Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Nie 10:11, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
Definicja zimy?
Inaczej ma ktoś na zachodzie inaczej ktoś na Suwałkach.
Gaźnik jak ma chodzić tip top to powinno już się robić regulację przy różnicy powyżej 5'C.
Jak ktoś reguluje gaźnik dwa razy w roku czyli dla +25'C i dla -10'C to czeka go dużo zmian. I jeżeli nie czuje różnicy w pracy silnika w takich skrajnych temp. to nie powinien się brać za regulację. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:15, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
mozesz posugerowac sie serwisówka, zobaczyc o ile jest " skok " na zime i jakich elementów i przenies mniej wiecej o tyle samo u siebie i powinno byc ok. |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 20:14, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
Każdy ustawia inaczej bo motor motorowi nie równy i teren w jakim jeździ też. Jeśli śruba składu mieszanki nie daję rady to dysza główna + iglica do korekty. Metoda prób i błędów. |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Sob 20:04, 05 Lis 2016 Temat postu: ustawienia gaźnika w 2t na zimę |
|
o ile wzbogacacie mieszankę na późną jesien-zimę-wiosnę?
w 300 w 2008 mam:
dysze 35/168 a iglicę n27j zamieniłem na n27w, rowek 3 bez zmian,
moto jezdzi ok, pali b. mało na 1,5 zawody bierze 6-7l
a jak Wy ustawiacie na zimę? |
|
|