Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:54, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
zalezy gdzie na asfalcie jednak czasem mi brakuje kilku dodatkowych koni, to samo na traskach CC, choc do turystycznej jazdy jest wystarczający. na torze z kolei EXC słabo sie prowadzi, nie wiem co ma innego w stosunku do SX, ale SXem moge ciasniej brac zakręty, ogólnie jak by bardziej reagował na skręt. wiec na torze moje EXC nadgania słabe "sterowanie" odejsciem i na zawodach na zakręcie wszystkie sety siedziały mi na ogonie, ale po wyjsciu juz tylko jadły piach czasami tez przydało by sie wbic wyzszy bieg, niz piłowac na nizszym. choc to po częsci zadanie przelozen ;P |
|
|
GaCek |
Wysłany: Wto 19:46, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
Henio tak z ciekawości zapytam. Bez problemy ogarniasz seryjne 525, czyli czy potrafisz wykorzystać pełną moc 525?? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 17:25, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | tzn niby tak wychodzi jak ktos ma kase w złotówkach ja mam kase w funtach i zarabiałem jak była po blisko 4.50 wiec taki przelicznik stosuje ;P |
ahh hehe dobre no to zdecydowanie sie opłaca |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:22, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
tzn niby tak wychodzi jak ktos ma kase w złotówkach ja mam kase w funtach i zarabiałem jak była po blisko 4.50 wiec taki przelicznik stosuje ;P |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 12:12, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
2200pln? £509 x 5.13 = 2600pln (2650 z przesyłką), w sumie i tak niezła cena |
|
|
Czepek |
Wysłany: Pon 21:46, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
Ja bym zostawił serię.
henio, zobacz skrzynkę. wysłałem Ci wiadomość |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:06, 21 Lis 2011 Temat postu: KTM 525 -> 540 ? |
|
musze wymienic tłok i cylek, kolega Wójo polecił zestaw 540 ;D znalazłem okazyjnie zestaw w UK http://www.ktm4u.co.uk/?pi=173301&i=173301&f=0&p=1&s=&Option%201=&Option%202=&Quantity=5
co o tym myslicie ? miał ktos z tym doczynienia ? wychodzi 2200 zł. w serwisie ktma za oryginał tłok i cylek ( bez uszczelek) za 2300 mam. wiec praktycznie bardziej mi sie to opłaca. mialem taki plan żeby kupic to i wsadzic 2 uszczelki pod głowicą, albo poszukac jednej grubszej żeby nieco rozpręzyć komore spręzania - moc i tak wzrosnie, ale spadnie dodatkowe obciązenie wału - tak przynajmniej robi kumpel przy tuningu chinskich skuterków - cylinder 80, 2 uszczelki pod głowice spada kompresja a moc wzrasta i tak. bałem sie o rozrząd ale oryginalny łancuszek iwisa i tak jest na tyle luźny ze na napinaczu zostaje z 4-5 zabków. ( a pozostaje z 10 których sie nie uzywa xd ) . co o tym pomysle myślicie ? |
|
|