Autor Wiadomość
marek1234
PostWysłany: Pią 12:45, 25 Lis 2016    Temat postu:

Zabrałem się za ten problem z olejem i jak pisał ciernik na 99% to ten simmering po wyciągnięciu okazał się stwardniały i cały posiada pęknięcia więc po wymianie powinno być ok.
Simmering wału też mam kupiony w razie czego Smile wymienię simmera i zdam relacje.
Pozdrawiam
marek1234
PostWysłany: Śro 9:24, 02 Lis 2016    Temat postu:

Co racja to racja, tak czy siak trza będzie zaglądnąć do środka.
henio12323
PostWysłany: Wto 9:08, 01 Lis 2016    Temat postu:

marek - najlepiej wychodzi oryginal, ostatecznie moze wyjsc najtaniej... co do przypadku o ktorym napisales - moze i cos im w fabrycen ie wyszlo a moze ktos cos zle poskladal.... nie ma co sie tym na pewno sugerowac... bo jakby tak wossnery padaly co drugie moto w pl bylo by niesprawne
Gość
PostWysłany: Wto 9:03, 01 Lis 2016    Temat postu:

Ok zobaczymy bo na stronie ktm'a nie mogę znaleźć rozmiaru tego simmeringa. A co do simmeringa to firmy CORTECO mogą być ?
ciernik
PostWysłany: Pon 23:13, 31 Paź 2016    Temat postu:

Poczekaj z tym siemeringiem na wale. Najpierw sprawdź siemer walu w pokrywie sprzegla - ten od smarowania korby.
Siemer na wale od strony skrzyni korbowej to jak w silniku przybywa. Jak ubywa to albo ten w pokrywie albo ostatecznie ten w pokrywie pompy oleju pod koszem sprzeglowym.
I napisz jak zrobisz.
marek1234
PostWysłany: Pon 10:23, 31 Paź 2016    Temat postu:

Wymienie simmering i zobaczymy co wyjdzie. Ale myśle też korbe i tłok nowy itp.
Tak na przyszłość jakiej firmy korba i tłok poza org. ?
Gdzieś czytałem, że ktoś zamontował tłok wossnera i dali do tłoka zły pierścień olejowy i po kilku mth brał olej a korbe niby po org. to proxa hmm :/
major000
PostWysłany: Pon 10:11, 31 Paź 2016    Temat postu:

Uszczelniacz wału po stronie sprzęgła do wymiany. Pozatym przy takim przebiegu przydałaby się inspekcja całego silnika.
marek1234
PostWysłany: Pon 10:09, 31 Paź 2016    Temat postu: exc 450 11' ubywa olej silnikowy w skrzyni podnosi sie stan

Cześć
Jak w temacie znika olej co wyjazd muszę dolewać.
Stan w skrzyni sie podnosi, raz podczas kontroli aż dosłownie pluną z otworka kontrolnego, nieraz lekko dymnie przy dodaniu gazu ale na czarno a nie błękit. Moto było spr. z włoch i nie wiadomo kiedy co było robione.
Mam w planach na zime góre zrzucić zobaczyć co siedzi. Według ktm'owskiego licznika ma ok 413 mtg. Myślę spróbować wymienić uszczelniacz wału od sprzęgła.
Ktoś miał podobnie?
Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group