Autor Wiadomość
dawidos107
PostWysłany: Sob 13:10, 24 Gru 2016    Temat postu:

no dokładnie
major000
PostWysłany: Pią 19:54, 23 Gru 2016    Temat postu:

Koło modelu 2016 to nawet nie stało. To jest model 2015.
mikas
PostWysłany: Pią 19:44, 23 Gru 2016    Temat postu:

Potwierdzam, przebieg niby 40mth a tarcza z tyłu zmieniana już, niby o niczym nie świadczy bo mogła dostać gdzieś strzała i dlatego wymagała wymiany. Przełącznik świateł w 2016 jest inny.
dawidos107
PostWysłany: Pią 17:40, 23 Gru 2016    Temat postu:

ten exc z olx za 28,5 to na 95% nie jest 2016
wuhacz
PostWysłany: Pią 13:12, 23 Gru 2016    Temat postu:

KNKS napisał:

Co do RFS to widzę tutaj analogię do VW Passata B5 TDi Wink
26900 ??? Nie dałbym nawet 6900...


Serio? Ja bym nawet 2 tysięcy nie dał. Wink
hacker33
PostWysłany: Pią 11:05, 23 Gru 2016    Temat postu:

Te oringi ktoś kupi - uwierzcie mi.
Wiele ludzi kupuje części na aukcjach za dużo więcej niż są warte ponieważ boją się zadzwonić do serwisu.
Np. lampa typu diament do KTM-a idzie bez problemu powyżej ceny w serwisie. Sprawdzone osobiście.
Przełącznik kierunków CEV też lekko można sprzedać powyżej ceny w serwisie.
amek721
PostWysłany: Pią 10:14, 23 Gru 2016    Temat postu:

Te oringi są wystawione od dłuższego czasu, o dziwo nikt jeszcze nie kupił...
też się śmiałem Laughing
Janusze biznesu Wink
donPedro
PostWysłany: Czw 23:51, 22 Gru 2016    Temat postu:

co do ceny troooche wygórowana. Pewnie gosc liczył ile wydał w niego dużo $ i chce wyjsc na zero przy sprzedaży? Niestety rynek taki ze nie odzyska. Moze fura zadbana i dopieszczona i z legenda ale ja wolałbym dołozyc i kupic cos nowszego i pewnie sporo osób też. Skoro juz tu pisze to tak po cichu wrzuce kolejnego sprzedajacego co liczy jak za zboże. Wiem ze taki oring kosztuje 10 zł szt. a tu okazja .Dobra nie zasmiecam tematu.

KNKS
PostWysłany: Czw 23:33, 22 Gru 2016    Temat postu:

Moje pierwsze 450 (2012) zrobiło na tłoku 220 godzin (licznikowych). Przy wymianie tłok był w idealnym stanie. W obecnym 450 mam 90 godzin i nawet do tłoka nie zaglądam Wink Tak więc motocykl z przebiegiem 50 godzin możemy uznać za "nówkę sztukę".

Co do RFS to widzę tutaj analogię do VW Passata B5 TDi Wink
26900 ??? Nie dałbym nawet 6900...
rams
PostWysłany: Czw 23:28, 22 Gru 2016    Temat postu:

Zawsze się zastanawiam jak widzę taką ofertę co sprzedający ma na myśli, że trafi debila i to kupi za takie pieniądze. Ten motor jest max warty 11tyś. Też nie rozumiem fenomenu silnika rfs. Może konstrukcja jest idiotoodporna ale te motory z tym silnikiem to są ociężałe muły. Interwały serwisowe nie są jakoś dużo różniące się od jednostki XC4. Zawsze uważam, że lepiej dołożyć kasę i kupić nowszy model choćby dlatego, że zawieszenie lepsze, geometria dużo lepsza itd.
donPedro napisał:
"Gość" mówisz o tym?


mikas
PostWysłany: Czw 23:21, 22 Gru 2016    Temat postu:

krzysiek919 napisał:
.... przy 100mth nowego tlok i dalej ogień


po 100mth w 4,5 to tłok dopiero uważa się za dotarty:)
donPedro
PostWysłany: Czw 22:17, 22 Gru 2016    Temat postu:

"Gość" mówisz o tym?


ewertas
PostWysłany: Czw 21:35, 22 Gru 2016    Temat postu:

Jeśli chodzi o golfa to tylko i wyłącznie 1 i najlepiej na wąskiej lampie Wink
żółf
PostWysłany: Czw 19:57, 22 Gru 2016    Temat postu:

krzysiek919 napisał:
to tak jak porównać golfa 3 z golfem 7 pewnie 3 lepsza ?
50mth to silnik jak nówka przy 100mth nowego tlok i dalej ogień


Słabe porównanie, ja bym wolał 3, a jeszcze lepiej ładną 2 Twisted Evil
krzysiek919
PostWysłany: Czw 19:33, 22 Gru 2016    Temat postu:

to tak jak porównać golfa 3 z golfem 7 pewnie 3 lepsza ?
50mth to silnik jak nówka przy 100mth nowego tlok i dalej ogień

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group