Autor Wiadomość
żółf
PostWysłany: Pon 10:14, 07 Lis 2016    Temat postu:

wejdź na

http://ktmsklep.pl

tam masz wyszukiwarkę części i wszystkie fiszki, możesz wszystko znaleźć, przed chwilą sprawdzałem że exc 125 2002 ma inny CDI niż 250 2002, więc musisz zweryfikować swoje informacje Smile

Zamiast dorabiać teorie, tak jak wcześniej napisałem skupiłbym się na poszukiwaniach chętnego w Twoich okolicach do podmianki modułu na właściwy. Przejedziesz się i jeżeli będzie lepiej |a prawdopodobnie będzike], to będziesz szukał modułu od setki
AliAli
PostWysłany: Pon 9:48, 07 Lis 2016    Temat postu:

Dzięki za odpowiedzi, trochę mnie zastanawia to co napisałeś hacker33 - do 2003 roku wszystkie KTM 2t do 380 miały taki sam moduł zapłonowy, przynajmniej taką informację znalazłem.

Pozdrawiam
hacker33
PostWysłany: Sob 16:09, 05 Lis 2016    Temat postu:

Podmieniałem ale do 380 montowałem od 250.

Ogólnie większa pojemność ma większy moment obrotowy, niżej się kręci.
W przypadku montowania modułu od 250 w 125 to raczej troszkę kastrowanie sprzetu.
żółf
PostWysłany: Sob 10:32, 05 Lis 2016    Temat postu:

Nie wydaje mi się, żeby Ci ktoś tak po prostu odpowiedział na Twoje pytanie. Jeżeli rzeczywiście jest tak jak mówisz, to jedynym sposobem byłoby znalezienie kogoś, kto zamieni się na moduł, przejedziecie się i porównacie wrażenia.
AliAli
PostWysłany: Pią 20:30, 04 Lis 2016    Temat postu: CDI EXC 250 w EXC 125

Witam wszystkich forumowiczów - niedawno zacząłem remont mojego EXC 125 z 2009 roku i napotkałem się na dość dziwną sprawę.

Chodzi o CDI które mam założone w moto. Wg numeru części jest to jednostka CDI z EXC 250 od 2007 roku. Nie wiem jeszcze jaki jest stator ale koło magnesowe jest na pewno od EXC 125 (części sprawdzane wg nabitych numerów)

Mam pytanie - czy mogę zostawić tego CDI, ewentualnie jakie są plusy i minusy takiego rozwiązania? Nie mam odniesienia bo wcześniej jeździłem na wiejskich sprzętach kaskaderskich (#pdk) ale moim zdaniem motor ma odpowiednią moc, ładnie wkręca się na obroty, czasami zdarzy się późna reakcja na gaz po odpuszczeniu z wysokich.

Będę wdzięczny za wszelkie porady i sugestie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group