017    Temat postu:

w nowych 2T kosz na pierdziela tez porządnie Very Happy sporo cichnie po nacisneciu. do tego wali wałek balansujący chyba bo silnik brzmi jakby sie miał rozlecieć Very Happy
KozioŁ
PostWysłany: Nie 21:16, 19 Lut 2017    Temat postu:

w EXCF 350 2012 też jest stalowy kosz a tam sprzęgło chodziło na prawdę cicho, w Bergu tragedia, jakby coś się zaraz rozlecieć miało
rams
PostWysłany: Nie 11:25, 19 Lut 2017    Temat postu:

Głośna praca spowodowana jest tym, że kosz sprzęgłowy jest stalowy nie aluminiowy ale dzięki temu jest dużo bardziej wytrzymały.
major000
PostWysłany: Nie 10:06, 19 Lut 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:


te ktmy są troche głośne, nawet nówki sztuki łomoczą..
Trochę głośne to delkitanie mówiąc, one napierd..... jak stare sieczkarnie Very Happy
henio12323
PostWysłany: Nie 9:54, 19 Lut 2017    Temat postu:

nie bardzo. tzn zuzycie tak jak kazde inne sprzegło
DDS to tylko system docisku sprzegła - sprezyną talerzową. reszta kosza jest taka sama praktycznie jak w kazdym innym sprzegle.

te ktmy są troche głośne, nawet nówki sztuki łomoczą..
KozioŁ
PostWysłany: Nie 9:43, 19 Lut 2017    Temat postu:

czy zużyte sprzęgło DDS może być objawem głośnej pracy w 350 2013? na wciśniętej klamce silnik tylko szumi, po puszczeniu klamki wali jak w starym RFS w stanie agonii Wink
henio12323
PostWysłany: Sob 18:21, 18 Lut 2017    Temat postu:

bo trzeba kupic normalny motocykl Very Happy a nie jakies czterosuwy ;P

pozatym 11 to juz przeżytek DDS byl dopiero później - i tam to kosztuje mniej
moalord
PostWysłany: Sob 17:29, 18 Lut 2017    Temat postu:

Nie wiem skad macie takie ceny... tarcze, przekładki w zamienniku do EXC 400-450 z rocznika 09-11 kosztuje 550zl w zamienniku.. na ktmsklep oryginal 1150zl za komplet

pozzdr.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group