Autor Wiadomość
M.Ziolkoski
PostWysłany: Sob 16:31, 21 Sty 2017    Temat postu:

Patrzyłem w wyszukiwarce części KTM i jest tam napisane battery12v 4ah czyli niby ok a z jego kondycja nie jest źle zresztą sprawdzę reakcje na mocniejszym.[/img]
bmxre
PostWysłany: Sob 11:26, 21 Sty 2017    Temat postu: a

Ja bym obstawił aku, u mnie przy 400cm3 mam 6ah Smile
henio12323
PostWysłany: Sob 8:59, 21 Sty 2017    Temat postu:

5 sekund ? ło panie Very Happy to wieczność. te silniki bez problemu odpalają od muśniecia guzika, przynajmniej u mnie zawsze tak było.

a co do motocykla to wybacz nie doczytałem jakoś Very Happy

a sam aku ma spore znaczenie, a w zasadzie prąd rozruchowy, jak ma duzy, to rozrusznik "strzeli" po obrotach i moto od razu odpala. jak zacznie wolno krecic to moze byc cięzej. zawsze z ciekawosci można sie podpiać też pod wieksze aku ( kable rozruchowe i do samochodu ) jak bedzie duza poprawa to tez bym nad tym pomyslał

a co do gaźnika no to włąsnie albo masz za duzo powietrza wiec te obroty, i tak reguluje sie tym duzym czarnym pokrętłem,
albo za duzą masz dysze od wolnych obrotów. mozesz pewnie poluzowac gaźnik obrócci go na bok, zdjąć pokrywe pływaka i sie do niej dobrac, porównać z serwisówką
zwirek03
PostWysłany: Pią 21:59, 20 Sty 2017    Temat postu:

Z tego co mówił mi chłopak który ogarnia mi wszystkie motorki zalewało go.
M.Ziolkoski
PostWysłany: Pią 21:53, 20 Sty 2017    Temat postu:

a dokładnie jaki był problem u Ciebie z gaźnikiem? podobny jak napisał henio?

Aaaa zapomniałem dodać ze na dobrze rozgrzanym silniku ten problem z odpaleniem rozrusznikiem trochę ustępuje, tzn trzeba trochę(5-7sek) kręcić ale odpali
zwirek03
PostWysłany: Pią 21:51, 20 Sty 2017    Temat postu:

U mnie przy takich objawach w poprzednim moto był to gaźnik niestety albo stety,z kopki palił pięknie ale z guzika niekoniecznie po poprawnej regulacji problem zginął.
M.Ziolkoski
PostWysłany: Pią 21:49, 20 Sty 2017    Temat postu:

Z tym ze za mały akumulator to trochę możliwe ale nie było większych problemów z jego mocą. odpowiedz na drugie pytanie jest napisana powyzej chyba ze to pytanie ironiczne Smile jesli jest odpalony nie wydaje mi sie by za szybko pracował na wolnych obrotach. reguluje sie wolne obroty pokrętłem pod ssaniem czy od czego to słuzy pokrętło?
henio12323
PostWysłany: Pią 21:27, 20 Sty 2017    Temat postu:

nie masz przypadkiem za małego akumulatora ?

2 sprawa co to za motocykl ?

opcje są takie - albo masz po prostu słaby rozrusznik - troche też mogą byc np masowania winne, warto wszystko posprawdzać poczyscic itp. w sensie takim że rozrusznik kręci, ale jak dostaje troche oporu to słabnie mocno.

inna opcja to zuzyty autodekompresator - słabo podpiera i tak samo ciezko mu przełamać

kolejna opcja to źle wyregulowany gaźnik - generalnie jak dasz gazu, to ciezko i kopnąc i zakręcic rozrusznikiem, wieksze sa opory. moze masz podregulowany gaźnik np za wysokie wolne obroty, dostaje za duzo powietrza i ciezko przełamać. też łatwo test zrobic np obnizając mocno niskie obroty, i sprawdź wtedy czy kręci lepiej czy nie.
M.Ziolkoski
PostWysłany: Pią 20:38, 20 Sty 2017    Temat postu: Rozrusznik nie daje rady na ssaniu i nie odpala

Witam, w moim EXC450 2006r od dłuższego czasu zauważyłem że na ssaniu nie ma siły przekrecic rozrusznik i zaraz wyczerpuje aku, natomiast bez ssania kręci. dodam że akumulator jest sprawny. Od niedawna przestał całkiem odpalać z rozruchu elektrycznego tylko kopniak(zawory wyregulowane). Jak rozwiążać tą sprawę? Akumulator Exide 4ah

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group