Autor Wiadomość
dykal3337
PostWysłany: Pią 20:30, 10 Lut 2017    Temat postu:

reaguje na srubkę składu mieszanki . a dokładniejsze regulacje to moze w sobote bede miał troche wiecej czasu i wtedy zdam relacje . zastanawia mnie też to że motocykl po chwili paruje tylko z prawej chłodnicy a lewa jest okej temperatura na obu taka sama płyn nie jest jeszcze zagotowany a z tej prawej unosi się para ..
KristofSX
PostWysłany: Pią 19:19, 10 Lut 2017    Temat postu:

ustawiasz śrubę mieszanki w/g manuala, odpalasz moto aż się zagrzeje (tzn chodzi normalnie na niskich obrotach), ustawiasz obroty mniej więcej na 1500rpm, zaczynasz powoli kręcić śrubą mieszanki zgodnie z kierunkiem zegara do momentu aż obroty zaczną spadać, zapamiętujesz tą pozycję, następnie kręcisz w druga stronę aż obroty znowu zaczna spadać. póżniej ustawiasz punkt taki żeby obroty były najwyższe między tymi dwoma położeniami. jeśli są za wysokie - obniżasz je śruba obrotów i znowu regulujesz od początku śruba mieszanki.
jeśli będziesz kręcił śruba mieszanki i nie zauważysz żadnych zmian w obrotacvh - zmień dyszę wolnych obrotów na mniejszą,
jak przy kręceniu mieszanką zadusi silnik przy śrubie odkręconej więcej niż 2 obroty - musisz dac większą dyszę wolnych obrotów


dykal3337
PostWysłany: Pią 18:58, 10 Lut 2017    Temat postu:

Mogłby mi ktoś napisac taką prosta instrukcje jak poprawnie wykonać taką regulacje ? jestem w stanie sam się z tym pobawić.

byłem odpalić gada . odpalił całkiem ładnie na tej nowej swiecy.pozniej juz za pierwszym pali obroty trzyma , lecz strasznie strzela ogniem i zakopci na czarno ;/ srubka od regulacji jest minimalnie wykrecona tylko . w jaki sposób moge zmiejszyc mu dawkę paliwa ?
dykal3337
PostWysłany: Pią 18:57, 10 Lut 2017    Temat postu:

ktoś mi kiedyś mówił że regulacja w tych gaźnikach to jedynie dyszami bo krecenie nic nie daje . ktoś moze to potwierdzic ? przypomnę że to mój pierwszy 4t predzej miałem kilka sprzętów lecz wszytsko było w 2T
KristofSX
PostWysłany: Pią 18:48, 10 Lut 2017    Temat postu:

jak daje na czarno z wydechu to za dużo paliwa, tak jak piszesz,
gaźnik do regulacji
dykal3337
PostWysłany: Pią 18:34, 10 Lut 2017    Temat postu:

dziś kupiłem nowa oryginalna swiece moto zaczeło znacznie lepiej odpalać lecz kolanka grzeją się strasznie aż do kopniaka i strzela z wydechu ogniem cały czas ;/ i czasami pusci czarna chmure . wydaje mi się ze dostaje zdecydowanie za dużo paliwa
henio12323
PostWysłany: Śro 22:56, 08 Lut 2017    Temat postu:

mozesz zobaczyc jaki kolor ma swieca - powinna byc brązowa raczej ciemna wpadająca w czarny kolor. jak jest jasna to od razu mozna wzbogacać mieszanke
dykal3337
PostWysłany: Śro 22:19, 08 Lut 2017    Temat postu:

w weekend myślę że zajmę się regulacją gaźnika , wtedy zdam relacje dzis zakupilem też świecę irydową
dykal3337
PostWysłany: Śro 22:18, 08 Lut 2017    Temat postu:

taak zmieniałem płyn i odpowietrzyłem głowicę .

Ktm jest na nicasilu pierwszy tłok
te300
PostWysłany: Śro 20:41, 08 Lut 2017    Temat postu:

odpowietrzałeś głowicę? sxf-y ogólnie mocno się grzeją, 5 min pyrkania wydaje mi się, że spokojnie wystarczy do zagotowania płynu
krzysiek919
PostWysłany: Śro 20:25, 08 Lut 2017    Temat postu:

masz nicasil czy tuleje ?
KristofSX
PostWysłany: Śro 20:06, 08 Lut 2017    Temat postu:

ustaw gaźnik i zrób ustawienie obrotów w/g manuala:
dykal3337
PostWysłany: Śro 18:50, 08 Lut 2017    Temat postu:

sprawdzone , płyn ma spory obieg widać . kolanka po chwili robią się czerwone na około 5 cm od cylindra
KristofSX
PostWysłany: Śro 13:45, 08 Lut 2017    Temat postu:

theodor napisał:
Chyba że wirnik w pompie cieczy się nie kręci

odkręcić korek chłodnicy, odpalić moto - jak widać że płyn wiruje znaczy że pompa działa
theodor
PostWysłany: Śro 11:11, 08 Lut 2017    Temat postu:

Chyba że wirnik w pompie cieczy się nie kręci

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group