Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Czw 8:56, 22 Gru 2016    Temat postu:

Kup wydech od SX a ten sobie zostaw.
Później jak Cię gliny dopadną albo będziesz musiał zrobić przegląd to możesz mieć problem i będziesz kombinował.
A tak to zamieniasz puchę i jedziesz na przegląd. Po powrocie zakładasz znowu przelot.
mcx
PostWysłany: Śro 23:05, 21 Gru 2016    Temat postu:

Pewnie katalizator, rób przelot i będzie ogień!
Pitus1989
PostWysłany: Śro 14:44, 21 Gru 2016    Temat postu:

Ogólnie zauważyłem ,że wydech nie jest jednak pusty , oczywiście wata w środku jest, ale na środku wydechu jest jeszcze coś takiego co przypomina katalizator w samochodzie i nie wiem czy kombinować coś z tym czy nie???? bo nie wiem co to do końca jest gdyż to dopiero moje pierwsze poważne moto i nie miałem nigdy z takim czymś do czynienia.
STRZYGA
PostWysłany: Sob 0:27, 10 Gru 2016    Temat postu:

Zazwyczaj wydech jest odpowiednio zaprojektowany pod dany motocykl, więc często zmiana na inny negatywnie wpływa na osiągi.
Do wydechu przelotowego zazwyczaj kładą większą dysze główna, ale to kwestia indywidualnej regulacji.

Moja 450 w dokumentacji ma 12kw 😃
Nabru121
PostWysłany: Pią 14:52, 02 Gru 2016    Temat postu:

Nie sugeruj sie papierami, w moim excf 250 mam 9 koni wpisane a tak na prawde jest koło 40-45
fafekalien
PostWysłany: Czw 15:48, 01 Gru 2016    Temat postu:

Koledzy się skarżyli, że strasznie głośno chodzi to chcieliśmy wyciszyć go ale skutkiem mocy to ja jednak podziękowałem Very Happy
amek721
PostWysłany: Czw 15:45, 01 Gru 2016    Temat postu:

A to przepraszam za oskarżenia Very Happy
fafekalien
PostWysłany: Czw 15:28, 01 Gru 2016    Temat postu:

Regulowany był gaźnik pod ten nowy wydech, ale serio z oryginałem to ten motocykl nie chciał jechać. Później wrzuciłem stary wydech ten ultra krótki i wszystko było cacy.
hacker33
PostWysłany: Czw 10:30, 01 Gru 2016    Temat postu:

Tuning wydech, ostry wałek, tytan zawory i regulacja gaźnika, zapłon od SX i będzie szedł jak trzeba:)
Tylko to są pieniądze jak za nowszy rocznik:P
amek721
PostWysłany: Śro 23:59, 30 Lis 2016    Temat postu:

Co to znaczy pusty w środku? Nie ma waty?
Wata powinna być, jej brak też obniży moc i bezsensownie zwiekszy hałas.
Jeżeli chodzi o rodzaj świecy to możesz sobie wejść na www.ktmsklep.pl i znaleźć w schematach pod Twój sprzęt, najlepsza będzie irydowa.
Bardzo ważny jest kolor świecy, świadczy o prawidłowości wyregulowania gaźnika. Wykręć starą, porównaj ze zdjęciami z mojego linku i oceń. Wymiana też jest wskazana, jeżeli nie wiesz ile ma nalatane.
Pitus1989
PostWysłany: Śro 23:20, 30 Lis 2016    Temat postu:

Z drugiego biegu i strzał ze sprzęgła . Co do wydechu to pusty w środku. A świeca hmm tego nie sprawdzałem, a jaką byście Panowie proponowali?
amek721
PostWysłany: Śro 23:14, 30 Lis 2016    Temat postu:

Jeżeli zmieniłeś wydech i zostawiłeś gaźnik tak jak był, to nie powinieneś spodziewać się, że moc wzrośnie Wink
I właśnie sprawdzenie świecy proponowałbym koledze zakładającemu temat.
http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html?kristofsx.com - Polecam!
fafekalien
PostWysłany: Śro 21:17, 30 Lis 2016    Temat postu:

Ja tam swojego nawet z 4 z gazu podnoszę, fakt że trzeba szarpnąć Very Happy Ale z 1 to tylko jak mam nogi na chłodnicy Very Happy 2 i spokojnie daje radę.
A co do twoich blokad to obstawiam że może to być wina wydechu. Ja miałem taką sytuacje, że raz pożyczyłem od kumpla oryginalny wydech to motocykl jechał bo jechał ale taki muł, że żadnych podjazdów nie szło zaliczać. A jak założyłem ten co wcześniej miałem to widoczna różnica. Mam taką ultra krótką puszkę, może z 20 cm z dużo większym otworem wylotowym niż oryginał (jakiś stary wydech od huski), fakt że dość głośny ale się sprawdza. Może warto coś z tym pokombinować jak już.
szo
PostWysłany: Śro 18:55, 30 Lis 2016    Temat postu:

tak myślałem sobie mając 520 ja z 4 to 250 z 2 biegu powinien XD
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 18:48, 30 Lis 2016    Temat postu:

Pierwszy i gwałtownie gazu. Zdaj relacje Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group