Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 14:41, 08 Lut 2017    Temat postu:

neio wiadomo, producent tego nie podaje, wiec pomiar bez sensu
MatiEXC
PostWysłany: Śro 13:23, 08 Lut 2017    Temat postu:

wójo napisał:
MatiEXC napisał:

Już nie wiem, ładowanie powinno sie sprawdzac z podłaczonym aku czy bez ? Na samych kablach od aku bez aku mam prąd na poziomie 17-19 volt, jak podepnę aku to bardzo powoli rosnie z 12,5 do nie wiem jakiej wartosci bo przy 15 odłaczyłem bo sie wystraszyłem i aku miało tak samo 15v nabite.

W serwisówce nic nie znalazłem na temat prądów.


ładowanie zawsze ise sprawdza na podłaczonym aku, jezeli nie przekracza 15,5v to jest ok.


A jak na samych kablach od ładownia, prąd waha sie od 17 do 19v to znacza ze jest dobrze czy zle ? .
wójo
PostWysłany: Śro 9:46, 08 Lut 2017    Temat postu:

MatiEXC napisał:

Już nie wiem, ładowanie powinno sie sprawdzac z podłaczonym aku czy bez ? Na samych kablach od aku bez aku mam prąd na poziomie 17-19 volt, jak podepnę aku to bardzo powoli rosnie z 12,5 do nie wiem jakiej wartosci bo przy 15 odłaczyłem bo sie wystraszyłem i aku miało tak samo 15v nabite.

W serwisówce nic nie znalazłem na temat prądów.


ładowanie zawsze ise sprawdza na podłaczonym aku, jezeli nie przekracza 15,5v to jest ok.
MatiEXC
PostWysłany: Śro 8:04, 08 Lut 2017    Temat postu:

Ładowanie powinno być bez podpiętego aku na kablach ok 14.4v prądu stałego przy wkrecaniu motoru na obr może się wahać na 14.8 ale nie powinno więcej, kondensator tez był w ktmach w tych rocznikach służył on do "wygładzania" prądu na światła i ładowanie. Dziś nagram film i pokaże o co chodzi.
henio12323
PostWysłany: Śro 7:21, 08 Lut 2017    Temat postu:

musisz mierzyc z podpiętym aku, jak mierzyłeś bez aku mogłes spalić regulator.

a kondensatora raczej nie było w rocznikach które podałeś w ktmie ;D

14,4V to powinno byc prawiidłowe ładowanie, wiec 15 jeszcze mozna prawie zaliczyc wg ranicy błędu, zalezy jaki jeszcze masz regulator, na chinskich moze wyrzucać wiecej
MatiEXC
PostWysłany: Śro 0:10, 08 Lut 2017    Temat postu:

wójo napisał:
sam sobie odpowiedziałes


No tak, sam sobie odpowiedziałem na to, że ładowanie mam za duże, tyle juz wiem i próbuję to ogarnać.
wójo
PostWysłany: Wto 22:45, 07 Lut 2017    Temat postu:

sam sobie odpowiedziałes
MatiEXC
PostWysłany: Wto 22:14, 07 Lut 2017    Temat postu:

Aku noweczka tyle co zamontowane. Regulator mam 2 orginalne i chinski zamiennik, gdy wpiołem w org kostki to wsykoczyło ładowanie 30-60v jakby wgl nie regulował prądu,
http://scr.hu/1qfz/ljb7i
henio - o ten kondensator mi chodzi.

Już nie wiem, ładowanie powinno sie sprawdzac z podłaczonym aku czy bez ? Na samych kablach od aku bez aku mam prąd na poziomie 17-19 volt, jak podepnę aku to bardzo powoli rosnie z 12,5 do nie wiem jakiej wartosci bo przy 15 odłaczyłem bo sie wystraszyłem i aku miało tak samo 15v nabite.

W serwisówce nic nie znalazłem na temat prądów.
Kajtek DBL
PostWysłany: Wto 21:44, 07 Lut 2017    Temat postu:

A podmień Aku.
KristofSX
PostWysłany: Wto 21:40, 07 Lut 2017    Temat postu:

a jak te wartości mają się do serwisówki? ładowanie to wiadomo, a reszta?
henio12323
PostWysłany: Wto 21:37, 07 Lut 2017    Temat postu:

jaki kondensator ? nie widziałem w swoim moto zadnego kondensatora

jaki regulator zamontowałes ?
MatiEXC
PostWysłany: Wto 21:18, 07 Lut 2017    Temat postu: Prądy

Pacjent Huska te 450 (tak wiem forum o ktmach, ale jest tu taka sam instalcja jak w exc 450 05-07)

A mianowicie
. Ładowanie jest na poziomie 17-19 volt. Wymieniony regulator - lipa. Sprawdzałem kondensator niby jest okej, podpinałem chiński regulator "na krótko" wg takiego schemtu (płaskie piny):

http://obrazki.elektroda.pl/5062384400_1312817983.jpg
I dalej ładowanie takie same. Sprawdzałem zolty i biały kabel od iskrownika, podają prądy od 20V na wolnych do około 60/70V na wysokich, drugi od ok 30V-60V.
Dodam że sprawdzałem światła i świecą ok. Tylko problem z tym ładowaniem, co dziwne gosc od którego kupiłem mowił że gdy jezdził zobaczył ze nie ma swiateł oraz że nie działa rozrusznik, popaliło wszystkie żarówki i przeładowało akumulator
. Ma ktoś jakieś pomysły czy sprawdzić coś jeszcze ? Juz 3 dni nad tym siedze i pier*olca idzie dostać z tym że prądy to moja najsłabsza strona której nigdy nie ogarniałem....

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group