Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Pon 22:18, 31 Sie 2015    Temat postu:

Literka "F" w nazwie oznacza, że dany model ma silnik czterosuwowy.
Sam musisz sobie odpowiedzieć czy lepszy jest 2t czy 4t
crazyktm
PostWysłany: Pon 20:54, 31 Sie 2015    Temat postu:

witam , mam pytanie jaka jest lepsza ktm exc czy exc-f,dzięki pozdrawiam
KristofSX
PostWysłany: Wto 22:52, 20 Gru 2011    Temat postu:

Anonymous napisał:
Lc 4, duza pojemność, nieduzo z niej mocy wiec silnik pewnie żywotny. Ale niestety ten sprzęt waży dużo wiecej niz exc/sx 250, a ja chce coś lekkiego.


hehe LC4 jak sie oklei błotem to waży tyle co 2x exc250 Razz
Gość
PostWysłany: Wto 22:44, 20 Gru 2011    Temat postu:

Lc 4, duza pojemność, nieduzo z niej mocy wiec silnik pewnie żywotny. Ale niestety ten sprzęt waży dużo wiecej niz exc/sx 250, a ja chce coś lekkiego.
Czepek
PostWysłany: Wto 20:06, 20 Gru 2011    Temat postu:

nawet na 125 Cię zaskoczy moc (oczywiście, nie na asflacie bo to wiadomo).


gs to za darmo nie bierz...
henio12323
PostWysłany: Wto 17:36, 20 Gru 2011    Temat postu:

4T tez jest spoko, ale rzeczywiscie trzeba celować w nieco nowsze sprzęty. za 6 tysi sportowego nic nie kupisz. chhyba ze mocne enduro - ktm lc4. ( o EXC mozna zapomnieć ) co do utrzymania 4T Smile jestes w błędzie że jest droższe. w 4T robisz remont za 4tysie i smigasz kilka dobrych sezonów bez zaglądania, jak ogarnisz mechanike to praktycznie nie kosztuje nic prócz płynów. + drobne naprawy jak w kazdym moto. w przypadku 2T co chwile trzeba robic remonty silnika Very Happy jak to sie mówi w wyżyłowanym 2T jak sie piłuje to razem z olejem wymieniasz tłok Razz co do GS ja bym sobie odpuscił. KTM robi furorę teraz ale model GS przy SX to niechciane dziecko ktma xd trup straszny, nawet jak kupisz tanio i wsadzisz troche grosza to pojeździ chwile i zacznie sie znów sypać. jak dla mnie lepiej było by zamiast tego kupic cos z hondy czy yamahy czy suzuki. a jak ktm to albo lc4 albo drozsze sx/exc
Gość
PostWysłany: Wto 17:27, 20 Gru 2011    Temat postu:

Spoko dzieki chłopaki. a 4T? Też oddaje moc inaczej ale ceny dużo wyższe pewnie i naprawy. Jeszcze jedno. Znajomy ma do spredania ktm gs250, i chce 1300, moto troszke skatowane, no i nie najnowsze, ale za taka cene to dołożyłbym 3tys. w cześci i miałbym sprawne moto na nowych czesciach. Tylko jak wyglada dostepnosc cesci do tej wersji, ceny, no i ogolnie czy fajne moto.
mentor
PostWysłany: Wto 14:31, 20 Gru 2011    Temat postu:

Witam, koledzy dobrze radzę. Ja mam kuzyna który 14 lat jeździ motocyklami od 600 po litry różnego rodzaju a moce dochodziły do 190 koni. A kiedy wsiadł na mojego exc 520 przerobionego na sx powiedział ze to potwór. Tak narwanej maszyny jeszcze nie miał. Motocykle szosowo-turystyczne zupełnie inaczej oddają moc. A ja też latałem podobnym moto do Twojego yamaha xj 600. I dla mnie mój kat po prostu kopie jak dodajesz gazu.
KristofSX
PostWysłany: Wto 14:29, 20 Gru 2011    Temat postu:

200/250exc - i będziesz zadowolony , setka była by dobra na pirewszy ever motorek, a Ty pewnie juz troche oblatany jesteś Smile

pozdro
barek253
PostWysłany: Wto 14:00, 20 Gru 2011    Temat postu:

co z tego ze na plastiku ci brakuje mocy?
to jest całkiem inny motor 30koni cie zamiecie na początku
jak nie chcesz 125 to kup sobie 200 albo 250 tylko w exc
cenowo w sx 250 tlok co ok 40mt(jakis sezon twojej jazdy) jakies 450zł korbowod co 2 tłok 350zł łozyska na wał ok 250zł
w exc 250 już wiecej tych motogodzin nabijesz na tłoku a korbowod i reszta podobnie
co jazde musisz myc filtr powietrza czyli jakis olej do teog musisz miec ok.50zł
łańcuch i zebatki ok 350zł tez ok sezonu wytrzyma
Gość
PostWysłany: Wto 13:17, 20 Gru 2011    Temat postu:

Byłbym raczej za wersją o mniejszej agresywności co przełoży się na dłuższą żywotność. Dobre byłoby jakieś 4T ale niestety nie stać mnie poki co.
Gość
PostWysłany: Wto 13:03, 20 Gru 2011    Temat postu:

250 to raczej nie za dużo jak dla mnie, jak wspomniałem na codzień śmigam cb600 ze 100KM i też mi czasem brakuje mocy. Będzie to natomiast mój pierwszy cross i nie wiem zabardzo co wybrać. Jak wspomniałeś wersja sx jest agresywna, wieć silnik pewnie wymaga częstych remontów. Moglibyście mi przybliżyć jak to wygląda cenowo, i co jaki czas co się mniej więcej robi.
barek253
PostWysłany: Wto 8:25, 20 Gru 2011    Temat postu:

oj tak skoro to 1 motor tego typu 250 za mocne pomiecie tobąSmile
za tą cene kupisz exc 125 i spokojnie wystarczy
KristofSX
PostWysłany: Wto 2:19, 20 Gru 2011    Temat postu:

hej!
250sx jest ostry, to maszynka do rezana toru, szukaj exc - wersja enduro - mniej agresywna (to nie znaczy że słabsza) bardziej elastyczna, mocy pod dostatkiem. do 6k na pewno coś wybierzesz.
fred123411
PostWysłany: Wto 1:33, 20 Gru 2011    Temat postu: Jaki model kupić?

Witam, przymierzam się dokupna ktm-a, coby sobie pośmigać co jakiś czas w terenie. Chciałbym niedrogi sprzet do 6tys. i tani w utrzymaniu, więc raczej 2T. Co polecacie? Myślalem nad sx250 albo czymś wiekszym, aby nie brkowałomi mocy. Na codzień śmigam Cb600, no ale nią w teren to nie bardzo Laughing

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group