Autor Wiadomość
picolo
PostWysłany: Pią 13:06, 06 Sty 2017    Temat postu:

Dokładnie, jakbyś wygioł go wyżej względem prześwitu, miałbyś sporo klientów zapewniam. Miedzy innymi jest to do roku 2017 największa zaleta bety w 2t względem ktm Smile
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 9:22, 04 Sty 2017    Temat postu:

Robisz dyfuzory w programie wyliczającym stożki czy tylko kopiujesz dyfuzory ?
MatiEXC
PostWysłany: Wto 23:23, 03 Sty 2017    Temat postu:

"Kolanko" które tam wspawałeś nie ma żadnego stopnia rozszerzenia ?
widghet
PostWysłany: Sob 12:05, 31 Gru 2016    Temat postu:

Wielkie dzięki za sugestię!
Sprawdzę jak nisko schodzi względem oryginalnego i następne dyfuzory postaram się podnieść w miarę możliwości.
henio12323
PostWysłany: Sob 11:47, 31 Gru 2016    Temat postu:

na jednej fotce widac że idzie nizej od ramy, kiedys w pomysle miałem jakies przeróbki, żeby podwyzszać te nowe wydechy. ale w 2017 idzie troche wyżej wiec powinno byc lepiej.

aczkolwiek do autora - pomysl nad tym, bo jakby dać wygląd, plus uzytecznosc - w sensie wyzej puszczony, to by sie na pewno wiecej chętnych znalazło
major000
PostWysłany: Sob 11:43, 31 Gru 2016    Temat postu:

Takie wrażenie robi na zdjęciach czy rzeczywiście schodzi sporo niżej niż oryginał?
widghet
PostWysłany: Sob 11:30, 31 Gru 2016    Temat postu:

więcej zdjęć
na exc 200 z 2015






na exc 200 z 2012





Tak znam, wzorowałem się między innymi na wydechach Scalviniego.

Geometria dyfuzora jest taka sama jak oryginału, nic nie kombinowałem narazie. Pierwsze testy na asfalcie i śniegu pokazały, że Ktm jedzie tak samo jak na oryginalnym. Jest to mój pierwszy dyfuzor i wiem, że jeszcze moge poprawić jakość. Na tym się po prostu uczyłem i testowałem. Pracuje teraz nad projektem do EXC 250/300 Wink
Kajtek DBL
PostWysłany: Sob 0:20, 31 Gru 2016    Temat postu:

Są majstry ktorzy robią takie dyfuzory bez problemu.
mcx
PostWysłany: Sob 0:19, 31 Gru 2016    Temat postu:

Zajebista robota! jak z manufaktury:)
donPedro
PostWysłany: Pią 23:31, 30 Gru 2016    Temat postu:

rany boskie Tyś u Scalviniego miał praktyki? Wiesz o kim mówie?
A jak z charakterystyka oddawania mocy? Zakres sie zmienił czy porównywalnie do oryginału? Jakiej grubosci blachy użyłes?
barek253
PostWysłany: Pią 18:01, 30 Gru 2016    Temat postu:

pokaz wiecej zdjec
widghet
PostWysłany: Pią 10:10, 30 Gru 2016    Temat postu:

Kolanko jest nowe, chromoniklowe.

Wytrzymałość jest większa względem oryginału a wagowo nie wiem bo nie sprawdzałem ale "czuć" że jest troszeczkę cięższy. Cena? Hmm, zbliżona do ceny oryginalnego.

Wydech to ręczna robota wykonana z dbałością o detale i jakość.
Uważam, że opłacalny interes. Włoska konkurencja ceni powyżej 2400 a ja o 1000 mniej
henio12323
PostWysłany: Pią 9:55, 30 Gru 2016    Temat postu:

jak z waga i wytrzymałoscią ? i jaka cena by wychodziła za takie cos ? czy w ogole opłacalny interes ? Very Happy
żółf
PostWysłany: Pią 9:08, 30 Gru 2016    Temat postu:

Zajebista robota!!

Kolanko łączące z cylindrem zostawiłeś oryginalne?
widghet
PostWysłany: Pią 8:32, 30 Gru 2016    Temat postu: Customowy dyfuzor

Witam.

Z racji tego że miałem zupełnie zniszczony dyfuzor zrobiłem sobie customowy z nierdzewki spawany tig o geometrii dyfuzora OEM. Jak ktoś chciał by taki do EXC/XC 125, 200, 250/300 to zapraszam na pw.

Oferuję również naprawę takiego dyfuzora na zasadzie wycięcia wgniecionych segmentów i wstawienia nowych.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group