Autor Wiadomość
żółf
PostWysłany: Pią 19:30, 06 Sty 2017    Temat postu:

theodor napisał:
Poważanie, jeździcie po 3 lata ?

Zupełnie amatorsko jeżdżę, ale olej w widelcu wymieniam co 30h z myciem wszystkich bebechów i mimo dobrego oleju to jest co myć. Po 3 latach to tam niezłe bagno musi być Very Happy


Olej wymieniam co sezon minimum, ale nie zawsze trzeba uszczelniacze wymieniać. Jak na bieżąco się dba, to wystarczy zlać stary, przepłukać i wlać świeży. Podobnie jak z płynem hamulcowym - zaciski rozbieram po 3 sezonach
Gość
PostWysłany: Pią 12:00, 06 Sty 2017    Temat postu:

Moze nie na oleju 3 lata ale na uszczelniaczach... czemu nie. Jak mi nie lecą to tylko je czyszcze i wymieniam olej.
theodor
PostWysłany: Pią 11:30, 06 Sty 2017    Temat postu:

Poważanie, jeździcie po 3 lata ?

Zupełnie amatorsko jeżdżę, ale olej w widelcu wymieniam co 30h z myciem wszystkich bebechów i mimo dobrego oleju to jest co myć. Po 3 latach to tam niezłe bagno musi być Very Happy
henio12323
PostWysłany: Pią 11:21, 06 Sty 2017    Temat postu:

najlepiej zeby ustawił wstepne napięcie tak jak zaleca serwisówka. po tylu latach to spręzyna moze byc wyklepana
bully
PostWysłany: Pią 10:35, 06 Sty 2017    Temat postu:

Musiałbyś spręzynę wymienić, ale na początek wywal wszystkie podkładki teflonowe spod spręzyny, zostaw tylko tą stalową ( w 43 chyba była ?)
KozioŁ
PostWysłany: Czw 13:54, 05 Sty 2017    Temat postu:

jedne i drugie uszczelniacze to ori Ari tylko różnią się numerem i wymiarami oczywiście, te w szarym są tańsze, ale to chyba tylko kwestia szaty graficznej

zmiana oleju na 2,5W nic ci nie da, zalej 5W
henio12323
PostWysłany: Czw 7:18, 05 Sty 2017    Temat postu:

nie, bardziej sie opłaca motorexa. bo motorex to szajs do tego zawieszenia.

jak chcesz to ci moge w nizszej cenie tego motorexa załatwić. i tylko 5W zalewa. a jak masz problem to kombinuj czyms innym


co do uszczelnaiczy - ten siwy to po prostu stary wypust juz ich nie robią ale to oryginał jest
niewiadow
PostWysłany: Czw 0:57, 05 Sty 2017    Temat postu:

Czyli bardziej opłaca sie motula za 50 zł 10w ? niz motorexa 2.5w za 60 ?
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 23:33, 04 Sty 2017    Temat postu:

Przy tym starym zawieszeniu nie wiele odczujesz. Zalej 5W motorexa i będzie git. Tylko rozbierz dokładnie amora na drobne części żeby wypłukać zewsząd stary olej.
niewiadow
PostWysłany: Śro 21:43, 04 Sty 2017    Temat postu:

A no właśnie niby nic nie pisze ,ale podróbką jest ładną.
Co do oleju ,ma to znaczenie czy beczkowe ,czy Motorex/motul ?
Jest sens to WP43 kupować olej 2.5w wiedząc ,że jeździec ma wagę 55 kg,bo słyszałem ,że gęstośc nie zmienia w tym zawieszeniu ktma charakterystyki ?
bully
PostWysłany: Śro 21:19, 04 Sty 2017    Temat postu:

A gdzie na tym szarym pisze że to ariette bo nie widzę?
Zawsze uzywalem tych z dystrybucji od Olka, załozylem już tego kilkadziesiąt kompletów i wszystko ok.
niewiadow
PostWysłany: Śro 20:50, 04 Sty 2017    Temat postu:

Po prostu w szarym jest chinski ,a w tym pięknym opakowaniu oryginał ?
rams
PostWysłany: Śro 19:40, 04 Sty 2017    Temat postu:

U Olka zawsze kupowałem te po prawej.
żółf
PostWysłany: Śro 18:42, 04 Sty 2017    Temat postu:

wuhacz napisał:
To jeszcze podpowiedzcie, gdzie w necie znajdę te w plastikowym pudełku. Smile


olekmotocykle powinien mieć
wuhacz
PostWysłany: Śro 18:21, 04 Sty 2017    Temat postu:

To jeszcze podpowiedzcie, gdzie w necie znajdę te w plastikowym pudełku. Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group