Autor Wiadomość
menthor4u
PostWysłany: Czw 17:34, 14 Cze 2018    Temat postu:

Witam wszystkich, przepraszam za dlugą nieobecnosc, tak jak obiecalem wrzucam fotke jak się prezentuje dziadziuś na dzień dzisiejszy. Motorek dopracowałem poznałem przez ten czas na wylot:) dbam bardziej niz o kobite przez co czesto mi sie obrywa, jezdzony tylko po torze, dwa trzy razy zawody amatorskie cc:)
https://m.fotosik.pl/zdjecie/2983a1e5dd1b00a3
MatiEXC
PostWysłany: Pią 19:12, 19 Maj 2017    Temat postu:

Tez miałem przecięcie na bieżni zew, i trochę sie skompromitowałem i zadzownilem do Albeco z zapytaniem, a pan odpowiedział że tak ma być Very Happy Żeby nasmarować to łożysko to w jakiejś puszcze roztopiłem troche smaru palnikiem i wrzuciłem łożysko, zastygło i było wszystko ok, przez ponad 60mth zero luzu.
henio12323
PostWysłany: Pią 17:58, 19 Maj 2017    Temat postu:

sa rozne opcje łozyska, sa z peknieciem i bez, ale to wszystko ok, po załozeniu w wahacz bedzie ci ciezko kulą obrócic Very Happy palcami pewnie sie nie bedzie dało ( to tez radze posmarowac wczesniej )
Fourier
PostWysłany: Pią 15:11, 19 Maj 2017    Temat postu:

wszystko ok
menthor4u
PostWysłany: Pią 9:38, 19 Maj 2017    Temat postu:

janexc200 napisał:
Łożysko pge16x, młotkiem się go nie wybija, ale wystarczy dobrać nasadki i śruba wyciągnąć.


Przyszło mi łożysko pge16x, powiedz mi czy to normalne że ono ma przerwę na zewnętrznej bieżni łożyska, zastanawiam się czy to nie jest pęknięcie i czy nie dostałem popsutego łożyska:) Nie chcę się kompromitować ale pierwszy raz widzę takie łożysko.
janexc200
PostWysłany: Sob 6:08, 13 Maj 2017    Temat postu:

Łożysko pge16x, młotkiem się go nie wybija, ale wystarczy dobrać nasadki i śruba wyciągnąć.
Fourier
PostWysłany: Pią 22:56, 12 Maj 2017    Temat postu:

autol top 2000? Wink
Kajtek DBL
PostWysłany: Pią 22:36, 12 Maj 2017    Temat postu:

Mam przyrząd i stosuje łożyska kupowane u mnie w hurtowni. Zwykłe stalowe za 19zl. Nasmarowane specjalnym smarem. Luzu brak do tej pory. Pge16 - to jest oznaczenie tego łożyska.

To filmik ode mnie:

https://youtu.be/gAMx-fiGcYw
menthor4u
PostWysłany: Pią 13:09, 12 Maj 2017    Temat postu:

Kajtek DBL napisał:
Kolego, może zaprezentowałbyś swojego Kateema ? Ciekawią mnie takie stare dobre sztuki Smile


Jasne tylko pozwólcie że wreszcie doprowadzę go do stanu, w którym bez przerażenia w oczach będę sprawdzał po dwóch godzinach gładź cylindra:D Zrobie jakaś sesje, na koniec jeszcze zrobię listę tego co było wymienione:)

Kajtek DBL mam do Ciebie pytanie, wymieniałeś samemu łożysko dolne PDS? Stosowałeś jakiś zamiennik, wymieniałeś tulejki, stosowałeś jakiś specjalny przyrząd czy wybijałeś normalnie dopasowaną tulejką?
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 22:28, 10 Maj 2017    Temat postu:

Kolego, może zaprezentowałbyś swojego Kateema ? Ciekawią mnie takie stare dobre sztuki Smile
henio12323
PostWysłany: Śro 21:11, 10 Maj 2017    Temat postu:

regulacja srubkowa dziala w calym zakresie, ale ilosc paliwa przepuszczana przez srubke do paliwa co sie leje dysza glowna jest znikoma Very Happy wiec wielkiego znaczenia nie ma

na wolnych obrotach najwieksze znaczenie ma srubka i dysza wolnych obrotow, srednie to iglica wysokie dysza główna

ale na wysokich paliwo jest podawane tez np dysza wolnych obrotów, co niby ma wplyw ale tez malo istotny
MatiEXC
PostWysłany: Śro 20:55, 10 Maj 2017    Temat postu:

Akurat to działa w całym zakresie obrotów czy pracy gaźnika.
amek721
PostWysłany: Śro 13:30, 10 Maj 2017    Temat postu:

MatiEXC napisał:
janexc200 napisał:
Cytat:
jedynie co jeszcze dodatkowo zrobiłem to wkręciłem srube od miesznaki o jakieś 1/2 obrotu żeby wzbogacić mieszanke

ale wiesz ze w ten sposób wzbogaciłeś mieszankę tylko na zamknietym gazie?

Mylisz się Smile

Nie za wiele Wink z tego co pamiętam to dokładnie do 1/4 obrotów, co dalej ma dość nieznaczny wpływ na stan tłoka, a tylko przeszkadza bo motor wkreca się wolniej niż powinien
MatiEXC
PostWysłany: Śro 13:18, 10 Maj 2017    Temat postu:

janexc200 napisał:
Cytat:
jedynie co jeszcze dodatkowo zrobiłem to wkręciłem srube od miesznaki o jakieś 1/2 obrotu żeby wzbogacić mieszanke

ale wiesz ze w ten sposób wzbogaciłeś mieszankę tylko na zamknietym gazie?

Mylisz się Smile
menthor4u
PostWysłany: Śro 11:21, 10 Maj 2017    Temat postu:

Panowie u mnie jedyna kombinacja to dziwne zalecenia co do 1:30 (stosunek olej paliwo), reszta tak jak bozia i serwisówka przykazała, mechanik powiedział dokładnie to samo o cylindrze, jest z nim wszystko ok, zostało alu z tłoka, natomiast wymieniamy korbe bo według niego miała za duży luz na boki i to mogło być przyczyną, dodatkowo według niego wał źle wyważony bo wyczuł dziwny rezonans, facet ścigał się na dwusuwach 20 lat, wiec mu ufam. Oddałem do niego bo rozbierałem ten silnik od zimy już tyle razy że mnie szlag by trafił gdybym miał robić to po raz kolejny. No wydatków tyle że mógłbym mieć model przynajmniej z 2014 roku:D, ale jeżeli będzie działał to już raczej go nie sprzedam ewentualnie kupie drugi, po prostu szkoda bo jedynie kartery stare zostałySmile W życiu bym się nie spodziewał że luz na boki ma aż taki wpływ i że przyczyna problemów może być krzywy wał...

Zrobiłem w sumie od zimy 4mth a zjadłem jeden nowy cylinder, dwa tłoki, kilka kompletów uszczelek, oringów uszczelniaczy, łożysk:) więc troche kosztowne te 4 godziny jazdy hyhy. Pozdrawiam dam znać jak sprawa się zakończy.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group