Autor Wiadomość
Qh
PostWysłany: Śro 18:27, 30 Lis 2016    Temat postu:

No to mnie pocieszyłeś.
U mnie olej czernieje od razu po wymianie ... w nowym GSXR tez.

Moim zdaniem nie ma moto enduro i SM. Jesli jest to jakiś kompromis typu ... Vstrom Smile.
W DRZ mam koła supermoto i na enduro zawiasie nie da sie tym latać po zakrętach bo sie widelec gnie jak guma. Przód puszcza co chwila. SM zawias nie wyrobi znowu w terenie. No chyba, ze to ma być szuter po lesie to pewnie ze sie da.

Jak ktos chce jeździć i tu i tu to potrzebuje dwa motocykle. Dlatego mam GSXR i exc. Sorry inaczej sie nie da. By sie dało, to bym sie nie kosztował na dwa motongi. W suieprzydalbynsie i trzeci SM i jeszcze czwarty do turystyki ...

Jak ktos chce lekko tu i tu ... to sie da nawet na MZ. Albo dr albo vstromie albo czymkolwiek dualowym.
hacker33
PostWysłany: Wto 19:09, 15 Lis 2016    Temat postu:

czyli latasz tylko enduro

a temat odnosi się do supermoto a w supermoto lata się ile fabryka dała i tam olej czarnieje w oczach:)
lionix
PostWysłany: Wto 10:16, 15 Lis 2016    Temat postu:

ja jezdze po lasach i poligonach bez scigania sie i dawania w pizde wiec olej spuszczam czysty.

skoro producent pisze 15h lub 100l to chyba wie o co chodzi, to chyba nie są mietki z garażu u pana wiesia

zresztą i tak te wymiany wychodzą pewnie co 60 litrow bo zawsze jak cos robie to zmieniam olej bo tylko 1l
jezdzilem w zeszlym roku z 10 razy a zmienialem olej 3 Very Happy

ostatnio olej zmienialem w marcu i od tamtej pory nie jezdzilem
miesiac temu jak chcialem sie pierwszy raz przejechac po dlugej przerwie to sie rozjebalo to lozysko na popychaczu
i tez olej zmienilem
wiec w sumie nowy na nowy
za kazdym razem filtr itp
powietrza co 2-3 jazdy i tez czysty


jak chce jezdzic w trasy to biore motor do tego przystosowany co lecąc 160 ma lekko a nie 1 tłoczek i 40 koni
hacker33
PostWysłany: Pon 18:25, 14 Lis 2016    Temat postu:

lionix napisał:
w serwisowce od berga krotko na temat: olej co 100 litrów. i tego sie trzymam. Zalezy ile komu pali. Jeden jezdzi powoli to poli 6 a drugi daje w pizde to polo 10


masz podane co 15mth lub 100 l paliwa

U siebie zmieniałem olej co 10-15mth i już był taki w sam raz do wymiany.
10-15mth robiłem przez jeden weekend czyli jakieś 4-5 zbiorników czyli około 400-500km

Jak sobie pyrkasz po domowej działce to możesz wymieniać co 100l
Jednak jak śmigasz średnio 120-160km/h to uwierz mi, że nie miałbyś co wymieniać w tym silniku.
lionix
PostWysłany: Nie 23:18, 13 Lis 2016    Temat postu:

w serwisowce od berga krotko na temat: olej co 100 litrów. i tego sie trzymam. Zalezy ile komu pali. Jeden jezdzi powoli to poli 6 a drugi daje w pizde to polo 10
henio12323
PostWysłany: Nie 23:03, 13 Lis 2016    Temat postu:

serwisówka chyba też podaje ile godzin to ile paliwa i ile km.
Dziku
PostWysłany: Nie 22:45, 13 Lis 2016    Temat postu:

Na asfalcie 10 mth wychodzi na ok 600km. Tylko teraz na horyzoncie widzę dyskusję na temat - czy zmieniać olej patrząc na licznik mth, czy ilość przepalonego paliwa, oraz czy moto dostaje bardziej w tyłek w terenie czy na asfalcie Very Happy, no i serwisówka wskazuje zmianę oleju na 15mth Very Happy
Z resztą, jeśli kogoś stać na moto za +/- 25 tyś to nie kupi oleju? Im częściej, tym lepiej i tyle.
lionix
PostWysłany: Nie 22:28, 13 Lis 2016    Temat postu:

10 mth to kolo 100 litrow paliwa, jak ktos w 2 dni robi 1000 km na supermoto to juz dobry mocarz musi byc
hacker33
PostWysłany: Nie 15:32, 13 Lis 2016    Temat postu:

Zapomniałem o 570 - super sprzęt!
Ten z linku kolegi - możesz brać w ciemno. Biegów, mocy i prędkości max mu nie brakuje:)

Tak olej co 2 dni.
10-15mth w jeden weekend na supermoto to sprawa normalna.
Chyba, że latasz tylko po bułki.
ciernik
PostWysłany: Nie 1:10, 13 Lis 2016    Temat postu:

Jeżeli Twoje enduro nie zbliża się do trialu - 500/530.
Jeśli tylko miasto (nie potrzeba Ci dłuższych przelotów po 140km/h) to wystarczy 450ka.

530ka jest trochę za mocna w technicznym, bardzo ciężkim terenie a 450ce trochę brakuje przy dużych prędkościach na asfalcie.

Im nowszy tym lepszy w teren. Na asfalt to i poczciwe 520 będzie ok.
Dziku
PostWysłany: Nie 1:08, 13 Lis 2016    Temat postu:

bravo_83 napisał:

Wymiana oleju co 2 dni??? Przecież nie bede startował w eliminacjach do mistrzostw swiata w supermoto!!!!!!!!!

W weekend razem z piątkiem nie wyjeździsz 500/600 kilometrów?
Moje propo co do SM, koszta zakupu porównywalne - http://allegro.pl/husaberg-570-fs-wyjatkowe-supermoto-z-homologacja-i6598554568.html
bravo_83
PostWysłany: Nie 1:02, 13 Lis 2016    Temat postu:

Sai napisał:
EXC 500 nie bierze w ogóle oleju typowo. Tylko wymiany co 15h. Na Enduro/SM innego wyboru raczej nie ma, ewentualnie 690 ale to juz ciężkawe jest.

Masz rację..... A 690 jest za ciężke .......
bravo_83
PostWysłany: Nie 0:56, 13 Lis 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
To spokojnie możesz brać 500/530.
Jedynie co drogo wychodzi to wymiana oleju. Tutaj jego zużycie jest dość szybkie. Nawet co 2 dni.
Jak maszyna zdrowa i olej wymieniany to spokojnie 1-2 lata pojeździsz bez rozbierania.
Mile widziane 6 biegów. Nie wiem czy któreś z tych modeli jeszcze tyle ich mają?

Wymiana oleju co 2 dni??? Przecież nie bede startował w eliminacjach do mistrzostw swiata w supermoto!!!!!!!!!Ja szukam maszyny zrywnej i na enduro i supermoto,wiem że to ciężkie połączenie ale może sie uda...
bravo_83
PostWysłany: Nie 0:53, 13 Lis 2016    Temat postu:

rams napisał:
Zobacz sobie na interwały serwisowe to zrozumiesz.
bravo_83 napisał:
żółf napisał:
bravo_83 napisał:
hacker33 napisał:
Pytając o supermoto to tak jakbyś pytał o motocykl terenowy.

Do czego ma być to supermoto i czego od niego oczekujesz?
Tor? Jazda do pracy? Zabawa na mieście?
Oczekujesz oszczędnego i kuloodpornego pożeracza km.? Czy małego szybkiego dzika do zapierdalania i zabawy?


Szukam moto do zabawy w miescie i w terenie. Ma mieć sporo mocy.Moje enduro to głownie przeloty po puszczy noteckiej... A miasto to oczywiscie pierd..... od spodu na koło(prawie jak w R1 RazzSmile ) itp. Super zabawa i przeloty pomiędzy miastami (ok 15-20 km) Dlatego wydaję mi sie że 500 będzie idealny,ale mogę sie mylić....


Takie użytkowanie takiego sprzętu na pewno wyjdzie drogo, dużo drożej niż bardziej szosowych moto, ale jeżeli Ciebie stać, to nie widzę problemu

Drogo? Dlaczego? Rozwiń myśl. Ja teraz jeżdźę 400 i na wyjazdach robie ok 250 do 400 km przelotów i jakos moto działa. A co to za różnia czy jedziesz po szosie czy po lasach. Ale może o czymś nie wiem......

Wiem że serwis 4 T jest kosztowny.......
Sai
PostWysłany: Nie 0:29, 13 Lis 2016    Temat postu:

EXC 500 nie bierze w ogóle oleju typowo. Tylko wymiany co 15h. Na Enduro/SM innego wyboru raczej nie ma, ewentualnie 690 ale to juz ciężkawe jest.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group