Autor Wiadomość
kubik444
PostWysłany: Pią 16:18, 27 Kwi 2012    Temat postu:

no dobra mój ojciec mi to zrobi i po problemie Smile
henio12323
PostWysłany: Pią 8:29, 27 Kwi 2012    Temat postu:

regulacja gaźnika to koszt 40 zł... w dobrym serwisie. zagadasz z mechanikiem to ci przy tobie zrobi regulacje i powie co i jak i Cie nauczy... i bedziesz miał sprzęt do jazdy, a nie że stoi tyle czasu bo nie potrafisz gaźnikiem sie zajać Razz
Czepek
PostWysłany: Czw 22:06, 26 Kwi 2012    Temat postu:

regulacja za 2 stówy, dobry biznes Very Happy
jak mi wyslesz to ci wyczyszcze i ustawie wg serwisowki za piwo.
pozdro
kubik444
PostWysłany: Czw 21:55, 26 Kwi 2012    Temat postu:

zaworek - kranik jeden hu* ... a moto jak nie chodziło tak chodzi... trzeba tylko wyregulować gaźnik mam nadzieje a nie do mechanika bo by mnie skasował z 200 zl ...a w dodatku sam się uczę ...
henio12323
PostWysłany: Czw 21:45, 26 Kwi 2012    Temat postu:

jaki zaworek ? kranik... powiem ci tak - oddaj moto do mechanika 4 strony bezsensownych wypowiedzi i moto jak nie działało tak nie działa. krótko i na temat - gaźnik wyczysc tak jak i filtr powietrza, sprawdź membranki ( zawór dolotowy, króciec ssacy ) membranki musza przylegać ładnie. gaxnik wyreguluj zgodnie z serwisówką, a po odpaleniu reguluj konkretnie pod swoje moto. jeżeli masz jakis wiekszy tuning robiony ( zmieniana głowica wydech , króciec itp ) skonsultuj najlepiej ustawianie gaxnika z kims kto sie zna. podczas czyszczenia gaźnika sprawdź czy dysze są w fabrycznych rozmiarach ( chyba że masz włąsnie jakis tuning to wtedy moga rozmiary byc inne) jezeli nie umiesz jakiejs z powyzszych rzeczy zrobic/ sprawdzić oddaj do fachowca bo sam mozesz sobie uszkodzic sprzęt.
kubik444
PostWysłany: Czw 21:22, 26 Kwi 2012    Temat postu:

barek253
jak się obniża iglice ? mi chodzi o proporcje mieszanki ile oleju i ile benzyny..Smile a ja chyba zajarzyłem o co chodzi jak przekręcę zaworek na otwarty to chodzi 2 minuty ... a jak przekręcę zaworek na rezerwę to ktm-ka chodzi tylko się dławi ... wiec za dożo paliwa dostaje czy co ?Sad jak dodam nagle gazu to się muli i chce gasnąc jaka to przyczyna ...?Smile
barek253
PostWysłany: Czw 17:35, 26 Kwi 2012    Temat postu:

proporcja?czego?
zmniejszasz ilosc paliwa poprzez obniżenie iglicy.
kubik444
PostWysłany: Czw 17:20, 26 Kwi 2012    Temat postu:

tak zrobięSmile tylko wyjeżdżę paliwo... a jaka proporcje ?
Asteros2012
PostWysłany: Czw 16:26, 26 Kwi 2012    Temat postu:

spróbuj zmniejszyć ilość paliwa w mieszance
kubik444
PostWysłany: Czw 16:21, 26 Kwi 2012    Temat postu:

dzisiaj poruszałem gaźnik odkręciłem kranik i wg czyściłem wszystko co moglem i narazie chodzi tylko się dławi czasami i strzela z wydechu niekiedy odpali i jeździ a niekiedy wgl...:/
zobaczymy ile pojeździ:D dzięki za wszystko chłopaki jesteście zajebiści Smile jakby coś się działo to bd pisał..a co robić jak się dławi?
jess34
PostWysłany: Czw 7:58, 26 Kwi 2012    Temat postu:

to co już pożartować nie można
Asteros2012
PostWysłany: Śro 21:53, 25 Kwi 2012    Temat postu:

-słabe odpowietrzanie zbiornika
-zapchany kranik/gaźnik czyli ogólny dopływ paliwa
Paliwo ma gdzieś problemy z przepływem i przedmuchasz trochę paliwa a dalej nie ma siły zaciągnąć
Sprawdzałeś zaworek zamykający dopływ paliwa i pływaki czy to wszystko działa jak należy czyli gdy pływaki są w górze, zaworek jest zamknięty to nie ma przepływu a jak pływaki są opuszczone, zaworek jest otwarty to powinien być przepływ.
kubik444
PostWysłany: Śro 21:36, 25 Kwi 2012    Temat postu:

jess34
nie wtrącaj się jak dorośli rozmawiają...
jess34
PostWysłany: Śro 21:21, 25 Kwi 2012    Temat postu: lc2

może źle dmuchasz........ pozdrawiam
kubik444
PostWysłany: Śro 21:11, 25 Kwi 2012    Temat postu:

sprawa wygląda teraz tak ..jak nadmucham zbiornik paliwa i zrobię ciśnienie to gdzieś syczy i ciśnienie schodzi z baku ...jak tak zrobię to ktm odpali i pochodzi parę sekund jak nie nadmucham to nie chodzi i nawet nie odpali ... wiec co robić? co jest grane?Sad pomocy..

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group