Autor Wiadomość
Tomjag
PostWysłany: Nie 19:59, 05 Sie 2018    Temat postu:

Mam rączki (model z przed liftu 2016), które zaraz po kupnie zdemontowałem zakładając stelaż, ale nie wiem czy o takie chodzi, bo mam model z 2k16? Na pewno będą pasować do modelu z tego roku z pojemnością 125.
TheBocios
PostWysłany: Sob 8:38, 04 Sie 2018    Temat postu:

Witajcie, poszukuje rączek dla pasażera do Duke 125. W power parts niestety nic nie ma. Oglądam na zdjęciach, że 390 mają takie i wydają się mieć podobny rozstaw co ma 125 te dwie śruby pod siedzeniem pasażera.
Orientuję się ktoś, czy będą pasować te od 390?

Może, jakieś inne propozycje? Very Happy
Tomjag
PostWysłany: Czw 18:08, 07 Cze 2018    Temat postu:

A ja po trzecim serwisie (15000 km), gdzie wymieniono mi świecę, olej tym razem Belray 15W50, wraz z filtrem, sprawdzono zawory, dokonano weryfikacji komputerowej. Wszystko OKI. Do wymiany będę miał łańcuch ( zestaw napędowy) , bo wyciąga się nierównomiernie. Jednak serwis mnie zapewnił, że do końca sezonu wytrzyma.Tak czy owak zostawiłem 350 PLN - mój olej i świeca. Serwis w Czechach.
henio12323
PostWysłany: Pią 9:29, 25 Maj 2018    Temat postu:

ja tez nie wiem - jak juz wspomniałem dobrze zeby zobaczył to na zywo kto ma pojęcie, moze układ trzeba odpowietrzyc, sprawdzic pompe, i termostat
rumun1990
PostWysłany: Pią 8:51, 25 Maj 2018    Temat postu:

Rano odpalilem , i na postoju również sie zagrzał. Jakieś 2-3 kreski przed podziałką H , załączył się wentylator a i tak silnik dalej się nagrzewał, po lewej (strona od dźwigni zmiany biegów) stronie znalazłem taki wężyk - ale nie mam pojęcia czy i gdzie powinien być podlaczony ? Może tu jest problem po tej stronie też zauważyłem dziwne zabrudzenie , ale z tego wężyka nie zauważyłem wycieków.

Załączam zdjęcie tej końcówki
henio12323
PostWysłany: Czw 19:30, 24 Maj 2018    Temat postu:

sam z siebie zgasl ? wentylator powinien bez problemu schłodzic silnik na postoju. warto oddac moto na jakis przeglad bo ciezko powiedziec - moze probem z pompą wody, moze uszkodzony termostat
rumun1990
PostWysłany: Czw 15:44, 24 Maj 2018    Temat postu:

Dziś mój RC 390 (2015) zagrzał się - wysoka temperatura płynu chłodzącego. 30 minut jazdy, z 2 minuty przeciskając się w korku i około 3 minuty postoju na przejeździe kolejowym.
Na światłach silnik zgasł i musiałem parę minut odczekać by móc go odpalić. Na światłach jak i po ponownym odpaleniu silnika slychac że wentylator chodzi. Od razu sprawdziłem poziom płynu chłodzącego i był ok.

Co powinienem sprawdzić/ zrobić ?

Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło Sad
Tomjag
PostWysłany: Czw 15:06, 26 Kwi 2018    Temat postu:

Kurcze właśnie zapomniałem o klamkach wspomnieć. Klamki z Aliexpresza jakąś śmieszną kaskę. Chyba ze 15 baksów. Tyle są warte. Dlaczego? Dlatego, ze musiałem doszlifowywać klamkę hamulca. nie pasowała. Klamka sprzęgła natomiast: plug&play. regulacja tych klamek w sumie prawie zadna, ale wygladaja fajnie Razz
Co do oleju to zakupiłem już ten co leją do Husqi Svartpilen (ma ten sam silnik). Cena niższa tegoż oleju, a tym razem przy przeglądzie muszę ciąć koszta, bo jest więcej do roboty: Świeca, zawory, filtr powietrza. Chciałbym również przedłużyć gwarancję o następne dwa lata, to też będzie kosztować. Dodatkowo zakupiony kask Schubertha zaczął mnie cisnąć i nie chcą mi uznać gwarancji, więc będę musiał go za bezcen sprzedać.
Valdi
PostWysłany: Czw 12:15, 26 Kwi 2018    Temat postu:

Oj tam nie było tak źle jak na debiut Smile . Maszyna kozak. Te klamki pomarańczowe w standardzie były czy kupowałeś gdzieś ?

Daj znać koniecznie jak z tym olejem wyjdzie bo też myślę co później lać. Na pewno będzie to 10w50 na estrach.
Tomjag
PostWysłany: Śro 18:19, 25 Kwi 2018    Temat postu:

Hejka. A ja postanowiłem zrobić prezentację na YT:
www.youtube.com/watch?v=XITdBw8FVwk&feature=youtu.be
Trochę mnie trema jadła.
Valdi
PostWysłany: Sob 9:41, 21 Kwi 2018    Temat postu:

Napisałem w tych sprawach do dealera i temat jest im znany. Jest to kwestia softu, coś jest skopane i czekają na aktualizację od KTM także trochę odetchnąłem z ulgą. Napisałem też o tym wyświetlaczu i prosili o zdjęcie z przebiegiem i numerem vin. Natknąłem się na ten problem też na zagranicznym forum i ponoć KTM wymienił na gwarancji cały wyświetlacz. W każdym bądź razie dam znać jak się sprawa zakończy. Pozdrawiam.
Tomjag
PostWysłany: Czw 19:56, 19 Kwi 2018    Temat postu:

Z tym bym nie zwlekał, by udać się do serwisu. Na międzynarodowym forum pisali koledzy o wadliwych pompach oleju. Jeżeli moto nowe - gwarancyjne niech wymieniają!
Valdi
PostWysłany: Czw 10:35, 19 Kwi 2018    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź, czyli "ten typ " tak ma po prostu. Rzeczywiście jak wygrzeje się na słońcu to już tego nie widać.

Zauważyłem jeszcze że czasami po odpaleniu nadal świeci mi się kontrolka oleju.
Tomjag
PostWysłany: Czw 10:02, 19 Kwi 2018    Temat postu:

Normalka. U mnie też zachodzi. Jak postoi na słońcu wszystko schodzi. Dotyczy to modeli z nowym jak i ze starym typem wyświetlacza.
Valdi
PostWysłany: Śro 16:24, 18 Kwi 2018    Temat postu:

Niestety chyba trafiłem na nieszczelny wyświetlacz. Przy niższej temperaturze zauważyłem, że zbiera zbiera się wilgoć pod szybką wyświetlacza z dwóch stron. Czy miał ktoś już Was podobny przypadek ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group