Autor Wiadomość
Czepek
PostWysłany: Nie 11:21, 20 Lis 2011    Temat postu:

są tabele w serwisówce, ale w ~10letnim moto to nie ma nawet co tego czytać.
henio12323
PostWysłany: Sob 23:28, 19 Lis 2011    Temat postu:

no własnie o to chodzi żeby czuć róznice, mam kumpla i cos tam mu podkręce, i mówie żeby sie przejechał i wraca i mówi że jest idealnie, ja siadam i czuje że tył nie jest "dopasowany" do przodu, wiec znów podkręcam i znów jeszcze lepiej mu sie jeździ, kto wie co i jak, to wyczuje kiedy jeszcze mozna cos podregulowac a kiedy nic juz nie da. wystarczy sie po prostu bawic srubkami i podczas latania wychwycic efekt jaki kręcenie daje ;D
Asteros2012
PostWysłany: Sob 23:21, 19 Lis 2011    Temat postu:

Z gaźnikiem dobry pomysł ale nie słyszałem nigdy jak te 125 chodzą poprawnie wiec może być problem bo np dzisiaj jadać po lesie kręciłem śrubą mieszanki w jedna i w drugą i obroty takie same śrubę to mam prawie na maxa dokręconą a pali tak samo jak w połowie wykręcona. Zastanawiam się też czy za wczesne lub zbyt późne zamykanie zaworu przez pływaki w żaden sposób nie wpłynie na to. Z zawieszeniem też mogą być problemy bo 2gi raz w terenie jeździłem i to moje pierwsze motor więc nie mam wyczucia i nie wiem czy bd czół różnice :p no nic zobaczymy jutro
henio12323
PostWysłany: Sob 23:06, 19 Lis 2011    Temat postu:

te tabele to sciema. nigdy nie ustawisz gaźnik pod jakies tabele. chyba ze mega dokładne biorące pod uwage kilkanascie zmiennych. ustawiasz wyjsciowe dane wg serwisówki a od nich dodajesz korekte od siebie. ja to w 2T robie tak ustawiam jak mówi serwis. rozgrzewam moto. gaz odkręcam do konca na luzie, i kręce srubką od składu, tak aż zacznią obroty rosnąc, a potem nagle zaczną przerywac ( tak jakby odcinka) i jak zaczną przerywac to wracam minimalnie srubka. i tak jest dobrze ustawiony gaźnik i łatwo to zrobic. z tym że silnik troche dostaje ;D ale jak to sie szybko zrobi to nic mu nie bedzie Very Happy
co do zawieszenia w SXie na tor ustawiasz raz i mozna ganiac prawie na kazdym torze, z kolei w EXC pod kazdy tor, pod kazdy teren trzeba ustawiac inaczej, przynajmniej dla mnie. spora róznica jest w kilku kliknięciach chociazby,. po prostu musisz wiedziec za co kazda srubka odpowiada, i najlepiej wbijasz na tor, robisz kółko i ostawiasz potem jakas srubka całkiem w skrają pozycje i jedziesz i czujesz jak bardzo to sie zmieniło, i jak sie zmieniło Very Happy czy lepiej odbija, czy słabiej itp. jak obczaisz co do czego. wystrczy że zrobisz kółko i cały moto sobie dostroisz za 1-2 razem przynajmniej ja tak mam Very Happy wystarczy ze wjade na tor zrobie 2 skoki, przestawie co trzeba i zazwyczaj juz wiecej z niego nie wydusze Very Happy
Asteros2012
PostWysłany: Sob 23:00, 19 Lis 2011    Temat postu: EXC 125 regulacja gaźnika i zawieszenia

Witam, zrobiłem dzisiaj sobie wypad na tor i spotkałem 2 facetów na 250 hondzie i 125sx pytałem się o rady do regulacji zawieszenia i gaźnika.
Powiedział że gdzieś w necie(a dokładniej na forach) są jakieś tabele według których można wyregulować gaźnik do powietrza, wysokości itp i tu pytanie czy słyszeliście coś o tym? Tak samo z zawieszeniem, że też są jakieś tabele.
Szukałem w necie coś o regulacji gaźnika to jedyne co sie dowiedziałem to:
"oddaj do serwisu" ; p
Chodzi mi dokładniej o te tabele bo np wiem że muszę nasączyć filtr olejem by mniej powietrza przez niego przechodziło ale o tych tabelach nic nigdy nie słyszałem

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group