Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 19:54, 22 Lis 2011    Temat postu:

zalezy gdzie Very Happy na asfalcie jednak czasem mi brakuje kilku dodatkowych koni, to samo na traskach CC, choc do turystycznej jazdy jest wystarczający. na torze z kolei EXC słabo sie prowadzi, nie wiem co ma innego w stosunku do SX, ale SXem moge ciasniej brac zakręty, ogólnie jak by bardziej reagował na skręt. wiec na torze moje EXC nadgania słabe "sterowanie" odejsciem Very Happy i na zawodach na zakręcie wszystkie sety siedziały mi na ogonie, ale po wyjsciu juz tylko jadły piach Very Happy czasami tez przydało by sie wbic wyzszy bieg, niz piłowac na nizszym. choc to po częsci zadanie przelozen ;P
GaCek
PostWysłany: Wto 19:46, 22 Lis 2011    Temat postu:

Henio tak z ciekawości zapytam. Bez problemy ogarniasz seryjne 525, czyli czy potrafisz wykorzystać pełną moc 525??
KristofSX
PostWysłany: Wto 17:25, 22 Lis 2011    Temat postu:

henio12323 napisał:
tzn niby tak wychodzi jak ktos ma kase w złotówkach Razz ja mam kase w funtach i zarabiałem jak była po blisko 4.50 wiec taki przelicznik stosuje ;P

ahh hehe dobre Smile no to zdecydowanie sie opłaca Smile
henio12323
PostWysłany: Wto 17:22, 22 Lis 2011    Temat postu:

tzn niby tak wychodzi jak ktos ma kase w złotówkach Razz ja mam kase w funtach i zarabiałem jak była po blisko 4.50 wiec taki przelicznik stosuje ;P
KristofSX
PostWysłany: Wto 12:12, 22 Lis 2011    Temat postu:

2200pln? £509 x 5.13 = 2600pln (2650 z przesyłką), w sumie i tak niezła cena Razz
Czepek
PostWysłany: Pon 21:46, 21 Lis 2011    Temat postu:

Ja bym zostawił serię.


henio, zobacz skrzynkę. wysłałem Ci wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 21:06, 21 Lis 2011    Temat postu: KTM 525 -> 540 ?

musze wymienic tłok i cylek, kolega Wójo polecił zestaw 540 ;D znalazłem okazyjnie zestaw w UK http://www.ktm4u.co.uk/?pi=173301&i=173301&f=0&p=1&s=&Option%201=&Option%202=&Quantity=5
co o tym myslicie ? miał ktos z tym doczynienia ? wychodzi 2200 zł. w serwisie ktma za oryginał tłok i cylek ( bez uszczelek) za 2300 mam. wiec praktycznie bardziej mi sie to opłaca. mialem taki plan żeby kupic to i wsadzic 2 uszczelki pod głowicą, albo poszukac jednej grubszej żeby nieco rozpręzyć komore spręzania - moc i tak wzrosnie, ale spadnie dodatkowe obciązenie wału - tak przynajmniej robi kumpel przy tuningu chinskich skuterków - cylinder 80, 2 uszczelki pod głowice spada kompresja a moc wzrasta i tak. bałem sie o rozrząd ale oryginalny łancuszek iwisa i tak jest na tyle luźny ze na napinaczu zostaje z 4-5 zabków. ( a pozostaje z 10 których sie nie uzywa xd ) . co o tym pomysle myślicie ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group