Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 13:58, 13 Lis 2016    Temat postu:

napisałem wyzej - sprawdz czy masz luz na dzwigni ( powinna po złapaniu w reke ruszacc sie góra dół o powiedzmy chociaz 1 mm ) 2 sprawa to prowadnica zacisku - rozbierz wyczysc przesmaruj. i musi chodzic
ewertas
PostWysłany: Nie 10:16, 13 Lis 2016    Temat postu:

Na początek rozbierz zacisk hamulcowy i pompę. Wyczyść dokładnie, sprawdź czy gumowe uszczelnienia nie są uszkodzone. Jeśli są to je wymień, jeśli nie złóż to do kupy używając specjalnego smaru do tłoczków hamulcowych. Nalej płynu i odpowietrz hamulec, a na koniec wyreguluj odpowiednio luz na dźwigni tylnego hamulca.
patrx95
PostWysłany: Nie 1:59, 13 Lis 2016    Temat postu:

Dobra sprzegło ogarniete jest wszystko ok. Jednak z tym hamowaniem to cos z hamulcem tylnim jest bo nie raz hamulec nie odpuszcza, dzwignia jest twarda i sie nie rusza, dopiero po czasie same hamulce odpuszcza. Co jest przyczyna ?
lionix
PostWysłany: Wto 10:43, 08 Lis 2016    Temat postu:

uszczelki w pompie, zestaw naprawczy. A no i odpowietrzanie od dołu

ogólnie tego typu to lepiej oddaj do serwisu bo widac ze pojecia zielonego nie masz i nawet nie wiadomo z czym problem bo nie umiesz opisac
KristofSX
PostWysłany: Wto 9:57, 08 Lis 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Ale to co - ktoś podmienił pompę bo chyba KTM fabrycznie takiej nie montował?

tak, oryginalna się skończyła, i kupiłem zamiennik u olka
patrx95
PostWysłany: Pon 23:31, 07 Lis 2016    Temat postu:

To co teraz spuscic DOT4 i wymienic uszczelki gdzie ?
Zamowilem mineralny motorexa plyn.
Co moze sie stac jesli wlalem DOT4 ? Zaznaczam ze nie jezdzilem wogole na nim i moge go zmienic.
hacker33
PostWysłany: Pon 12:56, 07 Lis 2016    Temat postu:

Ale to co - ktoś podmienił pompę bo chyba KTM fabrycznie takiej nie montował?
KristofSX
PostWysłany: Pon 12:19, 07 Lis 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
KristofSX napisał:
hacker33 napisał:
Jak pompa oryginał Magury to właśnie ją zabiłeś tym DOT:)


w 450 miałem magurę na DOTA ,zalałem mineral i spuchła


Na pewno miałeś Magurę a nie Brembo?
Magura występuje tylko na olej mineralny który sami produkują.
Natomiast KTM w nowszych rocznikach pakował pompy Brembo.


magura, ale 'hymec' , może dlatego na dota, tez żeśmy rozkminiali nawet tu na forum o co chodzi, ale na 100% na deklu pisze dot 4
żółf
PostWysłany: Pon 12:18, 07 Lis 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
KristofSX napisał:
hacker33 napisał:
Jak pompa oryginał Magury to właśnie ją zabiłeś tym DOT:)


w 450 miałem magurę na DOTA ,zalałem mineral i spuchła


Na pewno miałeś Magurę a nie Brembo?
Magura występuje tylko na olej mineralny który sami produkują.
Natomiast KTM w nowszych rocznikach pakował pompy Brembo.


Są wersje magury na DOT

http://www.crosshop.eu/Magura-series-167-Dot-hydraulic-clutch_W0QQidZ13772QQformatZdettaglioQ145phpQQlinguaZEN?
hacker33
PostWysłany: Pon 12:04, 07 Lis 2016    Temat postu:

KristofSX napisał:
hacker33 napisał:
Jak pompa oryginał Magury to właśnie ją zabiłeś tym DOT:)


w 450 miałem magurę na DOTA ,zalałem mineral i spuchła


Na pewno miałeś Magurę a nie Brembo?
Magura występuje tylko na olej mineralny który sami produkują.
Natomiast KTM w nowszych rocznikach pakował pompy Brembo.
KristofSX
PostWysłany: Pon 9:57, 07 Lis 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Jak pompa oryginał Magury to właśnie ją zabiłeś tym DOT:)


w 450 miałem magurę na DOTA ,zalałem mineral i spuchła
hacker33
PostWysłany: Pon 8:48, 07 Lis 2016    Temat postu:

Jak pompa oryginał Magury to właśnie ją zabiłeś tym DOT:)
Masz ją zalać olejem mineralnym Magura lub Motorex lub LHM+.
Teraz zanim zalejesz ją dobrym olejem to musisz wymienić wszystkie uszczelki.

Co do skrzyni to teoretycznie można ją zalać olejem silnikowym 4T.
Jednak tak czy owak nie każdy olej się nadaje. A w przypadku orlenowskiego oleju nikt raczej nie pomoże.
henio12323
PostWysłany: Nie 22:04, 06 Lis 2016    Temat postu:

haha oddaj ten moto na serwis... bo nadal nie mozemy dosjc do porozumienia

olej do sprzęgła lejesz taki jak masz na pokrywce - mineralny albo dot. upewnij sie że lejesz dobry. jak zalejesz zły to narazasz sie na ksozta.

postaw moto na stołek zakręc kołami zobaczy czy sie kręcą bez oporu.

zwykle jak sie blokuja hamulce, totak od razu nie odpuszczają... wiec stawiam tutaj bardziej ana problemy z silnikiem
oli
PostWysłany: Nie 19:56, 06 Lis 2016    Temat postu:

z tego co wiem to się nie leje do sprzęgła dot 4,
olej orlenowski leje się do ciągników c330, a nie do motocykli wyczynowych Smile skoro masz 2t a lejesz olej z 4t, to odpowiedz sobie sam, czy masz dobry olej, w sumie to roślinny też by się nadał.
patrx95
PostWysłany: Nie 19:26, 06 Lis 2016    Temat postu:

A co do oleju od skrzyni nadaje sie ten wyrzej co podalem?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group